1. leht 1-st
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: L Veebr 11, 2006 23:19
Postitas wilddog
Hei!
Selline asi siis hiljuti tekkinud, et kui maanteesõidul sõita siis mõne aja pärast hakkab rool imelikku asja tegema. Kui on gaas lahti ja vajutad gaasi siis teeb rool jõnksu paremale. Kui lasen gaasi lahti siis teeb neid 1-3 korda järjest. Seda olen just täheldanud siis kui miski 10km jutti on vähemalt uhatud. Linnasõidul lühematel otsadel ei ole seda tekkinud. Ja kui tulla maanteelt siis teeb linnas ka seda, muidu mitte. Miskeid kolkse ei kostu ning niipalju kui käega sai esirattaid logistatud, siis tundus asi igati tihe. Mis toimub mehed?
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: P Veebr 12, 2006 6:37
Postitas Trionic
püsikiirusliigend äkki:freak:
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: K Veebr 28, 2007 8:49
Postitas eesel

Kuna endal tekkis eile samalaadne probleem siis oleks huvitatud lahendusest. Äkki olete ni lahked ja paotate teistelegi saladuse loori.
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: K Veebr 28, 2007 11:38
Postitas kasparius
mul auto kisub gaasi andes vasakule ja kui gaas lahti siis paremale kaldub. Ei kisu päris aga on siledal asfaldil aimatav. ka siis 9-3 tegemist.
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: K Veebr 28, 2007 11:41
Postitas Cyber
gaasi andes kiskumine on meie ilusate teede ja torque steeringu koosmõju..

Mida kõveram tee ja mida rohkem lapatsit annad, seda kõvemini kisub kuhugi ära. Rahulikult sõites ei saa jälle arugi
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: K Veebr 28, 2007 11:48
Postitas csn
Algselt postitas: Cyber
gaasi andes kiskumine on meie ilusate teede ja torque steeringu koosmõju..

Mida kõveram tee ja mida rohkem lapatsit annad, seda kõvemini kisub kuhugi ära. Rahulikult sõites ei saa jälle arugi
Sama jama, aga olen kohe algusest peale aru saanud et 16" velg ja kõverad eesti teed mõjutavad seda.
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: K Veebr 28, 2007 12:33
Postitas wilddog
ega eriti abistada ei oska, sest võimalusi mitmeid, aga mul põhjustas seda jõnksu tõesti pooltelje välimine ots (parem siis).
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: K Mär 07, 2007 23:49
Postitas Motorhead
Kui õõtsapuks peetis ja õõts pikisuunas liigub, tekkib ka selline efekt.
Rattast loksutades ei tunne sa seda. Eebliga õõtsa tuleks loksutada või külastada mõnda töökoda või TÜV punkti, kus on loksutaja.
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: N Mär 08, 2007 0:08
Postitas napoleon
Mina soovitaks kohe mõne asutuse poole pöörduda, kes selle hädaga aidata saab. TÜV mehed võivad ju loksutajat omada aga enamasti kontrollivad nad seda, mida kontrollima on õpetatud. Viimati tonnisega ülevaatusel käies loksutati küll ja korduva sain selle eest, et käsipidur ühtlaselt ei võta aga kui palusin tagasilla ja tagumiste rattalaagrite seisukorra kohta täpsemat hinnangut, laiutati käsi.
.
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: N Mär 08, 2007 11:14
Postitas wilddog
Nonii, mul siis järg järmise poolassi käes. Nüüd siis vasak kutu ja teeb täpselt sama asja. Point selles, et kummalt poolt ass surnd sinnapoole rooli jõnksutab. Eriti kui gaasi anda või lahti lasta. Õõtsad korralikud, puksid ka. Kui jõnksutama hakkab siis miski healjuhul pool kuud vast saab hädaga liigelda. Pärast seda raks ja kolin taga...
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: N Mär 08, 2007 12:44
Postitas eesel
meil pole pärast seda saaremaalt tulekut enam teinud, käisime esinduses kus nad kulutasid selle kontrollile veerand tundi, aga ei leidnud midagi. üritan homme veel Anti juures ka vaadata lasta, aga siis ei liiguta enne järgmist jõnksutamist enam midagi.
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
Postitatud: N Mär 08, 2007 21:53
Postitas Motorhead
Algselt postitas: napoleon
Mina soovitaks kohe mõne asutuse poole pöörduda, kes selle hädaga aidata saab. TÜV mehed võivad ju loksutajat omada aga enamasti kontrollivad nad seda, mida kontrollima on õpetatud. Viimati tonnisega ülevaatusel käies loksutati küll ja korduva sain selle eest, et käsipidur ühtlaselt ei võta aga kui palusin tagasilla ja tagumiste rattalaagrite seisukorra kohta täpsemat hinnangut, laiutati käsi.
.
Kuidas saaksidki ülevaatuse mehed rattalaagrite seisukorda hinnata? Kas nad peaksid autoga tänaval proovisõitu tegema? Kui seal mingi suur lõtk sees on, saad ilma nendeta ka aru. Undamist ei ole võimalik visuaalselt tuvastada.
Küll aga lubatakse loksutajas tavaliselt ka ise kanalist vaadata ja eeblit kasutada, kui ilusasti küsida.
Eesmärk on ikkagi see, et tänavatel korralikumad autod liikleks.