
Kummastav lugu kliendiga VM-s
...ehk mis juhtus mõningate päevade eest minu hea sõbraga, kes SAABi soetada soovis. Rikkusin sõbra ära juba aastaid tagasi oma pideva ülistusega SAABidest ja nende omapärast. Seni on sõber pidama jäänud saksa tehnikale aga kuna peres on mitu autot ja saabunud on järjekordselt moment, kus üks sõiduautodest vajab välja vahetamist, siis seadis semu sammud Viking Motorsisse, et uurida vähe ligemalt 9-5 Aero Wagonit. Selgitas siis müügimehele, et tahaks asjalikku proovisõitu, mitte ainult pool tundi koos müügimehega mööda Järvevana peenestada ja siis tunnustavalt noogutada, et liigub küll. Seda teevad ilmselt kõik tänapäeva vähemalt keskklassi autod, kuid ilmselgelt jääb sellisest proovisõidust väheseks otsustamisel, kas üks või teine auto sobib igapäevasteks perevajadusteks.Soov oli selline, et äkki saaks prooviauto terveks pikaks päevaks (võimalusel ööpäevaks), et proovida siis auto sobivust kogu elulise tsükli vältel -s.t. hommikul üks laps lasteaeda, teine kooli, omal tööasjad ajada ja siis proovib naine sõita ja siis naisel lapsed kokku korjata ja omal tööpäev lõpetada ja siis poodi ja siis koju jne. selgitas veel, et tal ei ole vaja laenata autot Pärnusse või Tartusse sõitmiseks, autod on tal endal olemas. Oma auto kas ühe või teise /korralik 7 seeria BMW ja kandiline suure maastur Mersu G-wagen (mida ta seni vahetada ei plaani) jätaks seniks Vikingusse/. VMi müügimees seletas, et kahju küll aga niimoodi ei saavat laenata pooleks päevaks, sest tegemist müügidirektori autoga ja ta pidavat tööpäeva lõpus sellega koju sõitma...aga no ehk kuidagi....lepiti kokku vist reedene päev ja enne seda müügimees helistas, et reedel saab aga ikkagi peab auto olema enne tööpäeva lõppu tagasi. Sõber veel imestas, et autodel ju kasko peal ja tema kanda halvimal juhul üksnes omavastutus ja teistest salongidest antakse mitmeks päevaks kui vaja ja uus 9-5 Aero wagon maksab ju ka natuke rohkem kui 6.20. et mitte öelda üle kõvasti üle poole milli (seega peaks ju klient ka olulisem olema kui tavaussike, kes akna tagant ilusaid autosid piilub) jne......aga ei midagi. Ju siis ei saa keegi direktorihärrale üheks õhtuks teist autot pakkuda ega ei saa keegi ka järgi tulla ja takso ning ühistransport kallis.Aga siiski oli müügimehel ka positiivne uudis ja nimelt - esmaspäeval saabuvat just uus rendiauto ja sõber saavat selle küll terveks ööpäevaks (ja ilmselt ka pikemaks kui tarvis)....ainult et........siis peaks ta kinni maksma ööpäeva rendi selle auto eest.......sõber küsis üle ja lõpuks jõudis talle kohale, et peab ise oma proovisõidu kinni maksma..selle peale saatis kamraad muidugi VM-i viisakalt pipramaale ja mulle teatas üsna kurvalt, et võin seda lugu teiste SAABifännidega jagada aga tema sai sealt nii negatiivse emotsiooni, et selles elus ta enam SAABi soetamisele ei mõtle.......Nii et sedasi saimegi ühest toredast SAABifännist lahti ja võimalik, et üks ilus Aero vähem meie teedel vuramas......
:fight:

Kui see pole saladus, siis kui palju selle päevase autokasutamise eest raha küsiti? Ma olen vist liiga kaua "soviet finlandias" elanud ega oska sellist asja sugugi imeks panna, kui just nimelt luftivendade pärast selliste asjade eest raha küsitakse ja see siiski suht tühine summa pärast ostes kõigist muudest ostukuludest mahalahutatakse. Kas see polnud äkki mitte hoopis klienditeenindaja küündimatusest tulenev käkk, mitte asi põhimõttes? 

Tegelt ega vist midagi imestada pole. Kui kõik tasuta auto päevaks annaks, et proovisõitu teha, siis muudkui käiks igapäev erinevate automüüjate vahel ja "prooviks". Samas ilus oleks muidugi, et kui otsustad pärast selle auto osta siis see rendiraha arvataks autohinnast maha.
No ei tea, mull epakuti Fiestat küll päevaks 
Samas, huvitavaid juhtumisi teisigi. Üks kolleeg viis auto kindlustuse poolt soovitud plekiparandustöökotta. Pidi reedel masina kätte saama aga leiti mingi põhjus, et ikka esmaspäeva homikul alles antakse üle. No siis oligi tal üllatus, kui kohe esmaspäeva hommikul masin valmis ja u. 150 km sõidetud kah veel...

