1. leht 3-st
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Dets 20, 2013 19:08
Postitas fredo
terv!
saabiga siis mul selline probleem et käima läheb kuid peab gaasiga mängima, töös hoidmine eeldab ka gaasiga tugevalt pumpamist. gaasi peal hoides, ei tööle ja kui mingi aeg gaasiga mängida siis hakkab juba kergeid pauke tegema.
pakuti probleemiks tühikäigumootor kuid kas selle puhul ei peaks nii olema et gaasi paigal hoides töötab kenasti ?
õhulugeja vaatasin ka üle see paistis suht värske olema.
ps kus üldse see tühikäigumootor sellel asetseb, ma nagu ei pannud tähele seda kuidagi.
mootoriks on 2.3t 147kw ja 1992 aasta toodang.
ette tänades Fred
Mootor puterdab
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Dets 20, 2013 19:33
Postitas fredo
http://www.saab9000.com/procedures/fuel/iac.php seal igatahes ei ole kus nendel piltidel ta asub
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Dets 20, 2013 19:37
Postitas saabu14jr
Kui seal pole siis suure tõenäosusega on see TCSiga masin, ehk siis elektroonilise segusiibriga.
Check engine ei põle?
KUi trossiga segusiiber, siis peaks otse siibri all olema klapp.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Dets 20, 2013 19:57
Postitas fredo
ei see ei põle. peale välja suremist korraks aga kohe kustub, töötamise ajal ei põle.
pistik millele ringi ümber tõmbasin, panin tähele et vahet pole kas ühendatud või mitte , midagi ei muutu.

fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Dets 20, 2013 21:39
Postitas D116
Ühenda pistik tagasi, ja proovi 15+ minutiks akku klemmi maha võtta.
Kui on võimalust kuskilt, proovi töökorras segusiibrit(sellest juppist ka palju juttu foorumis olnud).
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Dets 20, 2013 21:45
Postitas fredo
lähen vist kohe siis uue segusiibri suunas.
auto seisis akuta terve öö.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: L Dets 21, 2013 9:35
Postitas D116
Ega neid vanu töökorras annab otsida. Uue hind eekudes oli ~17k. Mõned selle segusiibri pärast tegid auto TCSi vabaks.
Võib olla saad remontida
http://www.harteron.ee/Hinnad.php
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: L Dets 21, 2013 11:17
Postitas fredo
kiskusin selle segusiibri maha ja leidsin sellise juraka,
milleks see hea on ? blokib suht esimesse silindrisse minevat õhku ju ?

fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: L Dets 21, 2013 18:15
Postitas fredo
avastasin just, et TCS CRTL punane tuli põleb. panin aku laadima ja proovin ehl tcs väljalülitamine võib aidata
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: P Dets 22, 2013 12:19
Postitas fredo
aga ei saa seda maha võtta -_-
'
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: P Dets 22, 2013 12:24
Postitas D116
Kas sul on TCS OFF nupp?
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: P Dets 22, 2013 13:14
Postitas fredo
ei ole
kas mingeid kaitsmeid ja releesid välja tõmmates ei saa hakkama ? see pagana siiber nii kallis ikka ... kallim kui auto oli lol

fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: P Dets 22, 2013 14:54
Postitas D116
see pagana siiber nii kallis ikka ... kallim kui auto oli lol
Nii ta on. Kasutatud ka ei tea kunagi kui kaua kestab paar päeva või aastat.
Kui remondimehed annavad garantii oma tööle, siis võiksid proovida remontida. Või tee auto TCSi vabaks, ka kulukas ettevõtmine, aga rohkem sellist probleemi ei tule ka

