1. leht 1-st

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: L Veebr 11, 2006 13:01
Postitas MadMan
Niisiis - saabism on süvenev, ravimatu haigus, mis väljendub erinevate SAAB-i isendite soetamises, remontimises ja parematel päevadel ka nendega kokkutulekule sõitmises.

Projekt siis pärit Rahingelt.
Auto 1993 98kW 2,0i Šveitsist. Raamsaaled ja kepsusaaled ringi käinud, mootor lahti võetud.

Pilte:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: L Veebr 11, 2006 13:19
Postitas ivomets
kas ostsid endale tegemiseks??

vist oli seesama auto kunagi ka myya ... ja minu auto piltidega.

edit:
vot see mulle emeeldib, et näpud õliseks!

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: L Veebr 11, 2006 13:26
Postitas MadMan
endale tegemiseks jah. pildid olid ka seekord valed. tüübil siuke omamoodi müügitaktika. aga hind oli vastuvõetav ja kunagi peab ju näpud õliseks saama.

kuulutus oli selline auto24

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: L Veebr 11, 2006 23:13
Postitas Nakataja
Jõudu tööle töökad käed :thumb:
Vaatasin isegi seda kuulutust, et suht odavalt masin saadaval aga kuna hetkel on omal Saabe juba piisavalt ja mulle meeldivad rohkem vanad autod, siis otsustasin jätta selle Sulle. ;) Sa MadMan anna kunagi teada palju siis ka auto sõidukorda viimine maksma läks ;)

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: P Veebr 12, 2006 12:23
Postitas MadMan
Ikka. panen kõik kulud kirja, et näha palju maksab ja kui kaua võtab aega siidinäpust automehaanikul mootori remont.

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: E Mär 06, 2006 18:49
Postitas MadMan
Kuulasin targemate nõu ja soetasin teise mootori. Tarnijaks FenderNet. Siin see on:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt vana mootori leegitorudest:
Pilt

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: E Mär 06, 2006 18:53
Postitas ivomets
huvitav oleks teada mis siis vanal motol ka viga oli??
kas keegi spetasialist uuris asja ka lähemalt?
kas päris lootusetu??
seda kyll ei usu, kui mitte,
mis sa vana motoga teed??

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: E Mär 06, 2006 19:52
Postitas MadMan
Välisel vaatlusel ja asjatundjatega nõu pidades on praegu diagnoosiks kõver väntvõll, sest osad raamsaaled ja kepsusaaled on kriimulised. Viin Astromotosse ülevaatamiseks kindluse mõttes. Vana motoga pole erilisi plaane - väärtuslikum/vajalikum (genekas, leegitorud, rullikud, veepump) ära kruvida ja uuele ümber tõsta, plokikaas varuks jätta ja muust kolast vabaneda.

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: R Mär 17, 2006 10:44
Postitas MadMan
Niisiis - rõõm tõdeda :head: :headbang: , et auto on valmis tänu Tareli Kaubanduse OÜ-le. "Uus" mootor käib isegi vaiksemalt kui punase oma ja auto liigub normaalselt. Nüüd 1000 pisiasja vaja veel korda ajada - ARK, ülevaatus, kindlustus, upgrade jne jne jne :freak:

Südamevärinaga läksin A-Eksperti ülevaatusele ja voila! Kõik näitajad normis. Hea auto see Saab :thumb:
Nüüd veel 999 pisiasja.

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: E Mär 20, 2006 11:34
Postitas Ryhkija
MadMan, mida Tareli omad sul täpsemalt tegid? Ja kes tegija oli? Palju läks aega (ja palju küsiti)? Küsin, kuna meil on selle firmaga kaksipidised tulemused - lisaks kahele positiivsele ka üks väga negatiivne, kahjuks - seetõttu on Nunnu tänini rivist väljas :( , hoolimata pea poolest aastast putitamisest sealses töökojas.

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: K Mär 22, 2006 15:57
Postitas MadMan
Ma selle mehe nime ei mäleta, aga pidavat väga pädev olema. Aega võttis kolm päeva, küsiti u. 3500 töö eest (arvel aku jne lisaks). Andsin neile targa raamatu ka kasutada igaks juhuks ja mootor sai vahetatud. Rohkem ma neilt ei tahtnud ja täpsem häälestamine toimub juba Troostis.

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: L Juul 01, 2006 21:26
Postitas MadMan
Esimene õlivahetus pärast mootorivahetust. Vahepeal on Troostis tehtud kõvasti tööd - paigatud igasugu elektroonikat, uus sidur, piduriklotsid jne. Auto sõidab järjest paremini, kuid arvatavasti alarmipaigaldusest tekkinud elektrikamm loobib ikka Check Engine tulukest. Kusjuures minu punase ja rohelise ajud on vahetuses, kuid sõidavad mõlemad. Mootoriõli (Valvoline Durablend), roolivõimuvedeliku (Saab) ja kütusefiltri (FRAM) vahetus kulges ohtralt mäkerdades, kuid edukalt. Roolivõimus oli kuskil õhk enne sees (tegi veidraid hääli) ja nüüd sai see välja - Haynesi manual abx. Vaatan, mis saab edasi.
:drive:

Edasi sai auto uued kummid - Matador MP41 Aquilla 195/60/R15 ja uue siduri olen 2x kärssama juba lasknud. Manuaalkastid on masohhistidele! :wall:

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: E Aug 14, 2006 15:49
Postitas MadMan
Niisiis - projekt "Kas romust Saab?" ehk "Inetust pardipojast kotkaks" jätkub.
Vahetatud esivedrud, esiamordid, amortide tugilaagrid, rattalaagrid, summuti tagumine pütt. Tegemist tahab veel Check Engine, arvatavasti mootorikett, konditsioneeripumba sidur, väike õlileke (roolivõimu pumba juurest???), antennipiits ja audio.

Väike vallatlus teemal TV ja auto. Krdi täpselt istub sinna auku kui kell ja temp. näidik välja kraamida.
Pilt

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: N Okt 12, 2006 12:50
Postitas MadMan
tekib vägisi tunne, et mida rohkem ma remondin, seda rohkem masin laguneb. Check engine leidis oma lahenduse õhumõõtja vahetuse teel, kuid nüüd koliseb pooltelje ots ja üldse tundub iga sõidetud km-ga auto järjest logedam. :gun:

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: N Okt 12, 2006 13:03
Postitas Emmerich
Algselt postitas: MadMan
tekib vägisi tunne, et mida rohkem ma remondin, seda rohkem masin laguneb.
Mulle tundub kah niimoodi!!!:wall:

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: P Okt 15, 2006 19:13
Postitas MadMan
Nüüd otsustas töölepingu lõpetada üks rihmarullik - kogu kapotialune musta tossu täis ja kummikärsakas igal pool. Rihm on rulliku külge kärsanud.

Saab 900S 2.0i, 1993, MadMan (MÜÜDUD)

Postitatud: R Mai 25, 2007 10:32
Postitas MadMan
masin nüüd kasutaja maq omanduses.