1. leht 2-st
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: E Dets 09, 2013 16:30
Postitas mriiman
Terekest ka minu poolt
Minul siis stock Saab 9-5 Aero (20.12.2003) . Nagu olete kuulnud.
Alguses otsisin küll 9-3 Aerosid, aga selliste lisadega nagu tahtsin ei leidnud ja siis hakkas silma üks Sveitsist toodu 9-5 mis oli täislisadega ja manuaal( Kuna olen noorena rallit sõitnud siis armastan manuaalkasti ja autoroolis millegagi tegeleda

)
Läbisõit oli 147000km.
Käisin Elvas esimest korda auto kohta andmeid uurimas, sest nende kasutatud autode ost on nagu ta on.
Maksin veel raha, et saada andmeid auto kohta.(Ascaris)
Auto toodud siis Saabi garaasist Sveitsist.
Läbi sõit õige(Andmebaasis kõik hooldused tehtud nagu paberil)
Auto kuulus samale firmale, kust ta toodud.
Olen esimene omanik Eestis.
Olen väga rahul autoga, eelne kontroll ja raha alla maksmine tasus ära. Auto peab väga reipalt vastu. Vahetasin kõik puksid igaks juhuks ära(väärtuses 404 eurot), sest (Tallinna teed juba kord on sellised). Eks need puksid ka esimesena lähevad Euroopast toodud autodel.
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: E Dets 09, 2013 16:43
Postitas KorK
Õnnitlused auto puhul!
Kas sul tagumisest osast on ka pilti tehtud? Kuupäeva järgi peaks olema auto juba MY04 aga esistange järgi vaadates on vanem mudeliaasta.
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: E Dets 09, 2013 16:53
Postitas mriiman
Stanged vanad millegi pärast. Aga ega see kiirust ei mõjuta
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: E Dets 09, 2013 17:07
Postitas mriiman
Muidu põhjus miks ostan stocke autosid on lihtne.
Ise on parem tuunida ja kui midagi järele annab, siis saad ainult ennast süüdistada ja enam jaolt teada põhjust.
Plaan oli panna peale chip, kuna hakkan harjuma selle võimsusega. Aga dünol käik näitas, et ennem tuleb paara asja likviteerida, milleks mul on õnneks veel aega ja siis võib veidi jõudu juurde lisada
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: T Dets 10, 2013 8:21
Postitas Cyber
Harju enne autoga ja vii ta tipp-tipp originaalkonditsiooni, alles siis hakka tuunima..

"chippida" pole vaja, mõningase investeeringu järel saad seda autot ise progeda nii palju, kui tahad. Algust võid teha
siit.
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Jaan 26, 2014 15:01
Postitas mriiman
Nii palju võin rääkida, et vahetasin vahepeal termostaadi ära. Üks õhtu hoidis ilusti tempi ja järgmine päev oli kõik, nüüd asi hullem kui vana termostaadiga. Peaks nagu alles 88 kraadi avanema aga ma ei jõua rohelise pealegi kui juba lõdvik täitsa soe. Muidugi seal väike ringlus on ikka aga nii soojaks ei tohiks lõdvik minna. Neid b-varuosasid ei saa vist väga usaldada või siis ise jätsin mõne asja kahe silma vahele.
Kui termosaadi vahetan siis kas vajutan lihtsalt selle termostaadi oma pessa ja kõik või pean sinna kummijupi ja välise mootori seina vahele mingit möksi panema et seisma jääks tugevamalt? Küsin sellise totaka küsimuse kuna vana termostaadiga oli ikka päris suur pusimine et seda kätte saada aga uus läks nii pehmelt sinna, et kukub peaaegu ise välja.
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Jaan 26, 2014 15:43
Postitas teager
Termostaadi puhul on praktika näidanud, et töötab korralikult ainult originaal. Vanasti oli ta odavam kui b-osa.
terv, teager
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Jaan 26, 2014 16:37
Postitas D116
Kontrollida enne paigaldust. Kodustes tingimustes ei ole mingi probleem kastrul vett ja termomeeter.
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Jaan 26, 2014 19:57
Postitas mriiman
Tegin selle testi ennem. Siis nagu kõik toimis. 87 kraadi hakkas liikuma
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: N Jaan 30, 2014 13:01
Postitas 13piisab
pole seda "mustikateemat" siin enne märganudki. Auto on nagu ilusast unenäost - vastab tegelikult täpselt nendele kriteeriumitele, mis ma Saabi soetamise mõtteni jõudes ise seadsin: mitte-hall manuaal-Aero, sedaan ning lisasid rohkem, kui 9-5 "miinimum". Ma loobusin ühe üldjoontes sobiva ning nn ajaloolisi "küpsiseid" omava isendi tõttu päris mitmest kriteeriumist - siinne oleks aga olnud nagu rusikas silmaauku. Tegu on IMHO ikka väga hea komplekti / tervikuga, niiet minu 9-5 jaoks reserveeritud laigid tulevad praegu küll kõik sellele masinale
(ma tellisin muidu kah just täna oma Saabile termostaadi. Eks näis, kuis kümne-eerone WAHLER avaneb. Mul on paraku opelitega olnud mitu termostaadivahetust, mis on samuti tähendanud "vahetatu vahetamist teise vastu". Õnneks ainult DOHC-motodel, millel termostaat asub mugavas kohas)
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: L Mär 15, 2014 11:57
Postitas mriiman
Suured tänud. Ootasin 4 kuud autot ja sõidsin bussiga selle aja ja lõpuks sattus selline kätte.