Ega nupp ja kaitsme välja tõmbamine ei päästa kuidagi. Kaitse oli vist sama mis ABSil.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: P Dets 22, 2013 16:02
Postitas S9K
Ei tea, tonnise juppe saab pool tasuta juba, kui otsida oskad. Ei ütleks, et see kalliks kujuneb.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: P Dets 22, 2013 16:46
Postitas D116
Ei tea, tonnise juppe saab pool tasuta juba, kui otsida oskad. Ei ütleks, et see kalliks kujuneb.
Ainult juppidest(ECU, tavaline segusiiber, gaasi pedaal ja juhtmestik ka oli vist) ei piisa

Neid peab veel ühendada ja vedada ka.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: P Dets 22, 2013 19:18
Postitas fredo
no leidsin nüüd kust saan selle siibri eks näis mis saab, jään lootma et viga selles ja saab saabi liikuma.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: E Dets 23, 2013 14:04
Postitas Trionic
Normaalne oleks ikka diagnostika teha, mitte lampi juppe vahetada. Ka mitmed drosselklapivälised vidinad viivas süsteemi avariirežiimi.

fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: E Dets 23, 2013 16:36
Postitas fredo
samas mis seal väga olla saab kui juba ekraanil kiri tcs crtl,
huvitav et check engine ei ütle midagi
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: E Dets 23, 2013 20:17
Postitas fredo
Veetsin nüüd auto kallal suts pikemat aega taskulambiga kapoti all ja uurisin puurisin natuke...
leidsin huvitavaid asju...
autol on vahetatud lambda andur ja vana on jäetud lihtsalt rippuma

WTF
salongis on panud lüliti, mille vajutamisel hakkab radika vent tööle

vahetatud ka vaakum voolikuid ja vanad lihtsalt jäetud vedelema tekitades segadust. (õnneks netist leitud skeemide järgi peaks nagu vaakum voolikud olema ilusti õigetesse kohtadesse ühendatud
näppisin igast asju seal ja lõpptulemusena ikkagist nii et panen tööle ja siis pumbates uriseb puriseb aga töötab, sai ka umbes 30 metra edasi tagasi kah sõidetud aga need meetrid olid vaevalised kuna jubedalt tahab ikka ära surra.
armatuuris endiselt tcs crtl kiri ja check engine ei ütle midagi

lootust on saada lähi ajal ehk auto arvuti taha ehk siis saab targemaks

fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Dets 26, 2013 14:16
Postitas fredo
veel jääda ootama mis arvuti ütleb.
ülejäänd kõik sai suht ära kontrollitud, vaakum klapid ja voolikud, segusiiber ilusti karburator cleaneriga ära tehtud.
seis ikka sama

fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Dets 26, 2013 14:50
Postitas D116
Millise arvuti taha ühendad?
TECH2-st on vähe abi isegi nendel suht vanadel süsteemidel, selleks on ISAT.
Mis leitud siibriga sai? Tõenäoliselt viga ikka temas, vahetamisel kindlasti "-" klemm maha.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Dets 26, 2013 15:23
Postitas fredo
Trionic lubas millalgi kui vaba aega leiab tulla arvutiga ja vaadata mis ütleb.
soovitati enne vaadata mis arvuti ütleb kui hooga joosta siibrit ostma.
kuigi endale tundub lugedes saabide kohta siis peaks ostma selle igaks juhuks niikuinii ära.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Dets 26, 2013 15:34
Postitas D116
Kui hind on normaalne, ja on töökorras osta ära.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Dets 26, 2013 18:49
Postitas fredo
Mõõtsin nüüd ka natuke takistusi.
vaakumklapid (kõrvalistuja pool tulemüüril ja juhi pool aku kõrval rattakoopa peal)
mõlemal 27.6
siis see pistik mis throttlebody all ( mõõtsin 1 ja 7 kontaktist) 2.3
on need okei näidud ?
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: E Dets 30, 2013 18:32
Postitas fredo
Kaua oodatud uus gaasisiiber käes ( siit samast foorumist saadud ja töötava auto pealt) aga ikka sama jama puterdades natuke tööteb ja siis sureb lõpuks, tcs kiri kah armatuuris.