Samas, huvitavaid juhtumisi teisigi. Üks kolleeg viis auto kindlustuse poolt soovitud plekiparandustöökotta. Pidi reedel masina kätte saama aga leiti mingi põhjus, et ikka esmaspäeva homikul alles antakse üle. No siis oligi tal üllatus, kui kohe esmaspäeva hommikul masin valmis ja u. 150 km sõidetud kah veel...
Algselt postitas: Arno
Üks kolleeg viis auto kindlustuse poolt soovitud plekiparandustöökotta. Pidi reedel masina kätte saama aga leiti mingi põhjus, et ikka esmaspäeva homikul alles antakse üle. No siis oligi tal üllatus, kui kohe esmaspäeva hommikul masin valmis ja u. 150 km sõidetud kah veel...
Noh, need ju lausa legendaarsed lood, kus jäetakse mingi "kõvemat" sorti masin päevaks töökotta kas rehvivahetusse või milleks iganes. Isiklikult tean rehvivahetajat, kes minu sõiduki rehve vahetades säravsilmil rääkis, kuidas üks tüüp oma Volvo CrossCountry päevaks töökotta jättis ning kuidas kõik töölised selle sõidumõnusid nautisid

Hämmastav lugu.Minuarust sõber on veidi mägedesse läinud(ei mõtle siin Tallinna "mägesid".Lendab lihtsalt tiba liiga kõrgel)
Isegi kui tal oleks näiteks 2 saabi juba VM-st soetatud ja ta ei oleks ehk"tänavaussike"(sinu klassifikatsioon),ei ruttaks keegi cardealer prooviautot reegliteväliselt loovutama nii pikaks ajaks.Proovisõidu rutiin näeb välja nii,et pannakse aegsasti aeg kinni (registreerutakse proovisõiduks) ja proovisõitu tehakse müügiesindaja kõrvalolles.(Kuldkliendile ehk antaks auto reegliteväliselt paariks-kolmeks tunniks ilma eskordita auto kätte)Minu mäletamist mööda tuli see teema üldsuse ette seoses "mitteussikesest" kodanik Antropovi proovisõiduga Saaremaale või midagi.Igatahes tagasihoidlikkuse kätte su sõber ei sure.
Mul on üks sõber,kes võib endale lubada selliseid erandlikke proovisõite.Võtab oma müügiplatsi pealt suvalise auto ja kärutab terved elutsüklid maha.Nii palju,kui süda ihkab.Siuke värk
Isegi kui tal oleks näiteks 2 saabi juba VM-st soetatud ja ta ei oleks ehk"tänavaussike"(sinu klassifikatsioon),ei ruttaks keegi cardealer prooviautot reegliteväliselt loovutama nii pikaks ajaks.Proovisõidu rutiin näeb välja nii,et pannakse aegsasti aeg kinni (registreerutakse proovisõiduks) ja proovisõitu tehakse müügiesindaja kõrvalolles.(Kuldkliendile ehk antaks auto reegliteväliselt paariks-kolmeks tunniks ilma eskordita auto kätte)Minu mäletamist mööda tuli see teema üldsuse ette seoses "mitteussikesest" kodanik Antropovi proovisõiduga Saaremaale või midagi.Igatahes tagasihoidlikkuse kätte su sõber ei sure.
Mul on üks sõber,kes võib endale lubada selliseid erandlikke proovisõite.Võtab oma müügiplatsi pealt suvalise auto ja kärutab terved elutsüklid maha.Nii palju,kui süda ihkab.Siuke värk
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tehke endale oma myygiplats ja siis kimage niipalju kui syda lustib oma myygisolevate autodega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



On see ikka nii karm? Minult on seni küll küsitud vaid isikukoodi ning lepitud kokku auto loovutamise kellaaeg (samal päeval), ei mingit eskorti ega müügimeest kõrvalistmel. Aga automüüja seisukohalt ei pea selliseid pikemaid proovisõite küll õigeks (vähemalt mitte tasuta), kuna siis osa rahvast käikski iga päev muudkui proovisõitudel ega soetakski omale autot:fight: (proovisõidu eesmärk on siiski natukene teine, ning selle "tunde" saab kätte juba paari tunniga, ei pea autot võtma kogu ööpäevaks)Algselt postitas: iromanProovisõidu rutiin näeb välja nii,et pannakse aegsasti aeg kinni (registreerutakse proovisõiduks) ja proovisõitu tehakse müügiesindaja kõrvalolles.(Kuldkliendile ehk antaks auto reegliteväliselt paariks-kolmeks tunniks ilma eskordita auto kätte)
Ma tegin ka 9-3 aero proovisõitu üksinda (eskort=salongiesindaja kaasasolek).Müügidire oli vana tuttav...Andropovi skandaaliga seoses lauldi ilusti ette,mida proovisõidu reeglid tegelikult nõuavad.Kui omanik istub kõrval,võid sa ju võõra autoga ringi hängida,vastasel juhul peab sul olema volitus.Igaks juhuks
