1. leht 1-st

kaitsekumm

Postitatud: K Veebr 15, 2006 17:52
Postitas zill
pikalt juba hoogu võtnud et tuleb ära vahetada roolilati kaitsekumm. eelmine nädal võtsin siis tee rataste alla ja kihutasin mg autosse. masin läks stendi ja peaaegu hakati kummi vahetama kui mainiti et esirattalaagril on kuidagi suur loks sees:( asi sai vahetatud aga see laager maksis terve varanduse(19 koidulat). aga asi vähemalt korras. aga kaitsekumm jäi ikka aja puuduse tõttu vahetamata.
Ei tea kas kuidagi üle rooli otsa ei anna seda venitada?
on keegi proovinud?:freak:

kaitsekumm

Postitatud: K Veebr 15, 2006 19:19
Postitas djk
hakkan ka kevadel vahetama kuid ükskõik kuidas vaadata siis tuleb päris palju seal all lammutada, ehk siis soovitav juba kõik kuluv ära vahetada (rooliotsad jne) niikuinii tuleb sillaregull ka teha.

kaitsekumm

Postitatud: N Veebr 16, 2006 9:17
Postitas NO FEAR
kas esirattalaager maksis 1900.-???

kaitsekumm

Postitatud: N Veebr 16, 2006 17:01
Postitas Arno
Ära muretse, TBirdi 1 laager maksab 4200 eeku. Esipiduriklotsid 3200 eeku, kui Fordi esindusest Infost osta :evil:

kaitsekumm

Postitatud: N Veebr 16, 2006 17:59
Postitas zill
jap koos flansiga (letihind)
SKF oma ( Swedish Kugellager Fabriic) U know ;)
Aga tegelt sain miski 30 % alet ka
Rootsi autole ainult rootsi jupid :head:

kaitsekumm

Postitatud: N Veebr 16, 2006 22:14
Postitas tripp
Algselt postitas: Arno
Ära muretse, TBirdi 1 laager maksab 4200 eeku. Esipiduriklotsid 3200 eeku, kui Fordi esindusest Infost osta :evil:

Irw, punnsilmadega Celica, kupeekerega, USA turu jaoks tehtud, maksis tagarattalaager 6K ja tellimisaega 4 nädalat. Pidid otse Jaapanist tooma, sest sellele autole kusagil lähemal juppe polnud. Keegi teine ka ei müünud.

Üldiselt soovitati alati letinurgast kinni võtta, või maha istuda, kui mingit jupi hinda küsima läksin :thumb: