Saab 9-3 2.2TiD ei käivitu
Postitatud: K Mär 26, 2014 0:34
Tere!
Sai omale soetatud 9-3 2.2TiD, millel oli viga külge poogitud. Nimelt peale kütusefiltri vahetamist enam ei käivitunud.
Tõmmates läks käima ja imekombel isegi sõitis aga taga oli jube suits ja vastavalt pedaali vajutusele, sinine, must või valge.
Heakene küll, kui sai alustatud lihtsatest asjadest, uus filter, gaasjaotus ja lekked kontrollitud, tulemus paranes auto käivitub, kuid sureb kohe välja. Diagnostika annab koodi P0149 - fuel timing error.
Egas midagi, mitmeid foorumeid läbi kammides, leidsin vea, et pumba ajus lõpetab lepingu väike transistor, mille vahetasin ära. Vahetuse käigus selgus asjaolu, et viga võib olla tõenäoline, kuna üks väike karvake oli vana transistori küljest ka lahti.
Lõpp kokkuvõte sellel kõigel on siiski üks, auto läheb peale ööpäevast seismist partsust korraks käima ja sureb kohe välja, viga jääb P0149.
Seega on mul küsimus, kas keegi on kokkupuutunud, selle eksklusiivse veakoodiga P0149 ja ehk oskab mõni pädevam inimene juhatada mind lahenduseni, millega jääks ka see mootor käima või vähemalt välistada vead, mis on omavahel loogiliselt seoses?
Igaksjuhuks täpsustan ka sõiduki andmeid: Saab 9-3 2004 aasta 2.2TiD 92 kw (VP44 PSG16).
Igasugused väljamaa õpetused tulevad ka kasuks, mis on inglise või saksa keeles.
Sai omale soetatud 9-3 2.2TiD, millel oli viga külge poogitud. Nimelt peale kütusefiltri vahetamist enam ei käivitunud.
Tõmmates läks käima ja imekombel isegi sõitis aga taga oli jube suits ja vastavalt pedaali vajutusele, sinine, must või valge.
Heakene küll, kui sai alustatud lihtsatest asjadest, uus filter, gaasjaotus ja lekked kontrollitud, tulemus paranes auto käivitub, kuid sureb kohe välja. Diagnostika annab koodi P0149 - fuel timing error.
Egas midagi, mitmeid foorumeid läbi kammides, leidsin vea, et pumba ajus lõpetab lepingu väike transistor, mille vahetasin ära. Vahetuse käigus selgus asjaolu, et viga võib olla tõenäoline, kuna üks väike karvake oli vana transistori küljest ka lahti.
Lõpp kokkuvõte sellel kõigel on siiski üks, auto läheb peale ööpäevast seismist partsust korraks käima ja sureb kohe välja, viga jääb P0149.
Seega on mul küsimus, kas keegi on kokkupuutunud, selle eksklusiivse veakoodiga P0149 ja ehk oskab mõni pädevam inimene juhatada mind lahenduseni, millega jääks ka see mootor käima või vähemalt välistada vead, mis on omavahel loogiliselt seoses?
Igaksjuhuks täpsustan ka sõiduki andmeid: Saab 9-3 2004 aasta 2.2TiD 92 kw (VP44 PSG16).
Igasugused väljamaa õpetused tulevad ka kasuks, mis on inglise või saksa keeles.