9-3ss 2.2TiD '03 sureb välja P0336 ja P0337
Postitatud: T Nov 26, 2013 17:51
Sai ka endale üks tehnikaalane hobi hangitud, ehk 2003a 9-3, millele peale pandud tehasest 2,2 diisel, 92 kW.
Pikka pidu polnud ja saigi peagi hakatud hobiga tegelema, ehk probleemid avanesid.
Kõigepealt tekkis igapäevaselt olukord selline, kus mootor viskas end (enamasti paar minutit pärast käivitamist) avariirežiimi. 10...20 sekundit limp home režiimi ja siis sõites tuli mootor ise avariiirežiimist välja ja kõik jätkus probleemideta.
Hiljem lisandus juurde see, et mootor hakkas aegajalt välja surema. Käivitades enamasti läks kohe tööle ja sõidurööm jätkus.
Sai siis ELM327 järgi lükatud ja vigu oli ikka selle järgi hulgim...
Veakoodid kustutatud, sai ootama jäädud järgmist korda, mil CE süttib. Hiilgama kaua aega ei läinud, kui masin tühikäigul pöristades äkki välja suri. Ruttu ELM sappa ja koodideks järgnevad:
P0337: Crankshaft Position Sensor A Circuit Low Input
P0336: Crankshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance
Olid need ka esimesel korral listis. Esimesel korral oli veel lisaks:
P0016: Crank-Cam position correlation
P0335: Crankshaft Position Sensor A Circuit
P0017: Unknown code - Saab - Crankshaft Position Camshaft Position Correlation Bank1 Sensor'B'
Siit küsimus targematele ja kogenumatele, et kas põhjus võibki olla vändaanduris, või tuleb otsida põhjust, mis vändaanduri viga näitab?
Enamasti tekib see probleem nagu gaasipedaali maha lastes, aga v-b see ainult tundub mulle nii.
Pikka pidu polnud ja saigi peagi hakatud hobiga tegelema, ehk probleemid avanesid.
Kõigepealt tekkis igapäevaselt olukord selline, kus mootor viskas end (enamasti paar minutit pärast käivitamist) avariirežiimi. 10...20 sekundit limp home režiimi ja siis sõites tuli mootor ise avariiirežiimist välja ja kõik jätkus probleemideta.
Hiljem lisandus juurde see, et mootor hakkas aegajalt välja surema. Käivitades enamasti läks kohe tööle ja sõidurööm jätkus.
Sai siis ELM327 järgi lükatud ja vigu oli ikka selle järgi hulgim...
Veakoodid kustutatud, sai ootama jäädud järgmist korda, mil CE süttib. Hiilgama kaua aega ei läinud, kui masin tühikäigul pöristades äkki välja suri. Ruttu ELM sappa ja koodideks järgnevad:
P0337: Crankshaft Position Sensor A Circuit Low Input
P0336: Crankshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance
Olid need ka esimesel korral listis. Esimesel korral oli veel lisaks:
P0016: Crank-Cam position correlation
P0335: Crankshaft Position Sensor A Circuit
P0017: Unknown code - Saab - Crankshaft Position Camshaft Position Correlation Bank1 Sensor'B'
Siit küsimus targematele ja kogenumatele, et kas põhjus võibki olla vändaanduris, või tuleb otsida põhjust, mis vändaanduri viga näitab?
Enamasti tekib see probleem nagu gaasipedaali maha lastes, aga v-b see ainult tundub mulle nii.