Mnjah, kurb küll, et paljud pointile pihta ei saanud ja hakkas kohati sihuke tavaline eestlaslik poriga loopimine. Ei maksa ju ometi inimesele pahaks panna, kui ta on oma äriasjad osanud ilusti sättida ja elus kenasti läheb.Samuti ei ole ka keegi ühe ja ainsama vana SAABiga sõitev inimene sellepärast halvem. Paljudel võib-olla pole kogemustki uue auto ostmisega salongist ja teadmisi, millised võimalused sellega eelnevalt kaasnevad, arvatakse lihtsalt, et nii võiks olla ja miks peaks automüüja endale tüli tegema.Sõber, kes seal käis, on äärmiselt viisakas, muhe ja ennast mittetäis inimene, samuti pole ta seal päris tundmatu ja ka soovitajatest pole puudus. Proovis lihtsalt, kas võimalik ka tundmatu müügimehe tasandilt asju ajada.Tegemist on ju müügiasutusega, mis tegeleb muuhulgas uute ja kallite autode müügiga ning neid ei saa puhtalt fännluse korras müüa, sest enamik selliste autode ostjatest (kellel on see võimalik, minul ka paraku hetkel ei ole), teevad selle valiku ikka mitte ainult selle pärast, et nad ainult SAABi fännavad. Kui neid müüa tahad, siis pead teatud asjadega ikka arvestama. Ja asi polnud tema usaldusväärsuses vaid suhtumises - tundus, et peamiselt selles, et direktorihärra ei saa muidu hakkama. Ja nii mitmedki salongid, kes on huvitatud autode müümisest, saavad neid antud küll mitmeks päevaks, sest need proovisõidu autod ongi selleks ette nähtud -kes saab paari tunniga hakkama, kes tahab põhjalikumalt kaalutleda-proovida. Ja keegi ei küsi sinult rendiraha, bentsu ostad sisse ja annad allkirja omavastutuse kohta (mõned ei küsi sedagi). Loomulikult ei saa nõuda kordamööda sõita kõigi salongis olevate autodega, see oleks jabur. Asi on pigem sihukeses kohati maavillases ja tõusiklikus suhtumises, mis paljudele müügiasutustele Eestis omane.Munetakse niisama ja klienti ära ei tunta /ei eristata potentsiaalsest luhvtivennast/ ning kui kilekotist raha näidatakse, siis läheb hirmsaks kappamiseks. Olen 9-ndat aastat tihedalt autosalongidega seotud ja ikka neid lugusid üksjagu näinud-kuulnud. Loomulikult ei hakka ma siin foorumit koormama nendega aga ühe markantse näitena võib tuua ka Revali, kus 2 lugupeetavat nooremapoolset suurfirma omanikku läksid salongi suvalised mantlid seljas ja talvemütsid peas. Tundsid huvi mõningate uute A 8-te vastu ja müügimees viskas neile pilgu ja otsustas, et tegemist nn."tänavaussikestega", kes tulnud aega raiskama. Pani diivanile istuma ja autosid imetlema ja lubas millalgi edasi tegeleda. Pool päevakest möödas, helistati liisingfirma juhatuse poolt autosalongi pealikule ja küsiti, et kaua te neid vendi vintsutate seal. Siis kui selgus, et tegemist on täiesti adekvaatsete inimestega, kelle renomee ja krediidikõlbulikkus väljapool kahtlust ning kelle ainsaks sooviks oli 7-8 milj. eest oma firmale autosid liisida, läks koheselt hirmsaks rabelemiseks ja vabandamiseks. Aga seniks oli suhtumine nagu vedeleks seal diivanil 2 kotti s..tta. Lihtsalt teinekord juhtuvad asjad nii. VM-st muidugi ka mitu asjalikku müügimeest lahkunud viimastel aegadel. Ja ega ma ei tea, võib-olla oli tegemist uue ujeda müügimehega, kes ei julgenudki kõrgemalt poolt erandit paluda. Samuti ei muretse ma sõbra pärast, kes lihtsalt lõpuks kogu loo üle naeris ja tema elu ju sellest halvemaks ei muutu ega ega eneseuhkust see ei riivanud. Piinlik lihtsalt oma lemmikmargi esinduse pärast (kelle kohta ikka seni enamalt jaolt kiitvaid sõnu jagunud), et ei suutnud kliendile lahendust välja pakkuda. Palju päeva eest küsiti, ma ei tea aga eks need rendihinnad ole enam-vähem teada. Selle loogika järgi võiks proovisõiduautosse taksomeetri panna ega ju takso ka isegi veerand tundi pole nõus tasuta sõitma, rääkimata 2-3 tunnist. Need kulutused on automüügiga tegelemiseks ettenähtud ja võimalik ju alati kokkuleppeid sõlmida. Sellepärast ongi teinekord proovisõiduautod hea hinnaga saadaval. Ja eks automüüjale loe ka raha, kui 100 tuhandese auto eest, millel katet vähem, ei viitsi nii võimelda, siis kordades kallima auto müügi nimel võib ju teinekord natuke vaeva näha. Ega ükski autosalong ju ei saa arvestada sellega, et iga nägu kes uksest sisse astub, kohe tingimata auto ostab. Ja kindlasti leidub mõni, kes ehk kuritarvitada tahab, kuid enamik inimesi on piisavalt tööga hõivatud ja mugavad, et lihtsalt aja üleküllusest ja igavusest käia järjest kõiki marki ja mudeleid autosid proovimas. Kui omal autovahetus käsil, siis käin samuti mitmeid proovimas aga see teenib püha eesmärki ehk lõpuks päädib nii või teisiti autoostuga. Ja konkurents ju ka turul olemas, seepärast võidabki võrdsete hulgast sobivaim pakkumine ja meeldivaim suhtumine. Egas keegi midagi ennekuulmatut palunud, seda tehakse üsna tihti.
