1. leht 1-st

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: E Nov 18, 2013 15:40
Postitas üheksakolm
Tere
Millest on tingitud sellised pruunid laigud mootoriõlis?
Antud pildil pole asi nii hull, aga eelmisel korral kontrollides oleks varras olnud nagu cocacola vahust läbi tõmmatud... :freak:


2.0LPT


Lisatud failid

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: E Nov 18, 2013 16:24
Postitas ErQ
Jahutusvedeliku kadu ei ole märganud?

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: E Nov 18, 2013 18:31
Postitas AndresV
Kui palju õlivahetusest möödas on? Keskmiselt töötanud õli ongi pruun. Äkki hoopis need "mittepruunid" osised on need, mis võiksid olemata olla...

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: E Nov 18, 2013 19:00
Postitas ivomets
Eks see kondets ole koos kõiksugu saastaga, mis muud. Ilmad ju niisked. Ja kui pikkasid otsi ei ole, siis ongi nii.

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: E Nov 18, 2013 20:55
Postitas üheksakolm
Jahutusvedelikku kadunud ei ole. Õlivahetusest on möödas täpselt 5000 km ja kuna vana õli tahab vähehaaval otsakaane vahelt lahkuda siis saab ikka aegajalt värsket õli peale kallatud.
Külmasi sõite on mul tõesti päris palju. Igapäevaselt "tööle-poodi-kojuvoodi" ja 2x nädalas 150km.
Samas olen iga autoga nii sõitnud aga esimest korda näen sellist asja :/

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: E Nov 18, 2013 21:15
Postitas iisak
Otsakaanelekke seos õlikaoga unusta kohe ära :wise:

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: E Nov 18, 2013 21:39
Postitas üheksakolm
Otsakaanelekke seos õlikaoga unusta kohe ära :wise:

Hmm.. Seda tarka juttu rääkisid mulle kohaliku remonditöökoja spetsid. Plämasid midagi, et vales järjekorras kokku pandud jne, korda tegemise eest tahtsid 500€ ja see olevat ka BMW puhul levinud nähtus. Tundus väga asjatundmatu inimese jutt.Saatsin pikalt ja tulin tulema.
Endal mul ühtegi kohta ei ole, kus näppe õliseks teha ja kohalike asjatundjaid ei usalda piduriklotside vahetamiselgi. Siiamaani ei tea miks ja kust see täpselt lekib.

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: T Nov 19, 2013 7:42
Postitas Trionic
Kalla klaastäis õli, nt. 200ml. põrandale (õlivarda min-max vahe on täpselt 1l.). Saad u. ruutmeetrise loigu. Järedused võid ise teha.

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: T Nov 19, 2013 14:50
Postitas üheksakolm
Pidage mind lolliks, aga ei saa aru mis järeldused ma sellest tegema peaks :)

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: T Nov 19, 2013 15:02
Postitas Cyber
Ilmselt seda, et kui sul otsakaanest nii palju õli lekiks, et sa peale pead kallama, siis oleks sul korralik loik auto all. Eriti, kui auto seisab igapäevaselt sama koha peal.
Kui sul otsakaas õline on, siis seal ilmselt lahkub täiesti marginaalne kogus, mis pisut ümbrust vaid määrib.

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: T Nov 19, 2013 15:22
Postitas üheksakolm
Peale pean valama ca 0.3-0.5 liitrit tuhande kilomeetri kohta. Korralikku loiku polegi, pigem plekid.

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: T Nov 19, 2013 17:16
Postitas Trionic
Selline kogus kaob läbi summuti, mitte ei tilgu alla.

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: T Nov 19, 2013 22:46
Postitas üheksakolm
Huvitav. Enne selle lekke avastamist ei täheldanud kunagi, et õli kaoks. Võibolla siis ei kontrollinud seda nii paaniliselt kui praegu. Samas pole ka mingit kahtlast suitsuvinet summutist väljumas näinud.
Mis seal siis kõige tõenäolisemalt vahetust vajab? Klapisääretihendid?

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: E Nov 25, 2013 21:26
Postitas Saab90020
Milline õli oleks sobiv talve tulekuks?


Küsimus siis selline?Sry kui on rumal küsimus aga ei leidnud sobivat.
Milline õli oleks siis sobiv enne talve tulekut valada oma ustava ratsu südamesse,tegemist on Saab 9-3 2,0t 2002 ja läbisõit on alla 120 tuh.
Oman esimest korda sellist isendit ei tea mis oleks talle just see kõige parem oleks.
Ja millist roolivõimu õli tohib kasutada,või sobib sinna igasugune õli?:conf:

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: T Nov 26, 2013 16:32
Postitas obsidian
Pilt

Need B205E mootorile

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: T Nov 26, 2013 21:58
Postitas Jupats
Huvitav. Enne selle lekke avastamist ei täheldanud kunagi, et õli kaoks. Võibolla siis ei kontrollinud seda nii paaniliselt kui praegu. Samas pole ka mingit kahtlast suitsuvinet summutist väljumas näinud.
Mis seal siis kõige tõenäolisemalt vahetust vajab? Klapisääretihendid?

Vahetult enne kolvi purunemist oskasin 60 kilomeetriga 4L õli läbi summuti ära põletada ilma, et oleks midagi aru saanud. Silmaklappe sel hetkel ei kandnud:cool:
Tahan öelda, et 0,5L 1000km kohta paras kirbupuuks ja üsna loogiline, et jääb märkamata.

Imelik ollus õlivardal

Postitatud: T Nov 26, 2013 22:19
Postitas üheksakolm
Kirbupuuks on ta küll, aga siiski ei jääks ta mul nii lihtsalt märkamata. Kontrollin õli suht tobeda paranoilisusega mitu korda nädalas. Suvel oli see 1000km veel minu jaoks suht lühikese aja küsimus ja ilmselt oleks ikka märganud kui mõne päevaga pool normi läinud on. Probleem on siiski ilmnenud suht järsku mitte pikapeale. Pole mul kahju seda õli aegajalt poest ostmas käia, aga siiski paneb muretsema.

EDIT: Siiani on mulle arusaamatuks jäänud, et miks see kogus ei saa lihtsalt välja lekkida...