1. leht 1-st

saab 900 termoandur

Postitatud: E Juul 08, 2013 12:37
Postitas kalle
Tere

Kas on kellegil seismas saab 900 termoandurit?
Ehk siis seda juppi, mis mõõdab mootori temperatuuri kütusesegu jaoks.
Poest tellida seda enam ei saa, nii vana mudel :S

või teab keegi, et sellele on võimalik mingi asendus?




aitäh





masin on Saab 900i (87.a. katalüsaator, sissepritse)

saab 900 termoandur

Postitatud: E Juul 08, 2013 12:47
Postitas saabu
Kui sa mõtled sisselaske peal olevat sinise korpusega andurit, siis see peaks olema tonnistel sama,

saab 900 termoandur

Postitatud: E Juul 08, 2013 14:35
Postitas Andrus99
Sinu tehtud teemadest ei selgu, mis on auto aastakäik ja milline mootor/sissepritsesüteem.
Pane kasvõi mõni foto mootorist on asi kohe selgem.

Vanema K-jet pritse ja tonnise termoandurid on kardinaalselt erinevad vidinad. Üks on põhim. termokontakt mis on kas kinni või lahti sõltuvalt mootori temperatuurist ja kasutatakse vaid käivitamisel. Tonnisel on andur, mille takistus muutub sõltuvalt temperatuurist ja annab mootori ajule kogu aeg infot.

saab 900 termoandur

Postitatud: E Juul 08, 2013 15:48
Postitas kalle
auto on Saab 900i, 87. aastast, sissepritsega

Sissepritset ei oska täpsemalt kommenteerida.
Minu teada peaks olema mootor ja pritsesüsteem originaalosad ja -lahendused, aga ei tea eriti teemat, pean tunnistama.

lisasin ka foto mootorist






Lisatud failid

saab 900 termoandur

Postitatud: E Juul 08, 2013 20:21
Postitas ivomets
tuhna siin foorumis klassiku teemades ja otsi üles klassiku sissepritse kohta käiv boschi raamat, sealt saad lugeda ja saad targemaks , et mida ja kuidas kontrollida.

saab 900 termoandur

Postitatud: E Juul 08, 2013 20:52
Postitas janek555

saab 900 termoandur

Postitatud: K Juul 10, 2013 15:01
Postitas kalle
aitäh

saab 900 termoandur

Postitatud: N Juul 11, 2013 8:42
Postitas Trionic
Mida pead "termoanduriks"? Sellel sissepritsel (K-Jetronic) päris sellenimelist detaili pole. Lambdakontrolliga versioonidel on küll temperatuuriandur, kuid arvan et seda sa silmas ei pea.

Sinu pildil termostaadi korpuse küljes olev vidin- juhtrõhuregulaator (warm-up valve), 2 musta toru(üks kollase teibiga)ja pistik käivad külge. Kõige kriitilisem detail antud pritse puhul. Lampi ära ostma/vahetama asu. Rõhud tuleb üle mõõta. Kasutatuna on tavaliselt need regulaatorid kõik "surmaeelsed", samas saab neid tavaliselt "järele aidata". Regulaatorid toodeti mitmeikümneid erinevaid selliseid ja paljudele eri markidele-mudelitele (Saab, Volvo, BMW, MB, Jaguar, Audi, VW, etc.), seega võimalus sobimatud asja leida on olemas.


Tere

Kas on kellegil seismas saab 900 termoandurit?
Ehk siis seda juppi, mis mõõdab mootori temperatuuri kütusesegu jaoks.
Poest tellida seda enam ei saa, nii vana mudel :S

või teab keegi, et sellele on võimalik mingi asendus?




aitäh





masin on Saab 900i (87.a. katalüsaator, sissepritse)

saab 900 termoandur

Postitatud: N Juul 11, 2013 8:54
Postitas ivomets
oh, seda warm-up andurit sai vaadaud-- visuaalselt--- ja kontaktid olid nii mustad ja oksüdeerunud, et muukviiliga puhastades oli hirm, et üks lausa murdub küljest.

igaljuhul terveks klemm veel jäi ja ehk ka kontakti annab :freak:

saab 900 termoandur

Postitatud: N Juul 11, 2013 11:35
Postitas kalle
Eile sai Ivo juures käidud ja asja uuritud.

Selgus jah, et hoopis ühes silindris on poole väiksem rõhk kui teistes :P



eks ma vaatan siit nüüd edasi