1. leht 1-st
9-3 või 9-5 diisel
Postitatud: L Dets 07, 2013 21:06
Postitas Saareviiking
Tere
Olen saabiga sõitnud alates 1993 aastast kui ostsin 69 aasta Saab 96 ja pidasin seda seni kuni ostsin Saab 9000 millega olen nüüd ka üle 10 aasta läbi ajanud. Seega on vaid kahe autoga kogemusi. Siin foorumis ka uustulnuk.
Hea tonnine hakkab vanaks jääma ja vaatan nüüd diislite poole, et veidi ökonoomsemalt liikuda. Hinnaklass võiks olla 3000 eur. Hetkel on Pärnus silma jäänud üks 9-3
http://www.auto24.ee/used/1496260
ja üks 9-5
http://www.auto24.ee/used/1628670 mis meeldib aga ei ole hoodusraamatut. Enne kui mere tagant vaatama lähen küsin, et ehk keegi teab nendest midagi, oskab kommenteerida.
9-3 või 9-5 diisel
Postitatud: L Dets 07, 2013 21:32
Postitas sourdenis
selle kolmelitrase dislaga on nii, et kui täpselt ei tea, kuidas autot on hoitut, siis hoiaks suure kaarega sellest mööda (uuri foorumit, siis saad aru miks)
9-3 või 9-5 diisel
Postitatud: L Dets 07, 2013 21:44
Postitas ronny
3.0 diislit ei soovitata, sellel miski viga tehase poolt küljes, ei mäleta praegu täpselt, aga äkki oli mingi õlituse jama. Igatahes varem või hiljem annab mootor otsad. 2.2 diislil on egr probleemid tüüpveaks ja mingit anduri jama on ka suht tihti, muidu on väga hea mootor.
Ise vahetasin oma 3.8 ameeriklase 2003 2.2 tid 9-5 vastu ja olen igati rahul. Mööda sõita on sama hea, kütusekulu on ca 7 keskmine (automaat), varustus hea jne. Egr viga on juba tehtud, seega talla aga

9-3 või 9-5 diisel
Postitatud: L Dets 07, 2013 22:22
Postitas Artsu
3.0 diislit ei soovitata, sellel miski viga tehase poolt küljes, ei mäleta praegu täpselt, aga äkki oli mingi õlituse jama. Igatahes varem või hiljem annab mootor otsad. 2.2 diislil on egr probleemid tüüpveaks ja mingit anduri jama on ka suht tihti, muidu on väga hea mootor.
Ise vahetasin oma 3.8 ameeriklase 2003 2.2 tid 9-5 vastu ja olen igati rahul. Mööda sõita on sama hea, kütusekulu on ca 7 keskmine (automaat), varustus hea jne. Egr viga on juba tehtud, seega talla aga

Kui ikka täpselt ei tea (ei mäleta) milles see 3.0 diisli viga seisneb, siis võiks hoiduda ka soovituste jagamisest. Vastasel juhul on soovituse väärtus võrreldav naiste saunajutuga. Kui need mootorid varem või hiljem otsad annaksid, siis ei liiguks ju neid tänavapildis üldse. Pealegi annavad KÕIK mootorid varem või hiljem otsa. Kui 3.0 on korralikult hooldatud ja ebanormaalset survet jahutussüsteemis ei esine, siis on tegemist väga hea diiselmootoriga. Mine tee proovisõitu ja lase ostueelne kontroll teha.
9-3 või 9-5 diisel
Postitatud: L Dets 07, 2013 23:31
Postitas sourdenis
sellest ka minu hoiatus, et …
Kui ei tea auto ajalugu, siis hoiduda eemale..
muidu pidi see 3.0ni diisel täitsa tubli mootor
9-3 või 9-5 diisel
Postitatud: P Dets 08, 2013 0:38
Postitas andrehh
Varustuse tase pole küll Vectori oma nii nagu kuulutuses kirjas. Lisavarustus väga kesine võrreldes teiste müügis olevate masinatega, sest puudub kliimaautomaatik, multi rool, esimesed udutuled, püsikiirusehoidja jne. Kui ise nendest lisadest puudust ei tunne, siis pole hullu aga hilisem müük on kindlasti raske.
9-3 või 9-5 diisel
Postitatud: P Dets 08, 2013 8:41
Postitas D116
3.0 diislit ei soovitata, sellel miski viga tehase poolt küljes, ei mäleta praegu täpselt, aga äkki oli mingi õlituse jama. Igatahes varem või hiljem annab mootor otsad. 2.2 diislil on egr probleemid tüüpveaks ja mingit anduri jama on ka suht tihti, muidu on väga hea mootor.
Ise vahetasin oma 3.8 ameeriklase 2003 2.2 tid 9-5 vastu ja olen igati rahul. Mööda sõita on sama hea, kütusekulu on ca 7 keskmine (automaat), varustus hea jne. Egr viga on juba tehtud, seega talla aga

Kui ikka täpselt ei tea (ei mäleta) milles see 3.0 diisli viga seisneb, siis võiks hoiduda ka soovituste jagamisest. Vastasel juhul on soovituse väärtus võrreldav naiste saunajutuga. Kui need mootorid varem või hiljem otsad annaksid, siis ei liiguks ju neid tänavapildis üldse. Pealegi annavad KÕIK mootorid varem või hiljem otsa. Kui 3.0 on korralikult hooldatud ja ebanormaalset survet jahutussüsteemis ei esine, siis on tegemist väga hea diiselmootoriga. Mine tee proovisõitu ja lase ostueelne kontroll teha.
Viga on selles mootoris! Komentaar täiesti asjakohane! Foorumis sellest juut oi kui palju oli.
Ostueelsel kontrollil keegi mootorit lahti ei tee! Ehk tolku vähe. Kuidas auto oli hooldatud, seda ei saa ka täpselt või üldse teada.
9-3 või 9-5 diisel
Postitatud: P Dets 08, 2013 10:18
Postitas ivomets
See 9-5 on jama.
9-3 või 9-5 diisel
Postitatud: K Dets 18, 2013 22:30
Postitas Saareviiking
Käisin siis seda Pärnu AmerEst platsil olevat diisel 9-3 lähemalt kaembas, kontrollimas ja tõin lõpuks ka ära. Nagu teadagi oli suurt peale mootori ja rooli seal pole. Aku oli läbi aga krokodilliga läks naks käima. Väljas oli paar külmakraadi. Displeil kellaja nurgas piksleid kadunud (diagnostika isegi tõi ka selle välja pärast), turvarihmad ei tõmba kiiresti tagasi, esiklaasil nurgas täke. Kummid ei kõlba kuhugi.
Ülevaatuspunktis käisime ja pidurid kontrollitud, väga head, samuri heitgaasid. Sillad üldiselt korras, väga kerge lõtk käega tundes. Panime taha ka tavalise kompuutri. Vigu polnud.
Ah ja ma ei tea kas need võtme puldid kuluvadki nii räbalateks oma kummiosaga. Aga õnneks oli kolmest puldist üks uus. Aku ja kummide ning pisivigade võrra kauplesin alet. Kuna ka teadjate arvates mootoris midagi hullu ei tundunud, ostsin ära.
9-3 või 9-5 diisel
Postitatud: K Dets 18, 2013 23:27
Postitas 9-5LPT
mis muud kui edu ja muretuid kilomeetreid!
