1. leht 1-st

garret gt 17

Postitatud: E Sept 02, 2013 18:58
Postitas looderdaja
Kas on siin keegi nii teadjamees ja oskaks mulle õelda, kui suure jõuga (njuutonid) peab keerama gt17 turbo ratta võlli külge? Ja kas on võimalik kuskil millegagi kontrollida kui kinni või lahti on katalüsaator? Ei tahaks riskida peale turbo remonti, et umbes katalüsaatori pärast pean hakkama uuesti turbot remontima.

Tänud teadmisi ja soovitusi jagamast!

garret gt 17

Postitatud: E Sept 02, 2013 22:55
Postitas iisak
Eeeeemmmmmm....
Mida sa nüüd täpselt teada tahad?

garret gt 17

Postitatud: T Sept 03, 2013 8:30
Postitas Cyber
Kirjapilt eeldab, et turbo peaks kuhugi pooltelje külge käima..:) Aga ma arvan, et mõeldakse siiski turbo sees mõne "ventilaatori" võlli külge kinnitamist.
Üldiselt sellisel ise lammutamisel läheb too asi balansist välja ja tulemus on ikkagi prügikastikaup.

Katalüsaatori umbesoleku tuvastamist seletab ehk keegi teine...

garret gt 17

Postitatud: T Sept 03, 2013 20:29
Postitas looderdaja
No kirjutan, et turbo võll ja turbo ratas peaksid omavahel kuidagi kokku saama. Panen illustreerivate piltide lingid ka, loodan, et linkide alt näete õigeid pilte. http://prntscr.com/1p51mm see siis on võll mille külge peaks käima http://prntscr.com/1p51uj selline asi. Ühe pisikese mutriga. Ballantsi on ju aetud nii turbo ratas kui ka võll ja muud vidinad eraldi võetuna. Seega peaks need kokku pannes olema ballantsis. Kasutagem vähem fantaasiat ja ärgem otsigem garret turbost ventilaatorit või pooltelge :cool:

garret gt 17

Postitatud: T Sept 03, 2013 21:27
Postitas Homersimpson
Balanseeritakse kogu kassett koos. Pmst on tähtis, et ei pööraks aksiaal laagreid ja kompressori ratast võlli suhtes paigast ära. Nii nagu nad koos olid, nii nad peavad samal joonel kokku minema.
Kui midagi vahetad - muudad, tuleks uuesti tasakaalustada.

Edit:
Torque the compressor nut to 18-20 in-lb (that's INCH-pounds NOT foot-pounds) Then continue to rotate the nut an ADDITIONAL 90 to 110 degrees.