1. leht 1-st

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: L Jaan 11, 2014 13:10
Postitas Aerooo.
Tervitused kõigepealt.

Olen suhteliselt uus Saabi omanik ja nüüd olemas esimene mure. Eile hommikul läks auto ilusti käima. Kolmas käivitus enam poolest pöördest ei läind ( teise korraga läks käima). Peale seda läks jälle esimesest korrast tööle. Täna hommikul käivitasin, hakkasin liikuma u. 500m kui viskas ette check engine märgi. Vaatasin kapoti alla, panin veidike õli juurde. Auto seisis( jahtus vähe), panin käima check engine märki polnud, 500m ja jälle ees. Jõudlus kõik olemas (sama mis ennem), muid vigu pole veel täheldanud.

Mida peaks vaatama? Kompuutril ees ainult "klaasipesu vedeliku taseme kiri"

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: L Jaan 11, 2014 13:20
Postitas que
Sóltuvalt asukohast lase mónes pädevas töökojas, mis tegeleb SAABidega auto Tech2 ülevaadata

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: L Jaan 11, 2014 13:34
Postitas Aerooo.
Uurin välja mis asi on Tech2. Aga palju see ülevaatamine maksma läheb? Kes, kus Tallinnas on pädevaim?

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: L Jaan 11, 2014 13:48
Postitas que
Vikingmotors on veel ainukesena täna lahti, muidu lisaks troostauto, saabianti, audacer.

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: L Jaan 11, 2014 13:56
Postitas iisak
Trionic peaks töö juures olema- helista talle.

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: L Jaan 11, 2014 14:00
Postitas Aerooo.
Jõuan ise homme õhtul Tallinna.

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: L Jaan 11, 2014 14:21
Postitas iisak
Siis võid mulle ka helistada-kuni 17.00-ni või peale 21.00

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: P Jaan 12, 2014 17:37
Postitas Aerooo.
Nii, eile õhtul kustus tuli ära, tulin täna Tlna ja tuli ei hakanudki põlema. Vb ei meeldinud autole lumi mis maha sadas. Kui uuesti põlema lööb siis pöördun kuhugi töökotta.

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: L Jaan 25, 2014 10:37
Postitas Aerooo.
Hommikust foorumlased.
Eile õhtul siis Tallinnast väljumisel lõi jälle tule põlema. (ei teinud ka kõva kiirendust, sujuvalt lasin kiiruse 95 peale ja plaksti tuli põles).
Ega vist ennem aimu ei saa mis viga, kui diagnost teha? Panin ka tähele, et sumps pekib suht ennem lambda andurit. Vb asi selles.
Kas diagnosti tegemiseks vaja ka, et tuli tuli põleks?

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: L Jaan 25, 2014 10:50
Postitas Myke
Hommikust foorumlased.
Eile õhtul siis Tallinnast väljumisel lõi jälle tule põlema. (ei teinud ka kõva kiirendust, sujuvalt lasin kiiruse 95 peale ja plaksti tuli põles).
Ega vist ennem aimu ei saa mis viga, kui diagnost teha? Panin ka tähele, et sumps pekib suht ennem lambda andurit. Vb asi selles.
Kas diagnosti tegemiseks vaja ka, et tuli tuli põleks?

Tuluke ei pea põlema kuna kõik toimunud tõrked talletadakse mällu.Lihtsamad mootori vead on võimalik ka tuvastada obd2 scanneriga.Kust kandi mees muidu?

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: L Jaan 25, 2014 11:03
Postitas Aerooo.
Lääne-Virumaa/Tallinn

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: L Apr 26, 2014 22:17
Postitas Aerooo.
Tere taas Saabiklubilised.

Üle pika aja jälle olemas mure.
Sõitsin umbes 80km järjest (kõik ok) ja siis fooritagant ära minnes teine käik enam korralikult sisse ei läind. Ja peale seda läksid kõik käigud sisse raskelt (surudes). Tagurpidi käiku pannes käis lausa jõnks läbi.(ka surudes)
Varasem viga: survelaager tegi häält.(pole vahetanud)

On kellegil kogemusi või vastuseid mu murele?
Tänades.

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: P Apr 27, 2014 20:01
Postitas yllar
Ilmselt siduri vahetus ees. Korvist mõni tükk lahti murdunud.

9-5 Aero 169 kw 2000a.

Postitatud: P Apr 27, 2014 20:18
Postitas Oliver777
Siduri järgi lõhnab küll, hiljuti läbitud probleem, minul libisesid käigud läbi , eriti 4 ja 5 kui turbo järgi sai, lisaks oli vahepeal probleem, et ei saanud esimest ja teist sisse. Uus sidu ,survelaager, töösilinder ja töötab ilusti jälle ! :)