Ascaril oli vist selle suve algul kampaania, kus anti inimestele (suvalistele ja tänavalt, mitte tuttavatele) auto mingiks ööpäevaks, või oli isegi paariks kätte.
Mul sõber sõitis niimoodi näiteks uue Vectraga ringi. Ise jäin kahjuks hiljaks. Kui ärkasin, olid kõik huvipakkuvamad masinad kampaania lõpuni kinni pandud.
Mul sõber sõitis niimoodi näiteks uue Vectraga ringi. Ise jäin kahjuks hiljaks. Kui ärkasin, olid kõik huvipakkuvamad masinad kampaania lõpuni kinni pandud.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
420HP 500NM@ 2.3bar
POWER WITHOUT CONTROL IS PURE FUN
ironman, äkki sa valgustaksid nende numbrite tagamaid? ja kas see käib 9kilose või 9-5 aero kohta? Ja kuidas käigukast vastu peab? kui peab? kummid põlevad ilmselt niikuinii nagu väävel tiku otsas...
PS! ei poolda mitmepäevaseid proovisõite. kõlab snobismina
POWER WITHOUT CONTROL IS PURE FUN
ironman, äkki sa valgustaksid nende numbrite tagamaid? ja kas see käib 9kilose või 9-5 aero kohta? Ja kuidas käigukast vastu peab? kui peab? kummid põlevad ilmselt niikuinii nagu väävel tiku otsas...
PS! ei poolda mitmepäevaseid proovisõite. kõlab snobismina
Nimevahetus vl -> Veiko
Algselt postitas: RedBaron
VM-st muidugi ka mitu asjalikku müügimeest lahkunud viimastel aegadel. Ja ega ma ei tea, võib-olla oli tegemist uue ujeda müügimehega, kes ei julgenudki kõrgemalt poolt erandit paluda.
OT: Mu vanast firmast üks müügimees läks VM'sse tööle ning lahkus mõne aasta eest UM'sisse; põhjuseks just sealne poliitika. Nimelt, kui tema rügas s***a kanti tööd teha, seepas kliente, diil oli valmis, siis aga mingi kõrgem härra kontorist otsustas, et teeme selle pakkumise natuke ümber, kõrgema härra nimi ja allkiri läks lepingule - ja ka müügiboonus kõrgema härra rahakotti. Ülevalt poolt on see poliitika nii ebaõiglane, au ja kiitus neile töötajatele, kes on suutnud seal vastu pidada.
See vabandus, et müügidirektor sõidab masinaga õhtul koju - no prooviautosid on ju mitmeid, sõidab mõne teisega õhtul koju. See pole ju tema isiklik auto, vaid ikkagi firma omand. Mul lähedal naabriks tundub olevat keegi tegelane Peugeot'i esindusest - pidevalt erineva demoautoga käib kodus ja ei mingeid probleeme.
terv, teager
TO RedBaron: ma võtaks endiselt selle jutu kokku sõnadega "müügimehe küündimatus". Sellist firmapoliitikat pole ka Soomes, kuid Eestis on neid jõmpsikaid piisavalt, kes tähtsat nägu tehes muudkui uusi ja uhkeid autosid käivad proovimas. Paistab, et selline euroopalikum inimeste ausust eeldav suhtumine klientidesse ei tööta (veel) Eestis. VM kohta olen tegelikult igasuguseid huvitavaid jutte kuulnud, aga ei hakka siin neid kuulujutte levitama. Ei ole samas mitte märganud, et siin teemas keegi Su sõpra poriga tahaks loopida või tema edukuse pärast kadedust tunneks... See käib tegelikult juba paljude autoesinduste kohta, et kui kliendiga käitutakse halvasti, tuleks sellest teha ametlik avaldus emafirmale, kes otsustab, kelle kätte antakse esindused erinevates riikides. Foorumis virisemisest ei muutu midagi, aga muutub siis, kui need inimesed, kellel on põhjust teha etteheiteid, seda ka teevad, õigesse kohta
Õigus kõigil ja eesmärgiks polnud ka virisemine foorumis (kui keegi seda peaks kahtlustama). Lihtsalt siin foorumis saanud tavaks ka mitte seda infot varjata, kui kuskil miskit lonkab. Endal personaalselt on siiani VM-iga positiivsed kogemused ja loodan, et ka edaspidi. Nõus täiesti ka sellega, et algus peitub igatahes müügimehe küündimatuses..ja võib-olla lisandus sellele veel miskit siis. Ja sellega tuleb ka kahjuks nõustuda, et Teageri poolt valgustet boonuste kantimise süsteem pole erandlik ainult selles majas...
