Saab 9-3 EX CARABINIERI, 2002, Kasparius
Postitatud: L Nov 09, 2013 21:21
Uus teema siin 9-3 huvilistel jälle.
Sai ostetud selline diplomaadisinine Itaalia päritolu 2002a ATM kastiga libaaero.
Algul ei pööranud eriti tähelepanu, aga hiljem uurides sain pihta, et Saabi peal on olnud aparatuuri, mis seal tehasest ei ole. Ees on ka kinnitused vilkuritele ja/või pasunale.
Lisasin pildid selgituseks.
Kere on väga heas korras, sile ja ilma roosteta.
Sisu on tume veluur ja varustus on SE koos selle spoilarngiga.
Mul esimene atm kastiga 9-3. Ei saa üldse kurta, et asi uimane oleks, kast toimetab kenasti ja isegi CR performance tagasihoidliku stage1-ga (167kw ja 350NM) Pihustid on 85% duty. Liigub spido järgi alla 7 sek sajani ja 15 sek 160ni. GPS 154kmh. Märksõna- MITSU
Punane 9-3 oli 80-160 12 sek, praegune 9.5.
Kui järgmine nädal naast alla läheb, siis peab ennast hakkama piirama. TCS aitab.
Mitte üldse ei jää alla mu kunagisele tumesinisele libaaero stage1 manuaalile@175kw. Uskumatu, aga nii on. Asi veab ja veab ja veab kuni 6k+ rpm.
Harjumatu on ka käikude pikkus. Teine tirib peaaegu 120ni
, kolmas veab kuule, neljas on autobahnile.
All-in-all: Auto on korralik, kiitus eelmisele omanikule. Veermik eeskujulik ja rool täpne. Sai nipet-näpet vahetatud ka veermikus ja cruise korda tehtud. Tegelikult täiesti korras 9-3 veermik polegi hull, madaldust tahab vaid. Vahetasin ka termostaadi, sest maanteel ei saanud üle 65C jahutusvedeliku tempi. Nüüd kõik töötab.
PS: Kütet võtab palju võrreldes manuaaliga. ca 2L juurde. Eks automaadiga sõites on ka omad nipid kuidas säästlikumalt sõita.
Maanteel sama öko kui manuaal. 6,5 kompu järgi.
Väike video ka dünaamikast.
0-200
http://www.youtube.com/watch?v=WRRsleB9eO0
Lisatud failid
Sai ostetud selline diplomaadisinine Itaalia päritolu 2002a ATM kastiga libaaero.
Algul ei pööranud eriti tähelepanu, aga hiljem uurides sain pihta, et Saabi peal on olnud aparatuuri, mis seal tehasest ei ole. Ees on ka kinnitused vilkuritele ja/või pasunale.
Lisasin pildid selgituseks.
Kere on väga heas korras, sile ja ilma roosteta.
Sisu on tume veluur ja varustus on SE koos selle spoilarngiga.
Mul esimene atm kastiga 9-3. Ei saa üldse kurta, et asi uimane oleks, kast toimetab kenasti ja isegi CR performance tagasihoidliku stage1-ga (167kw ja 350NM) Pihustid on 85% duty. Liigub spido järgi alla 7 sek sajani ja 15 sek 160ni. GPS 154kmh. Märksõna- MITSU
Punane 9-3 oli 80-160 12 sek, praegune 9.5.
Kui järgmine nädal naast alla läheb, siis peab ennast hakkama piirama. TCS aitab.
Mitte üldse ei jää alla mu kunagisele tumesinisele libaaero stage1 manuaalile@175kw. Uskumatu, aga nii on. Asi veab ja veab ja veab kuni 6k+ rpm.
Harjumatu on ka käikude pikkus. Teine tirib peaaegu 120ni

All-in-all: Auto on korralik, kiitus eelmisele omanikule. Veermik eeskujulik ja rool täpne. Sai nipet-näpet vahetatud ka veermikus ja cruise korda tehtud. Tegelikult täiesti korras 9-3 veermik polegi hull, madaldust tahab vaid. Vahetasin ka termostaadi, sest maanteel ei saanud üle 65C jahutusvedeliku tempi. Nüüd kõik töötab.
PS: Kütet võtab palju võrreldes manuaaliga. ca 2L juurde. Eks automaadiga sõites on ka omad nipid kuidas säästlikumalt sõita.
Maanteel sama öko kui manuaal. 6,5 kompu järgi.
Väike video ka dünaamikast.
0-200
http://www.youtube.com/watch?v=WRRsleB9eO0
Lisatud failid