Ausalt öeldes ei teagi kas saab rohkem olla lisasid.
Vent istmed, harman kardon helisüsteem, taga istmesoojendused ja kõik istmed elektrilised.(Rohkem ei oskagi nagu midagi erilist välja tuua). Äkki on mul mõni asi puudu, aga ei usu väga, sest no mis sinna veel on võimalik panna

Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Mär 16, 2014 8:23
Postitas kasparius
on võimalik küll. Hirsch pakett.
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Mär 16, 2014 9:31
Postitas vvs
Lisadest pakuti veel katuseluuki!
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Mär 16, 2014 14:54
Postitas mriiman
Luuki pole jah.
Kas seda Hirsch pakett ei pakuta ainult 2,8t masinatel. Ehk siis 9-3 autod?
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Mär 16, 2014 16:16
Postitas Homersimpson
9-5 Hirschi jubinatega näeb päris kena välja
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Mär 16, 2014 17:21
Postitas richard
See Hirschi pakett on ikka väga kuri jah

Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Mär 23, 2014 13:05
Postitas mriiman
Kas Eestis ühtegi pole ?
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: E Mär 24, 2014 5:30
Postitas kasparius
onon
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: R Apr 04, 2014 18:48
Postitas mriiman
Ei hakanud eraldi teemat selle jaoks tegema.
Aga tahaks teada kas Tallinnas mõnda 9-5 aero omaniku on, kellel oleks laupäev veidi aega.
Täna kontrollisin sensoreid ja andureid.
Avastasin, et maf sensor annab väga imelikku signaali ja arvatavasti võib selles asi olla, aga esmalt tahaks mõne sõitva auto pealt proovida korraliku maf sensorit.
Kiri postkasti kui on mõni hingeline. (Samas ma ei tea, kas vanematel 9-5 on samasugune maf sensor, et mainin ära minu isendil on 184 kw orginaalis).
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: R Apr 04, 2014 20:00
Postitas Homersimpson
Sama maf kõigil

Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: L Nov 08, 2014 19:59
Postitas mriiman
Tere üle pika aja.
Mul on jäänud see foorumi värk veidi soiku, seega mõtlesin, et kirjutan natuke auto kohta.
Suvel lõpetas minuga koostöö mootor (neljandast kolvist tuli tükk välja), võtsin mootori lahti, vana jäi ainult väntvõll ja mootoriplokk mille tellisin Rootsist.
Nüüd on 2500 km maha sõidetud ja masin ikka väga ergas.
Lisasin ka pildi autost, milline hetkel on.
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Nov 09, 2014 11:01
Postitas Soovitaja
Kas ikka ise võtsid lahti?:)
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: P Nov 09, 2014 14:21
Postitas saab93
Kuidas üldiselt 9-5 Aerodel see töökindlus on? Mulle endale hullult need masinad meeldivad aga üleliia teeninduses ei tahaks käia ja ise ka suurem asi mootori remontija pole. Mis Aero omanikud ütlevad? Kas Aerot on odavam ülal pidada kui 2.2 TiD mootoriga 9-3 Saabi aastast 2004?
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: E Nov 10, 2014 14:47
Postitas mriiman
Lasin võtta. Sobib

Ma diislite kohta ei oska midagi öelda, mul haigus nende vastu

Kui aerole korralik karterituulutus kit peal siis kestab.
Mul ennem ei olnud ühtegi probleemi, lihtsalt mitu asja langesid kokku ja tulemus oli olemas
Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Postitatud: E Nov 10, 2014 15:31
Postitas wilddog
Vigane MAF aitab alati kaasa, tean...