1. leht 2-st
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 9:41
Postitas oswald
See teema võib õõtshoobade osas huvi pakkuda.
Saab on selles suhtes hea automark, et isetegemise õpetusi on nii inglise kui emakeeles päris palju. Käsipiduri kallal nokitsemise kohta on kindlasti paar õpetust silma jäänud.
Edu autoga igal juhul!
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 11:21
Postitas AndresV
Nahk ja istmesoojendus on maitseasjad Võibolla meeldib sulle hoopis ploki- või salongisoojendus näiteks.
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 11:28
Postitas ill
Seal anduris ongi väike "vurr" sees, mis seda häält teeb. Kui väga häälekaks läheb, tuleks lahti võtta ja ära puhastada.
Carringus saab Tartus diagnostikat teha.
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 11:37
Postitas triibutu
Loodetavasti on 2002 aasta autol ka OBD-II tugi olemas, niisiis mine suvalisse autoremonditöökotta ja palu veakood(-id) OBD skanneriga välja lugeda, saad üsna suure tõenäosusega mootoritule põhjuse teada (veakood + Google). Kui Carringusse ei taha minna miskipärast.
Salongi temp. anduri sees on väike ventilaator, mis salongist õhku anduri peale imeb. See on ilmselt mingit sodi täis, seepärast põriseb. Muidu ei peaks seda anduri häält kuulda olema.
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 11:39
Postitas Gals
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4628
Endal ka vaja see käsipiduri töö ette võtta. Ei tahaks kindlapeale üldistada, aga mulle tundub, et kogu selle 98-02 käsipidurid ongi hädised. Ikka palju olen kuulnud nende mittetoimimisest.
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 11:42
Postitas IQ*
Saab ongi "emotsionaalne" auto, sellega tuleb leppida, ja õppida koos temaga elama. Ka minu autol tegi temperatuuriandur koledat häält. Pelgalt puhastamine ei aidanud, aga kui hambatikuga "vurri" teljeotstele pisut määret panin, võis probleemi unustada. Asi õnnestus ilma juhtmeid lahti jootmata, tuleb vaid olla ettevaatlik. Rõõmsaid kilomeetreid ja häid emotsioone!
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 20:46
Postitas ill
Noh, veermiku tuleb niikuinii varem või hiljem remontida. Kui mootori ja kerega mingit suurt häda pole, siis kõige hullemini ju ei läinudki.
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 21:48
Postitas KorK
Ilmselt sa pole Tallinnas Kadaka autoturgudel käinud

Seal kuuleb iga ühe käest selliseid muinasjutte, et lausa pisar tuleb silma.
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 21:52
Postitas elx2
Edu ja jõudu.

eks nati nokitseda ja sõidab. ja väga hästi sõidab. ja eks see auto ost olegi 1 loterii.

SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 21:52
Postitas D116
Aga milleks on ostueelsed kontrollid? Vast ikka selleks, et pärast oleks mida kirjutada ja rääkida kuidas petti. Automüüjat usud

Mootori tulega ei või sõita! Esimese töökojani maksimum.
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 22:07
Postitas 9-5LPT
Aga milleks on ostueelsed kontrollid? Vast ikka selleks, et pärast oleks mida kirjutada ja rääkida kuidas petti. Automüüjat usud
Möhh?
Edu autoga igatahes. Netti sirvides tundub, et läks see Uno auto Aero loosi ikka ja no kurb on see, et mitte ainult Kadaka turu automüüjad pole sellised susserid - vähemal või rohkemal määral kipuvad kõik autoaiad nii tegema.
Igatahes edu autoga ja vast ei pea ainult remondikohtades aega veetma

