1. leht 1-st

9-3ss 1.9 TiD 110kw Throttle Body / segusiibri viga

Postitatud: T Dets 10, 2013 11:27
Postitas Pets222
Oleks nüüd vaja tarkade klubi nõu.
Mootor tuli läheb kogu aeg põlema.
Diagnostika näitab P1125-61 Throttle Actuator Malfunction ehk siis segusiibri klapi viga.
Olen seda ka mitu korda lahti võtnud ja klapi elektroonika on õli täis. Pärast puhastust mootori tuli kustub ja mingi aeg saab sõita.
Kas see tähendab, et klapp on kulunud ja sealt võlli vahelt satub elektroonika osasse õli või tuleks viga juba kusagilt mujalt otsida?
Mainin veel ära, et sisselaske kollektor on ära vahetatud ja EGR puhastatud ja töötab korralikult.

9-3ss 1.9 TiD 110kw Throttle Body / segusiibri viga

Postitatud: T Dets 10, 2013 11:45
Postitas D116
Kui puhastus kauaks ei aita, siis tuleb osta uus.
http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... e-Actuator

9-3ss 1.9 TiD 110kw Throttle Body / segusiibri viga

Postitatud: T Dets 10, 2013 15:43
Postitas Pets222
Olen juba netis tuhlanud ja ka seda teemat lugenud. Selles pigem viidati, et kui klapp kinni kiilub.
Mul on aga see mure, et miks õli satub elektroonika plokki?

9-3ss 1.9 TiD 110kw Throttle Body / segusiibri viga

Postitatud: T Dets 10, 2013 16:04
Postitas jupid
õli satub elektroonika plokki segusiibri liblik-klapi võlli kaudu, mille tihend on kulunud (kui seal üldse tihend olema peaks). Kui uut ei taha osta, siis vaheta tihend ära. Kui hakkama saad, siis anna siia ka teada kuidas sa seda tegid.

9-3ss 1.9 TiD 110kw Throttle Body / segusiibri viga

Postitatud: E Mär 10, 2014 11:18
Postitas Pets222
Annan tagasisidet oma segusiibri klapi kohta kuna olen nüüd juba umbes 10k km sõitud ja viga pole enam esinenud.

Seda liblikklapi tihendit polnud eriti võimalik vahetada kuna elektroonika poolel olev ketas oli sinna peale kinni sulatatud - seega läksin lihtsama vastupanu teed ja sai ostetud ebayst kasutatud throttle body.
Pärast vahetust kustus kohe mootorituli ära ja siiani muretu :head:

9-3ss 1.9 TiD 110kw Throttle Body / segusiibri viga

Postitatud: L Mär 15, 2014 14:05
Postitas RobiVahtra


Annan tagasisidet oma segusiibri klapi kohta kuna olen nüüd juba umbes 10k km sõitud ja viga pole enam esinenud.

Seda liblikklapi tihendit polnud eriti võimalik vahetada kuna elektroonika poolel olev ketas oli sinna peale kinni sulatatud - seega läksin lihtsama vastupanu teed ja sai ostetud ebayst kasutatud throttle body.
Pärast vahetust kustus kohe mootorituli ära ja siiani muretu :head: