1. leht 1-st
9-5, 2006. aasta, 162 kw
Postitatud: E Okt 14, 2013 15:49
Postitas daehlie
Tere,
Oskab keegi paari lausega välja tuua 2006. aasta Saab 9-5 162kw mootori head küljed ja võimalikud probleemid, sh ülalpidamiskuluest lähtuvalt?
Või tasuks eelistada hoopis mõnda teist 9-5-le pakutavat mootorit?
Soov bensiinimootor ja automaatkast, auto aastast 2005 või uuem.
9-5, 2006. aasta, 162 kw
Postitatud: E Okt 14, 2013 16:48
Postitas kasparius
mootor on 2006a bensukatel kõigil sama.
turbo, pihustite ja tarkvara erinevus vaid.
9-5, 2006. aasta, 162 kw
Postitatud: E Okt 14, 2013 17:03
Postitas daehlie
Tänan selgituse eest ja vabandan võhiklikkuse pärast!
Küsin siis nii - kas 162kw on selle mootori seadetest üks lollikindlamaid või pigem hoopis vastupidi?
9-5, 2006. aasta, 162 kw
Postitatud: E Okt 14, 2013 18:54
Postitas Aasakyla
Ega sa seda autot silmas ei pea??
http://www.auto24.ee/used/1042181
9-5, 2006. aasta, 162 kw
Postitatud: E Okt 14, 2013 23:13
Postitas daehlie
Ei, seda autot ei pidanud hetkel silmas. Mis siis?
9-5, 2006. aasta, 162 kw
Postitatud: T Okt 15, 2013 7:01
Postitas D116
Tänan selgituse eest ja vabandan võhiklikkuse pärast!
Küsin siis nii - kas 162kw on selle mootori seadetest üks lollikindlamaid või pigem hoopis vastupidi?
Bensukate mootorid on samasugused, erinevus minimaalne. Aero tänu MHI turbole on lollikindlam. Muidu need bensu mootorid suht nõrgad, vaata varuosade teemad - kõik mis tahad, peale mootori leidub.
9-5, 2006. aasta, 162 kw
Postitatud: T Okt 15, 2013 10:31
Postitas daags
162 kw variandil kasutatakse vastupidavamat mitsubishi turbot. Ülejäänud osas on tõesti kõik sama.
9-5, 2006. aasta, 162 kw
Postitatud: R Nov 01, 2013 6:47
Postitas rantto
Suht sama raha eest saab juba MY06 Aero kõigi lisadega.
Nagu sa ise kirjutad, et masin Eestis 2012a maist siis vaevalt keegi mäletab mis oli müügis 1,5a tagasi.
Mine vaata masin üle kui kõik ilus ja miski silma ei kriibi siis ostueelne kontroll esinduses ja polegi vaja hiljem foorumis nutta!
9-5, 2006. aasta, 162 kw
Postitatud: R Nov 01, 2013 13:40
Postitas lemps14
Soomes sellel auto olnud 119 kW eestis aga 162kW seega softi sellel värsendatud. Ilmselt aga turbo samaks jäänud ja nüüd mured sellega ja see ka müügi põhjus.
UNO Auto kohta pole mul ka eriti häid sõnu õelda, aga see selleks (olin ise loll, et endale ***** pähe määrida lasin)
Aga jah, mine vaata üle ja tee kuskil normaalses kohas kontroll. Võib olla on väga hea masin:headbang:
9-5, 2006. aasta, 162 kw
Postitatud: L Dets 14, 2013 23:08
Postitas daehlie
Soomes sellel auto olnud 119 kW eestis aga 162kW seega softi sellel värsendatud. Ilmselt aga turbo samaks jäänud ja nüüd mured sellega ja see ka müügi põhjus.
UNO Auto kohta pole mul ka eriti häid sõnu õelda, aga see selleks (olin ise loll, et endale ***** pähe määrida lasin)
Aga jah, mine vaata üle ja tee kuskil normaalses kohas kontroll. Võib olla on väga hea masin:headbang:
Auto mõni aeg tagasi üle vaadatud ja mulje positiivne - salong vaikne, sõidab kindlalt ja lisavarustus töötab!
Enda valik langeb seekord ilmselt siiski hoopis ühe teise tootja nelikveolise kasuks.
PS - eelmises postituses viidatud 119kw mootorit pole selle põlvkonna 9-5-le mitte kunagi toodetud. See konkreetne auto on algusest peale
162kw olnud (vastav päring sai Vikingi kaudu tehtud).
9-5, 2006. aasta, 162 kw
Postitatud: E Dets 16, 2013 13:06
Postitas lemps14
Kusjuures mõtlesin ise sama, et naljakas kW summa, aga noh soomlased ju
