1. leht 1-st
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: K Juul 17, 2013 19:12
Postitas TheoK
Tere!
Selgub, et see saabihaigus on täiesti reaalselt olemas ja mõneti jättis see kunagi ostetud Saab 90 vist eluks ajaks märgi külge.
Olles nüüd seisus, kus mu päevane kilometraaž on kusagil 120 kilomeetrit - mööda Peterburi maanteed Tallinna kesklinna ja tagasi, niiet peamiselt maanteesõidud. Linnas liiklen peamiselt ühistranspordi või jalgrattaga.
Võiks ju võtta mõne pisikese diisli, aga mõned juhtumid elus on õpetanud hindama seda, et ka mingisugune kere ümber oleks.
Üldiselt olen sõitnud manuaalkastiga, aga silma on jäänud ka mõned automaadid. Kindlasti on sellest palju räägitud,aga adekvaatset vastust ma välja ei loe. Ma ei ole eriline kihutaja, pigem rahulik. Eelistaks manuaalkasti ja universaalkere, aga siis jäävad sõelale vaid 3.0 diislid, mis tunduvad üüratult suured. (?)Samas leiab ka mõne 2002, 2003 a Saab 9-5, mis on varustatud 2.2 diisliga. Kuivõrd vastu tuleb hinnapiir kusagil 3.5 k peal, siis kes mulle ütleks, mida eelistada?
Päevas 120 km maanteesõitu
Saab 9-5 2.2 diisel vs 3.0 diisel?
Jättes kõrvale erinevad probleemid, kui suur on nende mootorite tegelik kütusekulu vahe.
Mõistvat suhtumist,
Theo
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: K Juul 17, 2013 19:32
Postitas tõh
3.0TID-st mine kaarega mööda. Tehasepraak.
2.2TID on OK, aga 9-5 kere peal erilist sõiduelamust ei paku. 9-3 ei tuleks kõne alla?
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: K Juul 17, 2013 20:38
Postitas que
9-3 OG diislit küll ei saaks kuidagi soovitada.
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: K Juul 17, 2013 21:08
Postitas Artsu
3.0 tid ja seni väga rahul

Läbisõit minu käes 90 tuhat.
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: K Juul 17, 2013 21:41
Postitas torque
3.0 tid ja seni väga rahul

Läbisõit minu käes 90 tuhat.
Samad arvamused ka mul, 2,2 võtab hulga rohkem kütust kui see 3-ne . Minu endine 3,0tid võttis maanteel 6 ja linnas 7 ja tean teisi veel mis sama palju võtavad. Eks nats rohkem tahab hoolitsust kui 2,2-ne. Sõidumugavus on,aga hoopis midagi muud kui 2,2.
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: K Juul 17, 2013 22:01
Postitas Artsu
Sa mine tee 3.0 tid ja 2.2 proovisõitu, siis saad mingi pildi sõiduomadustest kätte. Suurt rolli mängib muidugi see kuidas autot hooldatud on.
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: N Juul 18, 2013 8:41
Postitas AndresV
9-3 OG diislit küll ei saaks kuidagi soovitada.
Miks mitte? Kas seal pole siis seesama Opeli mootor, mis 9-5-tele pandi?
9-3 on mitusada kg kergem aga suuruse poolest ju palju maha ei jää. Luukpära juures peab vaid arvestama, et ei saa tagaistmest väiksemat osa ainsana püsti jätta. Universaalil saad.
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: R Aug 02, 2013 20:53
Postitas TheoK
Silma on jäänud ka 9-3 1.9Tid universaalkerega. Kui juba sellises hinnaklassis võtta, kuidas kommenteerite kütusekulu ja mootori õnnestumist teiste diislite ees?
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: R Aug 02, 2013 21:09
Postitas sourdenis
hähh, 9-5 ja 1,9TiD <-- vaata seda varianti.
Mul ka parajalt maantee sõitu ja keskm. kulu nii 6 l/100km, kui pikem tee maanteel, siis lausa 5,6 l/100km. Talvel muidugi natuke suurem (nii 7 kandis). Linnas sõit annab palju juurde.
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: R Aug 02, 2013 22:00
Postitas oswald
Segan veidi teise isiku teemasse, aga peaks relevantne küsimus olema. Kas erinevate aastate väljalasetel on mingid suured ja ostuhuvi mõjutada võivad erinevused? St vahemik 2003-2007. 2008 olid mingid suuremad muudatused, mis mõjutasid käigukasti vastupidavust ja mootori võimsust, aga kas ka eelnevatel aastatel peaks midagi eelistama?
Jutt ikka 9-3 1,9 Tid.
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: R Aug 02, 2013 22:02
Postitas D116
1.9TID hea mootor, Rootsi taksod 500k km sõidavad sellega. S. t. kui ise ei osa hinnata läbisõitu - pöördu spetsialistide poole! Ei soovitaks manuaal kastiga, sest seal mõnus asi nagu kahemassiline hoorattas, tema "+" võrreldes tavalise hoorattaga ma ei näe, ainult palju lühem eluiga ja kõrge hind.
1.9 TID Hooldusest: kuskil 200k km, kellel kuidas(maanted või linn) tahmafiltri eluiga. Ka sisselaske kolle, tänu hoovale mis liigutab kolles klappe, vajab vahetust või sellist "tuuningut" nagu siin
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... ps.340436/
Kui need asjad on korras, siis kütuse kulu Eesti teedel maksimaalse lubatud kiirusega täislaaditud autoga(2+2 ja ääreni täis universaali pakaasi ruum) oli mul 5.0l/100km aut. kastiga.
Tänu tahmafiltrile, peab ka õiget õli kasutama, mis on kallim kui tavaline sünt.õli!
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: E Aug 05, 2013 0:43
Postitas lemps14
Ei taha küll väga uhkustada, aga rahulikult sõites (tavaline 90+ paar km/h ja mõõdasõidud) saan mina oma 2.3 125kW-ga maanteel kütekuluks ~7l/100
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: E Aug 05, 2013 8:52
Postitas D116
Ei taha küll väga uhkustada, aga rahulikult sõites (tavaline 90+ paar km/h ja mõõdasõidud) saan mina oma 2.3 125kW-ga maanteel kütekuluks ~7l/100
9k Aero, aero kastiga 6.6-6.7/100 ja 100km/h
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: E Aug 05, 2013 14:03
Postitas Madispoiss
Silma on jäänud ka 9-3 1.9Tid universaalkerega. Kui juba sellises hinnaklassis võtta, kuidas kommenteerite kütusekulu ja mootori õnnestumist teiste diislite ees?
Ise sõidan 1.9TID 9-3 ja olen väga rahul. Pikkadel maanteeotstel on küttekulu väga hea. Mina sõidan keskmiselt 120 km/h Peterburi maanteel ja kulu jääb auto kompuutri järgi 6.1 liitrit "sajale". Paagi täitmise/tühjenemise intervalli järgi pole arvutanud kunagi. Kui sõita "kergema jalaga" saab selle kulu veel ilusamaks voolida ma usun.
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
Postitatud: T Aug 06, 2013 14:11
Postitas lemps14
Lisan veel, et minu saabil natuke aju ka kaasa aidatud

Aga jah kompuuteri järgi üldine kütekulu maantee + linn ~9.1