1. leht 1-st
Classicu armatuuri valgustus
Postitatud: T Veebr 21, 2006 14:00
Postitas lendur
Tere, selline mure. Nimelt sai eile enda classic aerosse CD/raadio paigaltatud. Vahetult peale seda hakkasin sõitma minema. Kui süüdet keerasin, viskas eest armatuuri peal olevast juhipoolse kõlarikatte alt välja suitsu. Süüdet sai muidugi ka paigalduse ajal sisse-välja keeratud ja kõik nagu toimis. Kahtlustan, et midagi võis raadio paigaldamisel siiski juhtuda, aga ei saa aru kuidas see armatuuri valgustusega seotud on.
Nimelt on läbi põlenud elektriskeem ühe pirni juures, mis kellasid valgustab. Ehk oskab keegi öelda, mis võis valesti minna, kuidas parandada?
Lisatud failid
Classicu armatuuri valgustus
Postitatud: T Veebr 21, 2006 14:08
Postitas hoplaa
Olen täpselt sama teema läbi elanud, kui nissan sunnikuga veel sõitsin. Asi selles, et mass tuleb sisse antenniga, seega miinusjuhet ära maki sisse topi.
Mul põles ka armatuurilampide kaitse kogu aeg niimoodi läbi.
Ehk on abi
Classicu armatuuri valgustus
Postitatud: T Veebr 21, 2006 14:19
Postitas Nastix
Mul piisas Nissaniga maki juhtmete ebapiisavast isolatsioonist, et vastu maki raami käies kõikide tulede kaitsmed välja lüüa (salongitulede).
Classicu armatuuri valgustus
Postitatud: T Veebr 21, 2006 22:34
Postitas lendur
No nii. Võtsin armatuuri laiali, jootsin skeemi kokku. Korjasin makil kõik massid ära ja armatuur särab taas.
Suured tänud hea nõu eest!
Classicu armatuuri valgustus
Postitatud: R Veebr 24, 2006 18:26
Postitas Cyber
Algselt postitas: hoplaa
Asi selles, et mass tuleb sisse antenniga, seega miinusjuhet ära maki sisse topi.
See on jama..

Mitte midagi ei juhtu, kui miinusjuhe veetakse õigesse kohta. Tegelikult saab palju parem kui see õnnetu antennikaabel..

Classicu armatuuri valgustus
Postitatud: R Veebr 24, 2006 20:43
Postitas lendur
Jama küll aga, kui eelmisest ühendamisest korralik massijuhe olemas, siis ei oleks nagu vajadust eraldi kaabeldusi kere külge vedama hakata. Minu jaoks täiesti arusaamatu, et massi ühendamine sellist jama võib põhjustada. Mingi lühis vist? Kuna antenniga mass toimib esialgu hästi, siis parem rohkem ei näpi. Selle skeemi kätte saamine ja parandamine oli suht tülikas ettevõtmine. ...

Nüüd töötavad autol kõik funktsioonid.

Classicu armatuuri valgustus
Postitatud: R Veebr 24, 2006 20:54
Postitas Cyber
Äkki sa lihtsalt lükkasid makki sisse pannes mõne juhtme kuhugi vahele ja sellest piisas. Lihtsalt oletus. Või ikkagi ühendasid selle massi kuhugi, kuhu poleks vaja olnud..

Kah lihtsalt oletus...
Mis puutub kaabeldusse, siis see, kuhu need kere küljes kinnitatud on, võib olulist osa mängida igasugu häiretes.
Classicu armatuuri valgustus
Postitatud: L Veebr 25, 2006 8:05
Postitas Trionic
Algselt postitas: hoplaa
Olen täpselt sama teema läbi elanud, kui nissan sunnikuga veel sõitsin. Asi selles, et mass tuleb sisse antenniga, seega miinusjuhet ära maki sisse topi.
Mul põles ka armatuurilampide kaitse kogu aeg niimoodi läbi.
Ehk on abi
Oi oi,mida soovitad-massijuhe on kriitiliselt kõige olulisem juhe ja tuleb alati ühendada.
Lihtsalt õieti tuleb kõik juhtmed ühendada ja kõik.
Classicu armatuuri valgustus
Postitatud: L Veebr 25, 2006 8:19
Postitas Trionic
Algselt postitas: lendur
No nii. Võtsin armatuuri laiali, jootsin skeemi kokku. Korjasin makil kõik massid ära ja armatuur särab taas.
Suured tänud hea nõu eest!
Ja varsti hakkavad jamad,eriti,kui võimendeid kasutama hakkad.Antennimass on pea olematu ristlõikega,võetud setreo jaoks valest maanduspunktist jne.Hea võimalus kallimat pilli ka tummaks teha on selline aretus..
Ettenähtud massiklemm PEAB olema maandatud,soovitavalt
jämedama lisajuhtmega ja esimesese maanduspunktist.
Viimane on soovitus,et vältida hilisemaid jamasid.
Antennijuhet EI TOHI kasutada pilli maandamiseks.
Classicu armatuuri valgustus
Postitatud: T Veebr 28, 2006 23:34
Postitas lendur
Ei saa nüüd päris hästi aru sellest. Mis on esimene maanduspunkt?
Olen täitsa päri, et maandus peab olema aga pimeda armatuuriga kah sõita ei tahaks. Olen alati oma võimud ja makid maandanud aga siis ei ole probleeme olnud. Kui maki pesas on üks pundar juhtmeid, kuidas siis kontrollida, milline maandusjuhe on õige ja toimiv? Üldjuhul on need ju pruunid või mustad, ja tavaliselt suurema ristlõikega. Või on lihtsam vedada uued kaablid, kuhu vaja?