Automaatkasti probleem (mitte saab)
Postitatud: L Nov 30, 2013 22:14
Kuna loba teemas võib igal teemal sõna võtta,siis tulistan. Äkki kellelgi sarnane kogemus ja oskab nõu anda .
Panen siis oma mure kah kirja. Autoks Nissan Terrano II, 2001 2,7 diisel 92kw, automaat .
Suure tõenäosusega sain autot ostes tünga kah. Tegemist siis minu esimese maasturiga ,mis sai soetatud kalakäikudeks .
Niipalju, kui näha oli, sai üle vaadatud :mootor töötas kenasti, sillad lülitusid korralikult ja auto liikus kenasti. Juba järgmisel päeval ilmnes (nüüdseks juba korduv probleem) esimene jama. Käivitasin auto, mootor töötas kenasti, kuid nii kui lülitasin käigukasti R-peale,suri mootor koheselt välja. Kui uuesti käivitasin ,kordus sama. Proovisin siis veel kümmekond korda ja katsetasin kasti erinevaid käike, kuni lõpuks 1-peal võttis kasti taha,peale seda lülitusid kõik käigud kenasti ja sain probleemideta kulgeda kuu aega. Panin eelneva miski a la ühekordse jama süüks. A siis hakkas asi sagenema. Paned käigu sisse ,siis suretab mootori välja, ei üritagi justkui vedama hakata. Kui siis uuesti proovida ja sõidutada käigukangi üle erinevate käikude piisavalt kiiresti, et ei suretaks välja (N ja P peal töötab kenasti) ja siis uuesti proovides võib jopata ja võtab kasti taha. Teinekord on vaja kümmekond korda üritada, ennem kui normaalselt tööle hakkab. Siis kui kasti taha võtab,töötab taas mingi aeg korralikult päevast kuni nädalani ja siis sama jama otsast peale. Käike vahetab sujuvalt ja tõrgeteta. Vahel viskab ka selle tagajärjel mootoritule põlema.
Sai käidud ka Nissani esinduses ,et juhtmed külge panna. Miskit viga seal ei tuvastatud (kasti solenoidi vead oleks pidanud arvuti näitama) . Ainuke, mida näitas , oli kõrgsurvepumbas miski asi, mis reguleerib kütuse peale andmist, kuid ka see veakood ei ilmunud uuesti. Igasugu pistikud ja juhtmete ühendused olen mitu korda üle käinud, lahti võtnud kontaktipuhastusainega puhastanud, taasühendanud ja selle elektrijuhtmestiku kaitsesprayga üle pihustanud.
Et siis kust viga otsida? Üks tuttav mainis, et kindlasti kasti turbiin läbi, kuid kas sel juhul kast üldse toimetaks ?
Mõistus otsas ühesõnaga.On kellelgi sarnast kogemust ja mis oli lahendus ? Oskab ehk keegi pädevat ja taskukohase hinnaga remondimeest soovitada ? Ise asun pärnus, kuid valmis liikuma kuhu vaja .Kahjuks rahakott puuga seljas pole ja eelistaks masina korda saada võimalikult soodsalt (niipalju, kui vähegi võimalik, üritaks ise ära teha ).
Tänud ette
Panen siis oma mure kah kirja. Autoks Nissan Terrano II, 2001 2,7 diisel 92kw, automaat .
Suure tõenäosusega sain autot ostes tünga kah. Tegemist siis minu esimese maasturiga ,mis sai soetatud kalakäikudeks .
Niipalju, kui näha oli, sai üle vaadatud :mootor töötas kenasti, sillad lülitusid korralikult ja auto liikus kenasti. Juba järgmisel päeval ilmnes (nüüdseks juba korduv probleem) esimene jama. Käivitasin auto, mootor töötas kenasti, kuid nii kui lülitasin käigukasti R-peale,suri mootor koheselt välja. Kui uuesti käivitasin ,kordus sama. Proovisin siis veel kümmekond korda ja katsetasin kasti erinevaid käike, kuni lõpuks 1-peal võttis kasti taha,peale seda lülitusid kõik käigud kenasti ja sain probleemideta kulgeda kuu aega. Panin eelneva miski a la ühekordse jama süüks. A siis hakkas asi sagenema. Paned käigu sisse ,siis suretab mootori välja, ei üritagi justkui vedama hakata. Kui siis uuesti proovida ja sõidutada käigukangi üle erinevate käikude piisavalt kiiresti, et ei suretaks välja (N ja P peal töötab kenasti) ja siis uuesti proovides võib jopata ja võtab kasti taha. Teinekord on vaja kümmekond korda üritada, ennem kui normaalselt tööle hakkab. Siis kui kasti taha võtab,töötab taas mingi aeg korralikult päevast kuni nädalani ja siis sama jama otsast peale. Käike vahetab sujuvalt ja tõrgeteta. Vahel viskab ka selle tagajärjel mootoritule põlema.
Sai käidud ka Nissani esinduses ,et juhtmed külge panna. Miskit viga seal ei tuvastatud (kasti solenoidi vead oleks pidanud arvuti näitama) . Ainuke, mida näitas , oli kõrgsurvepumbas miski asi, mis reguleerib kütuse peale andmist, kuid ka see veakood ei ilmunud uuesti. Igasugu pistikud ja juhtmete ühendused olen mitu korda üle käinud, lahti võtnud kontaktipuhastusainega puhastanud, taasühendanud ja selle elektrijuhtmestiku kaitsesprayga üle pihustanud.
Et siis kust viga otsida? Üks tuttav mainis, et kindlasti kasti turbiin läbi, kuid kas sel juhul kast üldse toimetaks ?
Mõistus otsas ühesõnaga.On kellelgi sarnast kogemust ja mis oli lahendus ? Oskab ehk keegi pädevat ja taskukohase hinnaga remondimeest soovitada ? Ise asun pärnus, kuid valmis liikuma kuhu vaja .Kahjuks rahakott puuga seljas pole ja eelistaks masina korda saada võimalikult soodsalt (niipalju, kui vähegi võimalik, üritaks ise ära teha ).
Tänud ette