1. leht 1-st
9-3 SS vibratsiooni probleem.
Postitatud: E Aug 05, 2013 10:29
Postitas Caliba
Jõudu!
2007 automaat kastiga auto, vasak veovõll loksub oma pesas üles-alla ca 8-10mm. Seda on ilmselgelt palju? Ca 120km/h tekib ka pisike vibratsioon keresse.
Küsimus, kas seda puksi mis veovõlli kastis toetab on võimalik vahetada? Lugesin et manuaalil on keegi seda teinud, aga kas automaatkastil on seda võimalik teha? Juhul kui selline varuosa üldse saadaval oleks...
Igaljuhul poolteist nädalat ja uus simmer hakkas juba lekkima. Seega oleks miskit abi vaja.
9-3 SS vibratsiooni probleem.
Postitatud: E Aug 05, 2013 11:14
Postitas ivomets
Ma ei tea kuidas SS-iga on aga tavalisel 9-3 on see puks täitsa eemaldatav kasti maha võtmata..
Kunagi olen selle asja läbi teinud aga viga ei olnud puksis. millegist muust tuli ikka see vibra. Ma räägin tava 9-3 st ikka.
ja lõtk seal sees ongi mõnusalt suur, selline mida arvad, et ei tohiks olla.
numbreid muidugi ei mäleta.
9-3 SS vibratsiooni probleem.
Postitatud: E Aug 05, 2013 12:08
Postitas Caliba
Ma ei oska enam muud mõelda, kui et vibra võiks sellest olla.
Veovõll vasakul uus, rehvid/veljed tasakaalustatud, sillajooks paigas, puksid jms korras.
9-3 SS vibratsiooni probleem.
Postitatud: T Aug 13, 2013 22:40
Postitas Caliba
kas on kellegil häid ideid, mis võiks seda vibratsiooni põhjustada?
veovõllid on mõlemad uued, veovõlli tugilaager vahetatud, pidurikettad ja klotsid uued, sillaregull tehtud, rehvid said ka täna uued alla kruvitud.
Aga mis ei muutu, on too vibratsioon. Kas automaadil on võimalik, et kastis hakkab miski seda vibratsiooni tekitama? samas siis peaks juba hääl märku andma et miskit jama.
Ehk miski velg annab kiiremal sõidul vibratsiooni? Tekib ca 120km/h sõidul ja oluliselt ei muutu kui kiiremini proovida.
caliba
9-3 SS vibratsiooni probleem.
Postitatud: T Sept 10, 2013 14:45
Postitas Caliba
Kas keegi oskab vastata, mida näitab ülevaatuspunkti piduristendis "viskumine kN vasak 0,89 ja parem 0,71" ?
9-3 SS vibratsiooni probleem.
Postitatud: T Sept 10, 2013 15:45
Postitas oswald
SIIN on pikk tark jutt.
Lühidalt minu arusaam: ilma juhipoolse pidurdusjõu muutumiseta tegeliku pidurdusjõu muutumine e hüplemine.