1. leht 1-st
9-5 probleem
Postitatud: N Aug 15, 2013 18:46
Postitas ninefive
tere, kas on ilmnenud sellist tõrget, autol kiirendades, kui turbo peaks tööle hakkama, ehk kui turbo näidik on kollase keskel, siis hakkab mootor tõrkuma, kui aga gaasi järele lasta siis töötab ilusti
9-5 probleem
Postitatud: N Aug 15, 2013 20:21
Postitas TxT
Kunagi oli mul 9000 Aeroga sarnane probleem. Probleemi põhjustas eelmise omaniku poolt paigaldatud nõrgema mootori turbo.
Aerol oli originaalis Mitshubishi turbo, aga paigaldati väiksem Garreti turbo (Garett teeb muidugi ka suuremaid turbosid).
Sellega oli nii, et kui maanteel täisgaasiga möödasõitu üritasid teha (näiteks 80km/h pealt kiirendades), siis mootori juhtblokk tekitas fuel cut-offi ning tunda andis see mootori tõrkumisena. Lahenduseks oli õige turbo paigaldamine.
9-5 probleem
Postitatud: N Aug 15, 2013 20:31
Postitas ivomets
Kunagi oli mul 9000 Aeroga sarnane probleem. Probleemi põhjustas eelmise omaniku poolt paigaldatud nõrgema mootori turbo.
Aerol oli originaalis Mitshubishi turbo, aga paigaldati väiksem Garreti turbo (Garett teeb muidugi ka suuremaid turbosid).
Sellega oli nii, et kui maanteel täisgaasiga möödasõitu üritasid teha (näiteks 80km/h pealt kiirendades), siis mootori juhtblokk tekitas fuel cut-offi ning tunda andis see mootori tõrkumisena. Lahenduseks oli õige turbo paigaldamine.
jutt või asi!?
teemaalgatajale, et vaataks, mis küünlad ja sädevahed on.
siis võiks mõnda muu di-kassetti proovida. ja muidugi õhuvoolikud...
9-5 probleem
Postitatud: N Aug 15, 2013 20:38
Postitas TxT
Täitsa tõsine jutt. Eelmine omanik tegi säästuremonti ning paigaldas teadlikult küll Saabile mõeldud, aga nõrgema mootori turbo.
Ma ei taibanud seda tükk aega kontrollida. Eelmine omanik soovitas fuel cut-offi vältimiseks wastegate'i varrast pikemaks keerata, aga sellest polnud tolku.
See oli mulle üldse üks õnnetu auto. Vahetasin sellel mootori (vana jooksis kinni) ja turbo ning kui hakkasin nn. ringi peale saama, siis tegin sellega avarii.
9-5 probleem
Postitatud: E Sept 02, 2013 20:54
Postitas ninefive
vahetatud turbo ei saa kindlasti olla, kuna ise autot kasutanud, õhuvoolikud,
kui tegu vaakumvoolikutega siis need said ka vahetatud koos klapiga, see ühesuunaline valge junn õli korgi juures, küünlad peal olnud kaks aastat, viga ei kuva, engine hakkab vilkuma siis kui pikemalt lasta jõnksutades, kustub aga hiljem ära
9-5 probleem
Postitatud: E Sept 02, 2013 22:48
Postitas west2
Vaata turbo ja cooleri vaheline lödvik üle.
Oli sama probleem kui lödvikus ilus suur auk oli sees ja ka gaasiklapp vajas puhastamist (vöi kuidas iganes seda nimetatakse)
9-5 probleem
Postitatud: E Sept 02, 2013 22:51
Postitas iisak
Kui keeruline on minna TECH2-te omavasse Saabidega tegelevasse töökotta?
Üsna ilmne viga(ja lahendus)juba kirjelduse järgi.
9-5 probleem
Postitatud: N Sept 05, 2013 21:04
Postitas ninefive
Kui keeruline on minna TECH2-te omavasse Saabidega tegelevasse töökotta?
