1. leht 1-st
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: N Sept 19, 2013 20:11
Postitas Hennp
Tere Saab-i rahvas.
Riisikas hakkab istumise alt ära kaduma tänu roosteussile.
Kunagi eelmisel sajandil sõitsin Volvo 940-ga. On mälestusi, mida võiks Rootsi rauast heietada, aga...
Iga mees peab elus ka Saabi ära proovima

Sõidan veokaga Rootsimaal ja seal neid müüakse igas linnas. Saab 9-5 näeb kena välja. Mul vaja, et auto mind nädal aega ootab, ka talvel ja käima läheks. Parklasse seisma ei tahaks väga kallist masinat jätta. Olen vaadanud masinaid hinnaklassis 1000.- eurikut, aastast 1999-2002 nad on.
Nüüd siis küsimus. Missuguse mootoriga oleks kõige mõistlikum? 2.0 või 2.3 või veel midagi?
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: N Sept 19, 2013 21:26
Postitas daags
1000 € ga ikka head isendit pea keeruline leida. Selle raha eest saad auto, millel tõenäoliselt vaja remontida mootorit, pidureid, veermiku jne. Soovitan vaadata 1500 ja edasi ning mootoritel pole olulist vahet.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: N Sept 19, 2013 21:38
Postitas napoleon
Olen erinevaid autosid pidanud sh. ka kolme Saabi ja senine kogemus ütleb, et korras bensiinimootor läheb vabalt pealt nädalast seismist käima. Tegelikult pole korras aku puhul ka 2-3 nädalat veel probleemiks olnud.
Kui pisut suuremat kütusekulu ei karda, võid vaadata ka 3.0 V6 poole, Saabijumalate sõnul pidavat kõige muretum mootor olema. Samas sportlikumaks liikumiseks võiks vaadata turboga 2.3 isendite poole.
Mootori puhul ära vaata muidugi ainult kubatuuri vaid ka võimsust. Saabe on erinevate turbote ja erineva softiga ja sama kubatuuriga mootori võimsus võib päris palju erineda.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: R Sept 20, 2013 7:55
Postitas D116
Suurt vahet pole 2.0 või 2.3. Kütusekulu 2.0 natukene vähem, aga see sõltub ka jalast.
1000€ vaevalt leiad korralikku.
Kui palju Rootsis oled, vaata sealt. Seal ei kerita odomeetreid ja ajalugu kontrollitav.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: R Sept 20, 2013 10:25
Postitas lemps14
Samad sõnad, mis eelnevateltki: 2.0 või 2.3 erilist vahet pole, kuid miskipärast tundub 2.3 asjalikum. Maanteel sõites võimalik kütekulu alla 7 liitri sajale saada, linnas kipub ikka üle 10-ne. Aga kui otsid 1000 eurist masinat siis arvatavasti pead arvestama, et teist samapalju selle peale üsna pea kulutad.
Käivitumist ei ole takistanud veel ükski Eesti ilm.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: R Sept 20, 2013 10:25
Postitas lemps14
Samad sõnad, mis eelnevateltki: 2.0 või 2.3 erilist vahet pole, kuid miskipärast tundub 2.3 asjalikum. Maanteel sõites võimalik kütekulu alla 7 liitri sajale saada, linnas kipub ikka üle 10-ne. Aga kui otsid 1000 eurist masinat siis arvatavasti pead arvestama, et teist samapalju selle peale üsna pea kulutad.
Käivitumist ei ole takistanud veel ükski Eesti ilm.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: R Sept 20, 2013 14:14
Postitas Hennp
Tänud vastamast. Ma Rootsist mõtlesingi soetada. Vaatasin blocket.se. Seal mõni Roots väidab, et hooldus tehtud, istu sisse ja sõida. Lappasin siin foorumis seda keti teemat, aga ei saanudki aru kui tihti seda peab vahetama ja mis see vahetus maksab.
10000.- sek on müügis 2000 aasta masinaid, tavalised 2.0 ja 2.3 ja mõned aerod. V6 on vähem müügis selle raha eest.