mis omakorda tublisid tööinimesi eemale peletab.

Ma räägin ju,et on mägedes,tereolemast ONIAS.(mitte OINAS)Tundus,et su sõbral on väike reaalsustaju probleem.Ülemistes atmosfäärikihtides lihtsalt tuleb seda ette.Mulle hakkas räigelt pinda see "tänavaussike".Sa nagu eeldad automaatselt,et sina ussike EI OLE.Ussikesi muide ei tasu alahinnata.(Eriti neid,kes varem või hiljem meile kõigile hambad sisse löövad.Sõltumata sellest ,kas sa roomasid või lendasid...)Palju neid ussikesi sinna VM salongi ära eksib?Kas tõsiusklik saabofänn siit foorumist,kellel ei ole maksujõudu tutika aero liisimiseks on sinuarust ussike wä?Talle VÕIMALDATAKSE proovisõit,kui ta on registreerinud ennast selleks.Kehtiva korra alusel.Pull ongi selles,et euroopas võibolla ei esine sellist ussikesteks klassifitseerimist.a meil on siis nagu kõik ussikesed,sinu sõber ka.Nii või?Tutvustanud siis ennast,et nii ja naa,olen kõva mees.Asi ei ole selles.Kui VM-is on selline rutiin,MIKS nad peaksid seda suutma koheselt eirata inimesele tänavalt? (ei ole VM leival)
Sorry,ajasin veits ussi,loba ikkagi.Kell on palju niiet panen nüüd teemast mööda:
Ma ei ole raudmees.Sabbath EI OLE minu lemmikbänd.IRO(AIRO)MAN:kaks aerot.9-5 vagun on igapäeva Troll.Aut.kast.9kilone on projektiauto.Projekti nimi on "Red ...Monster".(btw.RedBaron,take it easy,keegi ei loobi pori)
2,3 barine ülelaadimine eeldab hp550-600.Praegu "kõigest" 420hp.Sellepärast pani suur tuuninguguru Frank Strömqvist ( www.sqr.se.)autole nimeks "Angry bitsh".Dynorullidel maximumkiirus 274,4@7659rpm 4.nda käiguga!Arvutuslik max 5.ndaga ~300km/h...(Vingub nagu vihane libu aga edasi ei lähe).0-200km/h 12sek.0-100 ei ole veel oluline.G-sensorit oleks vaja.100-150@3-rd gear 2,5 sek;100-200 sekventsiaalselt 3-4.ndaga 6,5sek."Red Monster" =0-200km/h 10sek.Seega evolutsioon on käimas,selle käigus loomulikult tuleb ette,et juppe lajatab.Stock konditsioonis mootor ja käigukast l.s. 300 000 km.Kasti on remonditud ja remonditakse kindlasti jätkuvalt,kuni selle kuulikindluse saavutamiseni. Angry Bitch ja Red Monster on ühe pere liikmed. TransmissionKiller on perekonnanimi. Difri hammasratas on olnud hambutu,praegu ootab blokk sepiskolve,(JE)uut vänta(Saale tegi vändale kallakalla),kepse (VERDI),sportnukke;erisulam vedrusid ja -klappe.Ilmselt tuleb hüdro- tõukurid asendada mehhaanilistega...(420hp on seega tehasekonditsioonis,ilma sportnukita(!) mootor,vanake teine kah veel.MAPTUN sellega hakkama ei saa!!!) Nii kast,kui mootor tehasekonditsioonis on võrreldav küpse vistrikuga.Saaks aga küüned taha ajada.Nüüd siis ajame.Kummivilistamise ja kütusekulu kohta niipalju et linnas (suvel)10,8 mitte mingi demo versioon,et sõidan rahulikult.(Lubadus sellise loomaga rahulikult sõita on võrreldav nooruki lubadusega neiule "panna sisse aga mitte liigutada")Kummivilinat saab kontrollida kas TCS ON-iga või väändemomentide reguleerimisega 1 ja 2. käigul.1 käigule ei ole mõtet anda 2 bar boosti.2. käigule ka mitte.Käigud on pikad (redline praegu 7000RPM,mehhaaniliste tõukuritega kuni 10 000 RPM).Praegu jookseb 2.käik 125kmh-ni ja väände peak on reguleeritud ülespoole.See toimib veojõu kontrollina.Ideaalis muidugi välise wastegate´iga.Põmst vääne madalatel pööretel ongi kastile kõige valusam...AGA lükkame sisse kolmanda käigu ja nägu läheb naerule.Neljandaga hakkab mõtisklema (põgusalt) elu igaveste väärtuste üle.Viiendaga tahab juba si.t püksi tulla küll.Siis mõtled kiiresti pidurite upgrade-i peale http://maptun.com/webshop/shop_info.php ... ategori=73
Lühidalt siis niipalju.Muud saladust ei olegi,rootsis on know how olemas,riist ja tarkvara samuti,enamus rootsi kõvemaid tegijaid on koostööpartnerid,lased muudkui pappi ja kõik sujub.Projekti algus 2002 aprill.Budget UMBES 300 000 eek ilma tööde maksumuseta.(incl kuulikindel kast)
