1. leht 1-st

H-tüüpi mootor ja jagaja

Postitatud: E Mär 20, 2006 10:16
Postitas muidumehike
Millistel mudelitel veel H-tüüpi mootoreid kasutatakse peale 99 84-ndast aastast ? Või on selle mootori jagaja identne mingi teise tüübi mootori jagajaga ?
Ootan abi

H-tüüpi mootor ja jagaja

Postitatud: E Mär 20, 2006 10:49
Postitas Cyber
900 ja 90 kah. Jagaja tüüp sõltub sellest, kas on pritsega masin või karpaga.

H-tüüpi mootor ja jagaja

Postitatud: E Mär 20, 2006 11:17
Postitas Ryhkija
H-tüüpi mootor võeti kasutusele 1981. aastal (kuni 81 oli B-tüüpi), sellega peaks olema varustet kuni aastani 1987 toodetud klassikud ehk siis 99, 900 ja 90.
Karpamootoriga masinatel on kontaktjagaja, pritsungiga aga kontaktivaba (tegelt on võimalik ka neil kuidagi kasutada kontaktjagajat, nagu praktika seda kinnitab aga tulemus pole ilmselt ideaalne).
Sul, kui ma õigesti aru saan (gl = 1 karpa), on ühe karpaga masin, seega vajad kontaktjagajat.

H-tüüpi mootor ja jagaja

Postitatud: T Mär 21, 2006 6:43
Postitas Trionic
Algselt postitas: Ryhkija
H-tüüpi mootor võeti kasutusele 1981. aastal (kuni 81 oli B-tüüpi), sellega peaks olema varustet kuni aastani 1987 toodetud klassikud ehk siis 99, 900 ja 90.
Karpamootoriga masinatel on kontaktjagaja, pritsungiga aga kontaktivaba (tegelt on võimalik ka neil kuidagi kasutada kontaktjagajat, nagu praktika seda kinnitab aga tulemus pole ilmselt ideaalne).
Sul, kui ma õigesti aru saan (gl = 1 karpa), on ühe karpaga masin, seega vajad kontaktjagajat.

H-tüüpi mootor ja jagaja

Postitatud: T Mär 21, 2006 6:44
Postitas Trionic
kontaktivaba jagajat kasutati ka hilisematel karpamootoritel.H-mootorit kasutati kuni classicu tootmise viimsepäevan(92-93)

H-tüüpi mootor ja jagaja

Postitatud: T Mär 21, 2006 8:13
Postitas miku
Lisan veel selle, et olen oma silmaga näinud ja ka katsunud 80-nda aasta 99-t, mis oli H mootoriga.

Tähendab siis, et omanud.

H-tüüpi mootor ja jagaja

Postitatud: T Mär 21, 2006 19:38
Postitas Trionic
Eks neid sai omal-ajal B-H ks piisavalt ringi vahetatud.H-tuli 81 aastal.

H-tüüpi mootor ja jagaja

Postitatud: K Mär 22, 2006 17:48
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: Trionic
kontaktivaba jagajat kasutati ka hilisematel karpamootoritel.H-mootorit kasutati kuni classicu tootmise viimsepäevan(92-93)

Saan ma õigesti aru, et mingist ajast lõpetati siis kontaktjagajate paigaldamine ära ka karpamootoreile ja et pritsungiga masinaile pandi aint induktiiv- või Halli anduriga jagajaid?

H-tüüpi mootor ja jagaja

Postitatud: K Mär 22, 2006 21:19
Postitas Trionic
Täpselt nii:cool:

H-tüüpi mootor ja jagaja

Postitatud: E Juun 26, 2006 22:48
Postitas holger
Trionic kirjutas:
Eks neid sai omal-ajal B-H ks piisavalt ringi vahetatud.H-tuli 81 aastal.
Kas H-mootor sobib vanemale 99le ka panna, ilma et kere modima peaks? Viiekäigulist kasti ei saa niisama lihtsalt panna, ei mahu ära, aga H-mootor tavalise vana neljase kastiga?

H-tüüpi mootor ja jagaja

Postitatud: T Juun 27, 2006 6:53
Postitas Trionic
Algselt postitas: holger
Trionic kirjutas:
Eks neid sai omal-ajal B-H ks piisavalt ringi vahetatud.H-tuli 81 aastal.
Kas H-mootor sobib vanemale 99le ka panna, ilma et kere modima peaks? Viiekäigulist kasti ei saa niisama lihtsalt panna, ei mahu ära, aga H-mootor tavalise vana neljase kastiga?

Et rihmaratas ära mahuks,tuleb tulemüüri ratta piirkonnas ca. 5 cm. sissepoole taguda.Uuematel keredel oli juba vastav süvend sündides.