1. leht 1-st

Anniversary(Jubileum) vs. AERO

Postitatud: T Mär 21, 2006 19:42
Postitas avelito
www.Blocket.se -d uurides tekkis väike küsimus, et mis on vahet näiteks 97. aasta AERO-l ja sama aasta Jubileumil, kas ainult istmed, või on erinevusi veel ???

Ja kui ostmiseks läheb, kumb oleks mõttekam ost ????:drive:

Anniversary(Jubileum) vs. AERO

Postitatud: T Mär 21, 2006 19:53
Postitas KrikU
Mootor, või mis? Suurem turbo siis eelkõige???

Anniversary(Jubileum) vs. AERO

Postitatud: T Mär 21, 2006 20:17
Postitas Cyber
Annyversary on eelkõige visuaalne külg. See võib igasugu mootoriga autode otsas olla. Aero tähendab siiski kõige äkilisemat mootoripaketti + pisut kere küljes käivat.

Anniversary(Jubileum) vs. AERO

Postitatud: T Mär 21, 2006 20:25
Postitas suur
Algselt postitas: avelito
www.Blocket.se -d uurides tekkis väike küsimus, et mis on vahet näiteks 97. aasta AERO-l ja sama aasta Jubileumil, kas ainult istmed, või on erinevusi veel ???

Ja kui ostmiseks läheb, kumb oleks mõttekam ost ????:drive:

Loe siit

Anniversary(Jubileum) vs. AERO

Postitatud: T Mär 21, 2006 20:47
Postitas qdwin
Kui tegemist automaatkastiga, siis on aero nagu tavaline Garreti turboga FPT, mitte kõrgemal rõhul töötava Mitsuga nagu manuaalkasti puhul. Bodykit on sama, aerol on muidugi veel need ülimalt mugavad (ka tagaistujatele) Aero istmed. Anniversaril on istme profiil harilik, erinevate nahkadega veidi mängitud (õnnestunult) ja logo sisse pressitud

Anniversary(Jubileum) vs. AERO

Postitatud: K Mär 22, 2006 12:00
Postitas Tan
Algselt postitas: qdwin
Kui tegemist automaatkastiga, siis on aero nagu tavaline Garreti turboga FPT, mitte kõrgemal rõhul töötava Mitsuga nagu manuaalkasti puhul. Bodykit on sama, aerol on muidugi veel need ülimalt mugavad (ka tagaistujatele) Aero istmed. Anniversaril on istme profiil harilik, erinevate nahkadega veidi mängitud (õnnestunult) ja logo sisse pressitud

Kas see seaduspära on rakendatav ka nt OG 9-3le ? Kas seda sissepressitud turbo kirja teistel ple, kui Anniversaryl ?

(äkki on mul ka anniversary :P )

Anniversary(Jubileum) vs. AERO

Postitatud: K Mär 22, 2006 12:02
Postitas IFF
Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: qdwin
Kui tegemist automaatkastiga, siis on aero nagu tavaline Garreti turboga FPT, mitte kõrgemal rõhul töötava Mitsuga nagu manuaalkasti puhul. Bodykit on sama, aerol on muidugi veel need ülimalt mugavad (ka tagaistujatele) Aero istmed. Anniversaril on istme profiil harilik, erinevate nahkadega veidi mängitud (õnnestunult) ja logo sisse pressitud

Kas see seaduspära on rakendatav ka nt OG 9-3le ? Kas seda sissepressitud turbo kirja teistel ple, kui Anniversaryl ?

(äkki on mul ka anniversary :P )

See logo on sissepressitud esimestesse Nahk istmetesse.

Anniversary(Jubileum) vs. AERO

Postitatud: K Mär 22, 2006 12:04
Postitas Tan
Algselt postitas: IFF

See logo on sissepressitud Nahk istmetesse.

Ega ometi katusesse :freak:, ikka istmete seljatugedest jutt käib (must nahk).

Anniversary(Jubileum) vs. AERO

Postitatud: K Mär 22, 2006 12:21
Postitas IFF
Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: IFF

See logo on sissepressitud Nahk istmetesse.

Ega ometi katusesse :freak:, ikka istmete seljatugedest jutt käib (must nahk).

Kas selline asi on sissepressitud?
Anniversary

Anniversary(Jubileum) vs. AERO

Postitatud: K Mär 22, 2006 12:32
Postitas Tan
Algselt postitas: IFF

Kas selline asi on sissepressitud?
Anniversary

Kahjuks mitte, see vist 9k jaoks ainult. Aga kuna tekkis huvi, siis netis sobrades leidsin sellise info (võib ka vale olla):


The Anniversary special edition is a development of the Saab 9-3 SE and can be powered by any of the Saab 9-3 engines.
The distinctive exterior modifications of the Saab 9-3 Anniversary compared to the SE are the new five-spoke, 16-inch wheels of a design inspired by the turbocharger turbine wheel. The aluminium alloy wheels contribute to low unsprung weight for quicker steering and braking response, and ensure more controlled behaviour in situations such as sudden swerving manoeuvres.

... The association with the 25th anniversary of the turbo concept is expressed by the word "turbo" embossed in the leather upholstery. The upholstery design of the 9-3 Anniversary recurs on the leather trimmed door sides. The 9-3 Anniversary is optionally available with full leather upholstery in the same colour scheme and with the same type of anniversary embossing. The leather used in the Saab 9-3 Anniversary is of a new type that makes a modern, sophisticated impression.

The sporty appearance of the upholstery in the 9-3 Anniversary is matched by the carbon fibre dashboard that underscores further the sporty nature of the turbo model.

16" 5 kodar valud on, "turbo" kiri seljatoes on, nahamoodi uksepolstrid on, grafiidimoodi armatuur ka on .. äkki ongi siis ?