Tänud erilised:
www.saabianti.ee
www.sqr.se
www.trollspeed.se
www.saab.com (development division)
www.speedparts.se
www.maptun.com
www.saabtuning.com
www.gikturbo.se
www.racing-green.com
www.abbottracing.com
www.laki tuning.ee
www.es-tuning.ee
www.sellholm.se
www.sarlinraceteam.fi
Tiit Grossman
Töötan pingsalt SAABISAAGA kallal.Pidev "to be continued" ei lase DVD-del kuidagi valmida.Lähiajal üritan slideshow nähtavaks teha.Adminnidel palun tagasihoidlikult mitte tõsta postitust omaette teemaks.
Respect & Peace,IROMAN WORM,töökaim trummar EV-s
Sorry,ajasin veits ussi,loba ikkagi.Kell on palju niiet panen nüüd teemast mööda:
Ma ei ole raudmees.Sabbath EI OLE minu lemmikbänd.IRO(AIRO)MAN:kaks aerot.9-5 vagun on igapäeva Troll.Aut.kast.9kilone on projektiauto.Projekti nimi on "Red ...Monster".(btw.RedBaron,take it easy,keegi ei loobi pori)
2,3 barine ülelaadimine eeldab hp550-600.Praegu "kõigest" 420hp.Sellepärast pani suur tuuninguguru Frank Strömqvist ( www.sqr.se.)autole nimeks "Angry bitsh".Dynorullidel maximumkiirus 274,4@7659rpm 4.nda käiguga!Arvutuslik max 5.ndaga ~300km/h...(Vingub nagu vihane libu aga edasi ei lähe).0-200km/h 12sek.0-100 ei ole veel oluline.G-sensorit oleks vaja.100-150@3-rd gear 2,5 sek;100-200 sekventsiaalselt 3-4.ndaga 6,5sek."Red Monster" =0-200km/h 10sek.Seega evolutsioon on käimas,selle käigus loomulikult tuleb ette,et juppe lajatab.Stock konditsioonis mootor ja käigukast l.s. 300 000 km.Kasti on remonditud ja remonditakse kindlasti jätkuvalt,kuni selle kuulikindluse saavutamiseni. Angry Bitch ja Red Monster on ühe pere liikmed. TransmissionKiller on perekonnanimi. Difri hammasratas on olnud hambutu,praegu ootab blokk sepiskolve,(JE)uut vänta(Saale tegi vändale kallakalla),kepse (VERDI),sportnukke;erisulam vedrusid ja -klappe.Ilmselt tuleb hüdro- tõukurid asendada mehhaanilistega...(420hp on seega tehasekonditsioonis,ilma sportnukita(!) mootor,vanake teine kah veel.MAPTUN sellega hakkama ei saa!!!) Nii kast,kui mootor tehasekonditsioonis on võrreldav küpse vistrikuga.Saaks aga küüned taha ajada.Nüüd siis ajame.Kummivilistamise ja kütusekulu kohta niipalju et linnas (suvel)10,8 mitte mingi demo versioon,et sõidan rahulikult.(Lubadus sellise loomaga rahulikult sõita on võrreldav nooruki lubadusega neiule "panna sisse aga mitte liigutada")Kummivilinat saab kontrollida kas TCS ON-iga või väändemomentide reguleerimisega 1 ja 2. käigul.1 käigule ei ole mõtet anda 2 bar boosti.2. käigule ka mitte.Käigud on pikad (redline praegu 7000RPM,mehhaaniliste tõukuritega kuni 10 000 RPM).Praegu jookseb 2.käik 125kmh-ni ja väände peak on reguleeritud ülespoole.See toimib veojõu kontrollina.Ideaalis muidugi välise wastegate´iga.Põmst vääne madalatel pööretel ongi kastile kõige valusam...AGA lükkame sisse kolmanda käigu ja nägu läheb naerule.Neljandaga hakkab mõtisklema (põgusalt) elu igaveste väärtuste üle.Viiendaga tahab juba si.t püksi tulla küll.Siis mõtled kiiresti pidurite upgrade-i peale http://maptun.com/webshop/shop_info.php ... ategori=73
Lühidalt siis niipalju.Muud saladust ei olegi,rootsis on know how olemas,riist ja tarkvara samuti,enamus rootsi kõvemaid tegijaid on koostööpartnerid,lased muudkui pappi ja kõik sujub.Projekti algus 2002 aprill.Budget UMBES 300 000 eek ilma tööde maksumuseta.(incl kuulikindel kast)
Tänud erilised:
www.saabianti.ee
www.sqr.se
www.trollspeed.se
www.saab.com (development division)
www.speedparts.se
www.maptun.com
www.saabtuning.com
www.gikturbo.se
www.racing-green.com
www.abbottracing.com
www.laki tuning.ee
www.es-tuning.ee
www.sellholm.se
www.sarlinraceteam.fi
Tiit Grossman
Töötan pingsalt SAABISAAGA kallal.Pidev "to be continued" ei lase DVD-del kuidagi valmida.Lähiajal üritan slideshow nähtavaks teha.Adminnidel palun tagasihoidlikult mitte tõsta postitust omaette teemaks.
Respect & Peace,IROMAN WORM,töökaim trummar EV-s
Tore,et ikka viitsisid kribada natuke oma lelust:head:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tõesõna ainus põhjus mille sa (redbaron) välja ütlesid, et miks oleks pidanud su sõpra hästi suhtuma oli see et tal oli raha et see massin ära osta, ja veel.
Aga samas see ongi vabaturumajandus, ma ei pea oluliseks endast nõrgemale vastu tulemist, vaeste abistamist ja kõike muud muhedat. Seda ei pea tegema, võib aga ei pea. Müts maha Viikingi ees, nad seisid võrdsete tingimuste eest mitte ei ajanud mammona peale silmi punni.
Eesti Päevalehes oli eile üks hea islamimaa lugu - Raamatu kaupmehe poodi tuleb pankur, küsib kuda kulgeb, kaupmees vastu, et vaikselt, erilist müüki pole aga ta rohkem nagu missiooni peal väljas-loodab et iga üks saab midagi head tema poest. Pankur ostab kah ühe raamatu, makasab 50 sendise raamatu eest 100 dollarit, rebib esimese lehe välja ja keerab sellest suitsu ja hakkab pahvima, küsib kaupmehelt tahad ka? kaupmees noogutab, võtab letilt saja dollarise paneb pankuri tubakat täis ja pahvib kah.
Aga samas see ongi vabaturumajandus, ma ei pea oluliseks endast nõrgemale vastu tulemist, vaeste abistamist ja kõike muud muhedat. Seda ei pea tegema, võib aga ei pea. Müts maha Viikingi ees, nad seisid võrdsete tingimuste eest mitte ei ajanud mammona peale silmi punni.
Eesti Päevalehes oli eile üks hea islamimaa lugu - Raamatu kaupmehe poodi tuleb pankur, küsib kuda kulgeb, kaupmees vastu, et vaikselt, erilist müüki pole aga ta rohkem nagu missiooni peal väljas-loodab et iga üks saab midagi head tema poest. Pankur ostab kah ühe raamatu, makasab 50 sendise raamatu eest 100 dollarit, rebib esimese lehe välja ja keerab sellest suitsu ja hakkab pahvima, küsib kaupmehelt tahad ka? kaupmees noogutab, võtab letilt saja dollarise paneb pankuri tubakat täis ja pahvib kah.
to mart 900: mis kuradi lolli ila sa ajad-VM ei ajanud mammona peale silmi punni? Redbaronil oli jumala õige point-müügimees oli sitt ja ei tundnud ostjat ära.
Muidugi teades natuke VM sisepoliitikat, siis võimalik et mitte müügimees pole süüdi, vaid keegi, kes kehtestab sisekorra eeskirju-ega müügimehel pole suuri otsustusõigusi.
Kliente tuleb loomulikult kohelda võrdselt ja respektiga, loeb inimene, mitte see mis tal seljas on. Hea müügimehe tunnus ongi see, et ta tunneb ära tõeliselt potentsiaalse ostja ja teenindab teda ka vääriliselt. On ju ka loogiline, et kui ma ostan üle poolemillise auto, siis saan oma rahale ka väärilise vaste-ja seda alates teenindusest.
Autosalongi astub sisse igasugu vendi-mõnel oleks võib-olla vaja Paldiski mnt-lt läbi käia. Müügimehe ülesanne ongi terad sõkaldest välja sõeluda.. Mitte müts maha VMi ees vaid sügav kaastunne ebaõnnestunud müügitehingu pärast..
Ise astusin ka kunagi ON Offi sisse, teleriraha arvel ja tõsine soov telekat osta, müügimehed lösutasid leti najal ja ei viitsinud isegi oma tagumikku kergitada, minu ühele tehn küsimusele ei osanud ka vastata ja nii ma sealt ära kõndisingi-ostmata.
