1. leht 1-st
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: L Juul 27, 2013 12:42
Postitas Hullm112
Mul on tegelt päris mitu muret:
1. Tahaks teada selle klappi nime või isegi tootekoodi teada:
http://album.ee/node/28187367/50332065
2. Mis pistik see selline on ja mis sinna minema peaks, mul ei vedele ühtegi juhet enam mis sinna peaks minema, vähemalt ei leiia seda.
http://album.ee/node/28187369/50332065
3. Vaakum toru on vist see, ma mõtlen alumist toru, kuhu see minema peaks tegelikult, kui näppu ette panen siis mootor sureb välja.
http://album.ee/node/28187371/50332065
4. Selle pihusti latti otsas on klapp ja sinna peaks ka mingi toru jooksma, mis sinna läheb?
http://album.ee/node/28187373/50332065
Miks ma ise ei tea kuna ossin selle auto sellisena millel polnud poolt mootorid ja selle tea kuhu mis toru ja juhe läks.
Ette Tänades!
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: L Juul 27, 2013 13:22
Postitas Myke
Tere
Kolmas ja neljas küsimus on üsna ühesed seesama vaakumvoolik mis on lahtine käib küttelati otsas oleva klapi külge.
Kui aga siis masin välja sureb:? ehk siis olles klapi küljes ei saa mootor sealt lisaõhku.
Lahtine pistik võiks olla üks lambdaanduritest.
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: L Juul 27, 2013 14:20
Postitas Hullm112
Kolmas ja neljas propleem lahendatud. Oskab keegi öelda et miks autol tühikaik suht puudub. Käima pannna siis jukerdab, ei tööta korralikult, aga kui varbaga natu kaasi hoida siis töötab ilusti.
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: L Juul 27, 2013 15:07
Postitas Myke
Soovitaks puhastada throttle body ja kontrolli üle vaakumvoolikud.
http://photo.platonoff.com/Auto/2004100 ... Engine.jpg
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: L Juul 27, 2013 23:00
Postitas warum
esime on vist BPC klapp ehk turboûlerõhuklapp
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: P Juul 28, 2013 8:19
Postitas daags
1. BPC klapp, mille kaudu toimib wastegate juhtimine. OEM: 55557331
2. Nelja klemmiga on tavaliselt Lambda anduri pistikud. 98 aastal on ilmselt ainult 1 lambda. Samas kohas on pm. lambda anduri ja vvõlli asendi anduri pistikud.
3. Ülemine läheb kütuse lati peal olevasse regulaatorisse (küsimus nr.4), alumine läks minu meelest Bypass aktuaatorisse.
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: P Juul 28, 2013 15:09
Postitas Hullm112
Bypass aktuaatorisse?? Võin vähe lollina paista aga mida sa täpselt mõtled selle all?
Tänas 1 küsimuse vastuse eest, saan nüüd ära tellida selle.
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: P Juul 28, 2013 18:10
Postitas Hullm112
4. Mul läheb ülemine voolik hoopis kolmiku külge ja sealt läheb mingi elektronilise klappi juurde, mootori taha.
Siin vist oleks lihtsam kui oleks skeem selle kogu voolikute jooksmiste kohta ja kuhu mis läheb. Ma googlist otsisin aga väga targemaks ei saanud. Äkki keegi teab mingid linki kus näeb kuhu ja mida??
2. See pistik vist peab vaba olema kuna mul lambda on juba ühedatud õigesse pistikusse. Ta ei sobiks ka teise pistikusse, ei ühine nii öelda.
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: P Juul 28, 2013 19:14
Postitas Myke
Vaakumvoolikud on sul õieti nii peavadki olema vaatasin oma masina pealt.
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: P Juul 28, 2013 19:21
Postitas Hullm112
Selge, leidsin ka mingi suguse skeemi ka, et on tõesti õieti asi. Eks teisipäeval sõidan tööjuurde, löön arvuti taha, saan siis teada miks mootori ja käigukasti tuli põleb.
Aga tänan abi eest!
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: P Juul 28, 2013 23:04
Postitas daags
too elektrooniline vidin juhibki bypassi jaoks vaakumit. Ning kolmik on tõesti seal vahel.
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: K Juul 31, 2013 12:25
Postitas Hullm112
Panin arvuti taha ja näitas mulle et see andur või noh see vaakum klapp on puudu, näitas mulle seda viga, teiseks käigukasti tuld ei näidanud, aga armatuuris tuli ikka põleb. kustutasin vead ära aga endiselt jäi käigukasti tuli põlema, milles viga võib olla??
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: K Juul 31, 2013 12:46
Postitas Myke
Arvuti võisid sa panna auto külge aga OBD progega saad ligi mootorijuhtimisele , vaja Tech 2 te.

Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Postitatud: R Aug 16, 2013 15:19
Postitas Hullm112
Nüüd on järgmine jama, ma olin sõitnud umbes 60 km autoga, jäi nädalaks seisma ja aku klemmi võtsin maha, nüüd eile hommikul tahtsin autoga tööle minna, aga mida imet käigud ei lähe sisse enam. Vedu tuleb ainult korraks taha, ehk saab 2 meetrid sõita ja vedu läind, ei liigu enam kuhugi. Mul on kunagi taoline jama olnud ja siis oli käigukast õhtal, sees mingid kettad olid läbi, kas on ka seekord võimalik see??
