1. leht 1-st

puterdab

Postitatud: K Sept 15, 2004 16:47
Postitas NO FEAR
No nii!
Olen juba tükk aega hoogu võtnud, et kirjutada sellest, et masin puterdab. Lugu järgmine:
hommikul panen käima on asi normaalne, saan sõita üks-kaks minutit ja nii kui valgusfoori alla olen saanud, hakkavad pöörded tegema ülesse-alla ettearvamatuid liigutusi. Ja loomulikult, kui siis fooris süttib roheline, et startida, sureb mooror välja...:mad: Kurjaks teeb!
Asi on alguse saanud tegelikult juba kevadest, aga kuna aega ei ole eriti olnud ja suvel sai veel teine auto soetatud, siis "vana armsa SAABiga" alustasin sõitu jälle septembris. Olen täitsa kindel, et foorumites on sellised jutud läbi jooksnud, aga enamustel on mudelideks uuemate mootoritega SAABid. Mul aga aastaks 86, 2,0 liitrine DOCH. Muud nagu midagi.
ivomets siin proovis suvel kunagi teist õhumõõtjat peale, ei läinud paremaks süüdet keeras suts, siis lihtsalt ei surnud enam nii tihti välja. ... mida teha... Mida teha... Oleks moorgi siin;)

Edit: loomulikult võib veel seda öelda, et talvel sai mootor maha kistud ja sidurit vahetatud, samuti neid kurikuulsaid patju (275)eeki, mis vibrat tekitavad, mis siis veel, ahhaa kett, klapisääre tihendid, uued kaane tihendid, kambri tihend, rihm. Karta on, et seal nüüd midagi puusse panin:(

puterdab

Postitatud: K Sept 15, 2004 21:49
Postitas Trionic
Kas sul "Throttle Body" ja IAC klapp on puhtaks lakutud,enamus tühikäigu-
probleeme saavad alguse nendest(tahm).Igasugu lisaõhulekkeid tasuks ka
otsida ja kütuse töötõhku kontrollida.Edasi võiks juba temp. andureid
kontrollida ja hapnikuandurit,kui selline ette on nähtud.Küünlad-juhtmed-
rootor-kaan, jne...

puterdab

Postitatud: E Sept 20, 2004 9:03
Postitas NO FEAR
tänu Trionic! esialgu keerasin vähe süüdet hilisemaks ja asi käib juba tunduvalt paremini, aga eks ma üritan pikkade sügi- ja talveõhtute saabumisega ka need kohad üle käia.:cool:

puterdab

Postitatud: R Nov 19, 2004 8:44
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: Trionic
Kas sul "Throttle Body" ja IAC klapp on puhtaks lakutud,enamus tühikäigu-
probleeme saavad alguse nendest(tahm).Igasugu lisaõhulekkeid tasuks ka
otsida ja kütuse töötõhku kontrollida.Edasi võiks juba temp. andureid
kontrollida ja hapnikuandurit,kui selline ette on nähtud.Küünlad-juhtmed-
rootor-kaan, jne...

No nii, võtsin siiskätte ja keerasin selle throttle body masina küljes ära ja puhastasin selle ära, sai tunduvalt puhtam ja ilusam, samuti IAC klaap sai puhtaks lakutud. Kontrollisin veel oma õhuvoolikuid ja kui siis auto käima panin olid pöörded kohe nii üleval, auto tühikäik on stabiilne ja kuna tühikäiku ei andnud kuskilt enam maha keerata, keerasin süüdet vähe. Nüüd auto laulab, loodan, et saan millalgi veel diagnostikasse ka, et kõik jonksu keerata ja siis...

OLE TÄNATUD, TRIONIC!!!:)

puterdab

Postitatud: L Nov 20, 2004 0:03
Postitas Trionic
mina põle teind,mina põle teind;)

puterdab

Postitatud: N Dets 09, 2004 13:16
Postitas NO FEAR
vot nüüd!
käisin auväärt isand Trionicu "jutul" ja tema arvas, et seda ei ole vaja autole ja toda...tähendab, raiskas pool purki karpa puhastusvahendit ja meeletult aega minu auto vea otsimisele ja lõpuks sai asi niipalju jonksu, et isegi järgmisel hommikul käis ilusasti...:) täna ei ole ka veel probleeme tekitanud:D

OLE TÄNATUD!!!

puterdab

Postitatud: N Dets 09, 2004 15:25
Postitas ivomets
kas sillad ka paika said??;)

puterdab

Postitatud: R Dets 10, 2004 0:21
Postitas Trionic
Sildu ei palutud näppida,aga eelmises elus enne no feari oli küll autole
kõvasti meistrikätt antud.Kõik võimalikud ja võimatud asjad olid nii kenasti
disbalanssi krutitud,et mootor töötas juba päris hästi.Üldiselt on see LH2.2
ikka jube pask sissepritse,kui ta juba vanaks on saanud.Kahekarpalisi
Saabe,volvosid ja pemme oli ikka tunduvalt lihtsam jonksu ajada.

puterdab

Postitatud: R Dets 10, 2004 8:20
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: ivomets
kas sillad ka paika said??;)

ma tavaliselt põletan enda järelt kõik sillad:D