Üsna ilmne viga(ja lahendus)juba kirjelduse järgi.
kordan uuesti, viga ei näita, selleks ka teema tõstatatud sai!!!
9-5 probleem
Postitatud: N Sept 05, 2013 22:07
Postitas iisak
Kordan uuesti, diagnostika ei ole ainult veakoodde lugemine ja nende kustutamine:eureka:
9-5 probleem
Postitatud: R Sept 06, 2013 7:53
Postitas Trionic
Kui keeruline on minna TECH2-te omavasse Saabidega tegelevasse töökotta?
Üsna ilmne viga(ja lahendus)juba kirjelduse järgi.
kordan uuesti, viga ei näita, selleks ka teema tõstatatud sai!!!
Sinu veakirjelduse järgset viga näitab Tech igal juhul ära. Ja üldiselt alates 9-5`st polegi eriti vigu, mida tech`ga Saabil ei näeks (loomulikult ei mõelnud ma genereeritud veakoode).
9-5 probleem
Postitatud: R Sept 06, 2013 22:32
Postitas ninefive
saabiantis käidud, seal tech viga ei kuvanud, ma ei oska muud moodi kindlat viga otsida
9-5 probleem
Postitatud: L Sept 07, 2013 10:27
Postitas iisak
Nojah...siis peab "Selgeltnägijate Tuleproovi" kirja saatma vist

9-5 probleem
Postitatud: L Sept 07, 2013 11:02
Postitas ivomets
Kas sa mõnda teist süütekassetti proovisid??
9-5 probleem
Postitatud: N Sept 19, 2013 21:08
Postitas ninefive
pole proovinud, nv võimalus proovida.
9-5 probleem
Postitatud: P Sept 22, 2013 16:33
Postitas stif
Võib-olla jääb mootor kütusenälga (pump väsinud või filter umbes).Sellisel juhul ei pruugi veakoodi näidata.
9-5 probleem
Postitatud: N Sept 26, 2013 16:51
Postitas ninefive
süütakassetis viga ei ole!!!, mis järgmiseks, kipun arvama et viga kuskil turbo ja selle õhu süsteemis,
9-5 probleem
Postitatud: P Nov 10, 2013 19:27
Postitas ninefive
NII, viga otsustas stage 2 minna, nimelt sõidupealt mootor seiskus, enne puhkama minekut turtsatas korra, ja siis tuttu, vea otsingud jätkuvad. faktid viitavad cps( crankshaft position sensor) aga mine sa tea... kui 15-20min mootoril lasta seista, ja siis käivitada, siis käivitub, aga kiirel gaasivajutusel mootor tõrgub, sõita sai ligi 1-2km, siis turtsatama ja tõrkuma kuni seiskus jälle nagu kütus lõpeks...
9-5 probleem
Postitatud: E Nov 11, 2013 13:33
Postitas overspeed
... siis turtsatama ja tõrkuma kuni seiskus jälle nagu kütus lõpeks...
Kui sul selline tunne on, mis see kütuseröhk siis sellel ajal "näitas" ? (saab kontrollida mehhaaniliselt ja ka open SID pealt vist).
Eks need remonditöökojamehed saavad seda mootorit näitude järgi töötama panna, aparaati aint vaja.
Siis sealt näevad ja ütlevad, milline parameeter vale töös, kui niisama viga ei anna.
9-5 probleem
Postitatud: N Nov 21, 2013 19:20
Postitas ninefive
nii, viga leitud, kõik see jõnksutamine, mis juba pikemat aega kestnud oli tingitud vigase KÜTUSE PUMBA poolt,
teistele teadmiseks, kui teil mootor peaks turtsuma/jõnksutama/köhima, kui korralikult kiirenda, siis teate et pumba vahetus pole kaugel, minul läks 6000km, ene kui viimane alla vandus, nyyd aga taaskord linnaliiklusesse sukeldanud ja neelamas uusi miile,
tänud kes toimivaga oma kogemusi jagasid.
kindlat ja turvalist veeremist
LUKKU!!!