.
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 22:19
Postitas rantto
Aga milleks on ostueelsed kontrollid? Vast ikka selleks, et pärast oleks mida kirjutada ja rääkida kuidas petti. Automüüjat usud
Möhh?
Edu autoga igatahes. Netti sirvides tundub, et läks see Uno auto Aero loosi ikka ja no kurb on see, et mitte ainult Kadaka turu automüüjad pole sellised susserid - vähemal või rohkemal määral kipuvad kõik autoaiad nii tegema.
Igatahes edu autoga ja vast ei pea ainult remondikohtades aega veetma

.
Loe esimest postitust ja saad teada, et pole Uno Auto masin.
Kindlat maini ära ka milliselt platsit sa ta said, üldjuhul on Ringtee omad suht mõistlikud.
Ostueelne kontrolli peaks enne ostu ikka tegema, endal kindlam ja vähem stressi. Hirsch oleks vist vähe etem olnud...
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 22:25
Postitas D116
Noh, kasutatud autoga tuleb alati arvestada remondiga kah. Mahlad on esimine asi mida kindlasti peab tegema!
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 22:44
Postitas cabric
SAAB on heaks abiliseks neile kes soovivad õppida tingimusteta armastama.
Ole milline sa oled, ma armastan sind ikkagi!
Soovin edu, küll kõik saab korda.
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 06, 2013 22:50
Postitas ivomets
Noh, päris tavaline lugu see ei ole, et inimene ostab saabi ja siis 24 tunni pärast lendab laiali. Sul oli ju vähemalt kuu eeltööd.... ja tulemus, et said targaks ja ise valisid ja ise otsustasid.
Ja foorumit lugesid kah. Siin on ju paljudes teemades kirjas, et kui ise ei jaga, laske spetsidel üle vaadata.
Ja muidugi tuleb arvestada, et erinevatel inimestel on heas korras asjadest erinev arusaamine.
Aga tegelikult on kõik need asjad pisiasjad, ja kui tahad autot oma käes pikemalt hoida, siis lase ära teha ja unusta ja sõida!!
Muidugi ma soovitaks lisaks veel ka karteripõhja ära võtta ja õlivõtusõela puhastada. Peale selle ka karterituulutuse ära vahetada ja ka klapikambrikaane sees olevad õhutorud ära puhastada, siis veel ka plokikaane poldid pingutada yle. Paha ei teeks ka esimeste amortide ülemiste pukside/laagrite vahetus ning tagumiste ketaste/klotside vahetus. Lisaks tagumiste poritiibadele teha seestpoolt korralik korrosioonitõrje.
Sõidumugavuse poole pealt annaks kindlasti juurde madaldusvedrusari ja taha tugevamad vedrud, amordid ja ka tagumine stabikas, kui tal seda pole.
ng või 9-3 on väga sheff masin tegelikult!
a-jah, see stage 2 tuleks kah ikka kohe peale panna, sest siis sa unustad kõik muu, kui sa pedaali vajutad ja masin edasi hyppab nagu noor sälg!!
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: K Aug 07, 2013 9:11
Postitas AndresV
...ka karterituulutuse ära vahetada
tuleks veenduda, kas "karterituulutuse kit/komplekt" on paigaldatud või ei. Ja kui on, siis kas see on töökorras.
Paha ei teeks ka esimeste amortide ülemiste pukside/laagrite vahetus ning tagumiste ketaste/klotside vahetus. Lisaks tagumiste poritiibadele teha seestpoolt korralik korrosioonitõrje.
Sõidumugavuse poole pealt annaks kindlasti juurde madaldusvedrusari ja taha tugevamad vedrud, amordid ja ka tagumine stabikas, kui tal seda pole.
Kas sa oled autot näinud, et tead tagapiduritest rääkida? Kas tõesti standardseades 9-3 on nii pehme, et lausa ebamugav?:P (mu aero+17" on tänavasõiduks paras või piiri peal, jäigemaks küll ei taha)
Millal autost pilte näha saab?
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: R Aug 16, 2013 9:31
Postitas iisak
Ja mida see hinnapakkumine sisaldab?
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: E Aug 19, 2013 23:28
Postitas kasparius
Kui palju Pinl täisgaasil kolmandaga näitab?
Kunagi oli selline ja 2100 näitas. Praegu kahjuks üle 1900 eriti ei saa.
Vahe peaks olema väga tuntav, ca 100Nm juurde stokile
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 20, 2013 0:41
Postitas Homersimpson
Pdif võiks hoopis see olla mida vaadata, kui boosti numbreid otsite

SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 20, 2013 11:05
Postitas kasparius
Nüüd läheb teise mehe teema retsimiseks, aga minu 9-3l pole sellist Pdif. On Pinl- Ehk absoluutrõhk sisselaskes.
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 20, 2013 11:31
Postitas Homersimpson
Pinl'il peaksid lahutama väljas oleva õhurõhu, et saada õiget boosti või vaakumit

SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 20, 2013 13:20
Postitas sebastian
Pinl - 1000 = Pdif (suhteline ehk siis see "õige" turborõhk)
Eesti suht merepinna kõrgus, seepärast siin ka rõhk 100kPa (kilopaskalit). SID paneb ühe nulli lihtsalt juurde.
SID kõikidel softidel Pdif-i algselt ei näitagi, see tuleb sinna ise panna. Seniks aga Pinl väärtusest 1000 maha ja saabki turbo suhtelise rõhu.
Jahutusvedeliku rõhk võis liiale minna. Halvemal juhul lekkiv plokikaane tihend, paremal juhul lihtsalt mõni vilets voolik.
Eks mõnele spetsile tuleks näidata...
(kasparius, kui kunagi näitas Pinl rohkem, siis akujuhe natukeseks ajaks maha. Adaptsioonid kaovad ja kui seejärel kõik endiselt hea, siis kusagilt pritsib õhku välja, et adpteerub aja jooksul madalaks.
mReq/mAir enne 790, nüüd 1025)
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 20, 2013 14:00
Postitas ivomets
vaata, mootori vasakul küljepeal olevat plokist tulevat lõdvikut, mille teine ots suundub tulemüüri taha salongi radikasse.
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: T Aug 20, 2013 14:36
Postitas kasparius
Pinl - 1000 = Pdif (suhteline ehk siis see "õige" turborõhk)
Eesti suht merepinna kõrgus, seepärast siin ka rõhk 100kPa (kilopaskalit). SID paneb ühe nulli lihtsalt juurde.
SID kõikidel softidel Pdif-i algselt ei näitagi, see tuleb sinna ise panna. Seniks aga Pinl väärtusest 1000 maha ja saabki turbo suhtelise rõhu.
Jahutusvedeliku rõhk võis liiale minna. Halvemal juhul lekkiv plokikaane tihend, paremal juhul lihtsalt mõni vilets voolik.
Eks mõnele spetsile tuleks näidata...
(kasparius, kui kunagi näitas Pinl rohkem, siis akujuhe natukeseks ajaks maha. Adaptsioonid kaovad ja kui seejärel kõik endiselt hea, siis kusagilt pritsib õhku välja, et adpteerub aja jooksul madalaks.
mReq/mAir enne 790, nüüd 1025)
Seb, pidasin silmas oma kunagist aero stage1 vs seda millega praegu kulgen

Sul Kudak, igav sellega pole, aga hea on see, et kui mõni aeg elad need probleemid üle, õpid juba kuidas og9-3-ga ümber käia. Rõhuprobleemid, lekked on pea, et kõigile turbomeestele tuttavad. Nii vanade masinate puhul vähemalt:drink:
SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak
Postitatud: K Aug 21, 2013 13:29
Postitas ill
Auto sai remonti viidud. Tundub, et muud viga polnud kui see, et voolik andis järele. Miks aga see rõhk sinna tekkis... Ei tea:wtf:
Kuskohast teie oma sõidukitele need karterituulutuse kitid olete tellinud/ostnud?
See ivometsa kirjeldatud toru lähebki katki, varem või hiljem. Parem varem ja kodule lähemal.