Rootsis keegi kiirteel väga ei vajuta ja Hanzu moodi seierid selili ei sõideta. Bensukulu liiter siia-sinna pole nii tähtis. Aero on tiba kindlam juhul kui pole mootor väga kuuma saanud? Rootsis on Biltema Saabi juppe umbselt täis, ilmselt ei maksa ka väga hullu hinda. Kette ja turbot ma ise kuskil õunapuu all vahetama ei hakka, aga muud filtrid ja viled saab vast tehtud.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: R Sept 20, 2013 14:51
Postitas Cyber
sa võid selle raha eest sealt leida auto, aga ilmselt peab üsna palju otsima.
ketid vahetatakse siis, kui kolisevad. aga 200k peal nad seda ilmselt juba teevad. Hinna koha pealt oskavad teised kodanikud sulle paremini vastata. Paras ports tööd lisandub ketikomplekti hinnale, nii päeva jagu.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: R Sept 20, 2013 16:27
Postitas tõh
Osta parem 1998-2000a 9-3, kui eesmärk on võimalikult odavalt läbi ajada. Seda pead ilmselt vähem remontima kui 9-5te. Maanteel väga mõnus auto, kui rehvimüra ei häiri.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: R Sept 20, 2013 17:49
Postitas D116
Biltema varuosade kvaliteet annab soovida... Aerole mittemingil juhul ära osta sealt selliseid asju nagu klotsid ja kettad.
ScanTech on parema kvaliteediga, ka Rootsi, ja praktileselt kõike kuluvat pakkub.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: R Sept 20, 2013 17:52
Postitas D116
Osta parem 1998-2000a 9-3, kui eesmärk on võimalikult odavalt läbi ajada. Seda pead ilmselt vähem remontima kui 9-5te. Maanteel väga mõnus auto, kui rehvimüra ei häiri.
Kust selline info, 9-3 vähem remontida??? Tavaliselt vastupidi, väikesed autot lagunevad ruttem.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: R Sept 20, 2013 18:02
Postitas saabu14jr
Jah, kuid og9-3 on 9.5 tehnikalt võrreldes suhteliselt sarnane auto. Lihtsalt veidike vastupidavam veermik.(eriti tagasild ma eeldan.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: R Sept 20, 2013 18:45
Postitas kasparius
Ma soovitan mitte osta 1000€ ga 9-5. Raudpolt laod lähikuudel sama summa sisse.
Rootsist toomisel siis 200€ Eestisse regamis tasu.
Sõidetava 9-3 saad selle raha eest küll, aga amitte Eestist. Jällegi Rootsi minek, toomine, regamine kokku vähemalt 400€. Võid matemaatikat teha.
Kui tingimata 9-5 vaadata, siis minu tehnika oleks selline: Otsida korralikum isend alla 2k, siis viia tarkade juurde kontrolli ja tingida veidi hinda alla vigade arvelt( neid on kindlalt).
Saad ehk 1,5 ga kätte ja vaikselt remondid.
Samas kui saad Rootsis auto omale regada, siis osta kõige plangum 9-5, peaks saama küll 10 000.- SEK-ga.
Aku korralik ja ka käreda pakasega läheb 2 nädalaga tööle ikka.
Kui sõidad Rootsis sellega, siis muidugi 1,5x kallimad hooldused ja tööd kui siin.
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: R Sept 20, 2013 18:51
Postitas tõh
Osta parem 1998-2000a 9-3, kui eesmärk on võimalikult odavalt läbi ajada. Seda pead ilmselt vähem remontima kui 9-5te. Maanteel väga mõnus auto, kui rehvimüra ei häiri.
Kust selline info, 9-3 vähem remontida??? Tavaliselt vastupidi, väikesed autot lagunevad ruttem.
B204 (9-3 MY98-00) vs B205 (9-5) ehk riskide minimaliseerimine. Kõik muu on pudi-padi.
(+ olles sõitnud seitse aastat erinevate 9-3dega, saan veermiku vastupidavust vaid kiita. Subjektiivselt tundub 9-3OG ka veidi roostekindlam kui 9-5. Aga seda väga subjektiivselt)
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: P Sept 22, 2013 21:13
Postitas lemps14
Mina pole täheldanud, et ka 9-5 veermikud probleemsed oleks (MY97-01)
Aga võib-olla on minul vedanud
Ullike hakkab Saabi ostma...
Postitatud: E Sept 23, 2013 0:49
Postitas 9-5LPT
Mina pole täheldanud, et ka 9-5 veermikud probleemsed oleks (MY97-01)
Aga võib-olla on minul vedanud
+1