1. leht 3-st
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: K Okt 02, 2013 18:48
Postitas mortenx
probleem esile tulnd viimaselajal, hommikul ei käivitu ilusti esimesest korrast vaid puterdab lihtsalt ja siis teisel käivitamisel käivitub ilusti nagu midagi poleks viga... milles võiks olla probleem... süütekasett?
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: K Okt 02, 2013 19:28
Postitas que
Aku elukäiku oled kontrollinud?
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 03, 2013 11:12
Postitas AndresV
Meie aerol samad sümptomid. Millalgi suvel-kevadel sai küünlad ära vahetatud ja viga kadus. Nüüd ca 5000 km hiljem jälle sama lugu. Aku on aastast 1997

hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 03, 2013 12:12
Postitas IS-D
Huvitav, täpselt sama sümptom hakanud alates augustist ja mitte igakordselt vaid ainult külmkäivitades, kui on ühe öö seisnud. Ei ole regulaarne. Ise kahtlustan, et viga ehk Neste kütuses või selles, kui paak suht tühjaks sõidetud, ehk mingi veekondens kuskile kandund? Aku on täitsa tiptop. Küünalde iga veel otsa pole saanud, kuid päris kaua ketrab külmana käima. Ehk bensupumba mingid esmased sümptomid?
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 03, 2013 21:41
Postitas mortenx
mul ka aku täitsa uus ja ka küünlad pole vanad...
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 03, 2013 21:47
Postitas mortenx
mul ka aku täitsa uus ja ka küünlad pole vanad...
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 04, 2013 0:52
Postitas minaindrek
???
mul ka sama sümptom

, jahedamate hommikute SAABudes iga kord esimese matsuga käima ei lähe. küünlad on ca 7500 tagasi vahetatud, aku praktiliselt uus. mis konsiilium ütleb?
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 04, 2013 7:38
Postitas Viki
proovige enne käivitamist 2-3 korda süüde sisse sekundiks. suht levinud, et kütus vajub liiast ära.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 04, 2013 8:17
Postitas konks222
On selle vastu rohtu?
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 04, 2013 10:29
Postitas laht
Mina avastasin nüüd esimeste jahedate hommikutega ka sama sümptomi (ei tahaks öelda probleemi, sest tundub, et seda ta ei ole), et koheselt starterit andes plärtsatab korra ja siis sureb kohe ära. Nüüd olen käitunud koguaeg nii, et istun sisse, panen süüte sisse, seejärel rahulikult turvavöö peale ning alles siis starterit. Nigu diislil

.. Kuid, nii veab alati kohe esimesest korrast käima. Pump jõuab kütuse üles lüüa ja plärtsatab kohe käima.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 04, 2013 11:31
Postitas mortenx
aga milles siis probleem on? kas pump hakkab läbi minema või miks see asi avaldus nüüd sügisel?
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 04, 2013 12:32
Postitas daags
Võimalik pumba, pumba peal oleva kuulklapi (stutsi) või kütuse rõhu regulaatori väsimus.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 04, 2013 13:11
Postitas mortenx
kas saab kuidagi kontrollida ka neid asju?
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 04, 2013 14:29
Postitas D116
Ebakvaliteetne küttus lühendab küünalde eluiga. Küünlad ei ole SAABile nii kallid, et nendest võtta kõik mis annab e. 30-50k km.
Enne käivitamist toimub "checking" seda peaks ära ootama kuni näitab OK.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 04, 2013 14:33
Postitas mortenx
ja süüte mitmekordsest sissekeeramisest enne käivitamist kasu ei ole..ikka puterdab esimesel korral ja sureb välja,ning teisel käivitamisel läheb poolest pöördest käima nagu midagi poleks viga..
mis tanklate kütust kasutada ?
saabi küünlad kusjuures päris kallid võrreldes teiste "tavaliste" küünaldega minuarust:)
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: E Okt 07, 2013 10:51
Postitas laht
Minul koguaeg Neste 95.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: E Okt 07, 2013 12:44
Postitas D116
~4€ tk, kas see on kallis?
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: E Okt 07, 2013 12:54
Postitas Cyber
~4€ tk, kas see on kallis?
Aerol käivad pisut teised küünlad, kui tavaline bcpr6/7es. PFR6H-10 platinum küünlad.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: E Okt 07, 2013 16:17
Postitas AndresV
ja süüte mitmekordsest sissekeeramisest enne käivitamist kasu ei ole..ikka puterdab esimesel korral ja sureb välja,ning teisel käivitamisel läheb poolest pöördest käima nagu midagi poleks viga...
Minu kogemus ütleb, et paljalt süüte keeramisest ei olegi kasu. Aitab see, kui keerad süüte sisse, ootad paar sek, siis annad hetkeks starterit (pool sekundit) ja mõni hetk hiljem käivitad nagu tavaliselt. Käivitub kohe.
Kui ma õigesti mäletan siis NGK Platinumid maksid 18 rubla tükk. Kõige odavam just ei ole.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: E Okt 07, 2013 17:57
Postitas 13piisab
Võimalik pumba, pumba peal oleva kuulklapi (stutsi) või kütuse rõhu regulaatori väsimus.
kas saab kuidagi kontrollida ka neid asju?
kütuselatil asuvast ventiilist. Ventiili "naga" vajutates peab kütust purtsuma.
puhtteoreetiliselt saab kütus+surve latist ka teisele poole jalga lasta - mootori poole (läbi pihustite)

hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: E Okt 07, 2013 18:49
Postitas sourdenis
ja süüte mitmekordsest sissekeeramisest enne käivitamist kasu ei ole..ikka puterdab esimesel korral ja sureb välja,ning teisel käivitamisel läheb poolest pöördest käima nagu midagi poleks viga...
Minu kogemus ütleb, et paljalt süüte keeramisest ei olegi kasu. Aitab see, kui keerad süüte sisse, ootad paar sek, siis annad hetkeks starterit (pool sekundit) ja mõni hetk hiljem käivitad nagu tavaliselt. Käivitub kohe.
Kui ma õigesti mäletan siis NGK Platinumid maksid 18 rubla tükk. Kõige odavam just ei ole.
Aga need kestavad ka pea 2 korda kaueb.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: E Okt 07, 2013 21:13
Postitas D116
ja süüte mitmekordsest sissekeeramisest enne käivitamist kasu ei ole..ikka puterdab esimesel korral ja sureb välja,ning teisel käivitamisel läheb poolest pöördest käima nagu midagi poleks viga...
Minu kogemus ütleb, et paljalt süüte keeramisest ei olegi kasu. Aitab see, kui keerad süüte sisse, ootad paar sek, siis annad hetkeks starterit (pool sekundit) ja mõni hetk hiljem käivitad nagu tavaliselt. Käivitub kohe.
Kui ma õigesti mäletan siis NGK Platinumid maksid 18 rubla tükk. Kõige odavam just ei ole.
Aga need kestavad ka pea 2 korda kaueb.
Just nii.
Ei pea kasutada neid Platinum küünlaid. 9k Aerol ei olnud Platinum ette määratud, aga tavalisele vabahingavale 2.0 katalogist on Platinum , mis on palju kallimad. Erinevus ühes tähes, mis tähistab Platinum e. materjaali mis on lisatud. Ma panin tavalisi mõlemalle ja töötasid normaalselt. Vahetada tuleb jah tihedamalt, 10k km max.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: E Okt 07, 2013 21:18
Postitas sourdenis
haa, Mazda 3 2.0 '06 olid iriidiumküünlad. Maksid hästi, aga vahetama pidi nii 120k km tagant.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: K Okt 09, 2013 11:40
Postitas AndresV
Viimased hommikud on olnud soojemad - +12 jne. Auto on käivitunud normaalselt, ei puterda.
Kaaskurtjad - kas auto õli põletab? Meie omal kulub 10 tkm peale 1,5-2L. Põhiliselt on roolis proua, üle 2500 p/min ei lase. Ma ei tea, kuidas see kombo küünaldele sobib.
Mootori otsakaan on tehasekooste ehk siis ideaalselt kuiv ei ole. Asfaldile küll tilkagi ei jõua.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: K Okt 09, 2013 12:20
Postitas D116
1,5-2L väga palju. Visuaalselt mootor kuiv?