Ja seda, et keegi peab autosalongi ette helistama ja ütlema, et nüüd tuleb mu tuttav-teenindage teda siis ilusti-vihkan hirmsasti. Korralikus firmas teenindatakse kõiki ilusti ja võrdselt.
Ma usun, et võin antud teemal sõna võtta-tegutsen müügimehena juba üle 10 a ja sellest 5 olin automüüja.
Kahjuks on Eestis tihti nii, et viisaka teeninduse saab ainult Kadaka turul(nüüd siis vist Mere keskuses) ja litsimajas
Muidugi teades natuke VM sisepoliitikat, siis võimalik et mitte müügimees pole süüdi, vaid keegi, kes kehtestab sisekorra eeskirju-ega müügimehel pole suuri otsustusõigusi.
Kliente tuleb loomulikult kohelda võrdselt ja respektiga, loeb inimene, mitte see mis tal seljas on. Hea müügimehe tunnus ongi see, et ta tunneb ära tõeliselt potentsiaalse ostja ja teenindab teda ka vääriliselt. On ju ka loogiline, et kui ma ostan üle poolemillise auto, siis saan oma rahale ka väärilise vaste-ja seda alates teenindusest.
Autosalongi astub sisse igasugu vendi-mõnel oleks võib-olla vaja Paldiski mnt-lt läbi käia. Müügimehe ülesanne ongi terad sõkaldest välja sõeluda.. Mitte müts maha VMi ees vaid sügav kaastunne ebaõnnestunud müügitehingu pärast..
Ise astusin ka kunagi ON Offi sisse, teleriraha arvel ja tõsine soov telekat osta, müügimehed lösutasid leti najal ja ei viitsinud isegi oma tagumikku kergitada, minu ühele tehn küsimusele ei osanud ka vastata ja nii ma sealt ära kõndisingi-ostmata.
Ja seda, et keegi peab autosalongi ette helistama ja ütlema, et nüüd tuleb mu tuttav-teenindage teda siis ilusti-vihkan hirmsasti. Korralikus firmas teenindatakse kõiki ilusti ja võrdselt.
Ma usun, et võin antud teemal sõna võtta-tegutsen müügimehena juba üle 10 a ja sellest 5 olin automüüja.
Kahjuks on Eestis tihti nii, et viisaka teeninduse saab ainult Kadaka turul(nüüd siis vist Mere keskuses) ja litsimajas
VM peaks tõsiselt Saabi müügiga pingutama - hind on suht krõbe esiveolise sportliku pereauto kohta.
OT
[size=-1]Kõige rohkem raha on klientidel kellelt sa seda kõige vähem ootad. (Kas seal keskel käib koma või mitte?)
Salongid erinevad ja ma pole nii rikas veel, et uut autot osta, kuid ühele tuttavale sai sebitud Alfa-Romeo testsõit - läks 147 proovima, lõpuks sõitis tuliuue GTA-ga. Kui kliendid ausamalt arveid maksaks, siis oleks praegu üks punane GTA Eesti teedel rohkem.[/size]
OT
[size=-1]Kõige rohkem raha on klientidel kellelt sa seda kõige vähem ootad. (Kas seal keskel käib koma või mitte?)
Salongid erinevad ja ma pole nii rikas veel, et uut autot osta, kuid ühele tuttavale sai sebitud Alfa-Romeo testsõit - läks 147 proovima, lõpuks sõitis tuliuue GTA-ga. Kui kliendid ausamalt arveid maksaks, siis oleks praegu üks punane GTA Eesti teedel rohkem.[/size]
to mart 96
seda ma ju räägingi,VM jäi mammonast ilma, teenivad õilsaid eesmärke (iroonia), kõigile ühe puuga ja ei hooli kasumist. Muidugi sitt müügimees ja on tegelikult täiesti ilmselge, et sellele kellel on raha tuleb pugeda kui tahad seda raha talt välja meelitada, see ongi müügimehe mõte, muidu võiks ju leti taga kassiir olla ja asi vask... Money talks bullshit walks.
Aga enivei, foorumis vaidlemine on nagu osalemine para olümpial - isegi kui võidad oled ikkagi värdjas;) (mitte kellegile isiklikult, lihtsalt siuke ütlemine)
seda ma ju räägingi,VM jäi mammonast ilma, teenivad õilsaid eesmärke (iroonia), kõigile ühe puuga ja ei hooli kasumist. Muidugi sitt müügimees ja on tegelikult täiesti ilmselge, et sellele kellel on raha tuleb pugeda kui tahad seda raha talt välja meelitada, see ongi müügimehe mõte, muidu võiks ju leti taga kassiir olla ja asi vask... Money talks bullshit walks.
Aga enivei, foorumis vaidlemine on nagu osalemine para olümpial - isegi kui võidad oled ikkagi värdjas;) (mitte kellegile isiklikult, lihtsalt siuke ütlemine)