1. leht 1-st
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Mär 22, 2006 8:31
Postitas guidz
Et siis juttu
sellest eksemplarist.
Kas on keegi veel vaatamas käinud ja millegipärast ostmata jätnud? Endale tundus küll pealiskaudsel vaatamisel ja mõnekilomeetrisel proovisõidul päris hea, käib ühtlaselt, ei kolise, lisad (vähemalt istmesoojendus, aknad jne.) toimivad.
Kui kaua sellisel autol kett vastu peab? Mingit kolinat küll kuulda ei olnud, pigem vaikne kahin. Mõni aasta tagasi sai peetud 900NG'd tollel oli müües u. 300k läbisõitu ees ja ei mingit kolinat keti juurest. Õli vahetasin ise 10k tagant ja esimesel korral kasutasin ka pesuainat mis valatakse õli sisse. Kas sellist asja võib ka turbomootoriga autol kasutada?
Kas on Tartus töökoda kes suudaks mootori ja turbo olukorda kontrollida? Tallinna tulek arvel mitteoleva autoga ju suhteliselt raske.
Tänud ette,
GuidZ
(tahaks tagasi saabiomanike sekka)
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Mär 22, 2006 10:51
Postitas MadMan
Tartus selliseid töökodasid veel pole, Anne autoaiaga on inimesed siinses foorumis rahul olnud, mingeid õli pesuaineid turbomootoritel iseseisvalt ei kasutata, kett kestab ... piisavalt - eks seda räägi kilose ja 9-5 omanikud. Sellise hinnaga võtaks 9-5-si 2 tk kui vaid neid turbojamasid ei oleks...
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Mär 22, 2006 11:22
Postitas Cyber
sellega tuleb KOHE peale ostu Vikingisse turbokontrolli minna. Teada on, et neil autodel on probleeme ja tehas on seda ka välja öelnud ning pakub mingit ennetuslahendust asjale. Kardan, et teistel töökodadel puudub nii teadmine kui ka oskus seda teha. Samuti ei saa teised töökojad selle probleemi lahenduse kohta mingit garantiid anda. Teadmine on mõnel inimesel olemas, aga tahtmine sellega tegeleda puudub..

justnimelt selle viimase asja tõttu, kuna tekib isiklik vastutus, mitte tehase vastutus (garantii).
Muidu muud ei oska öelda, kui et palju rõõmsaid kilomeetreid.
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Mär 22, 2006 11:55
Postitas guidz
Tänud!
Saan ma õieti aru, et vahet pole milline 9-5 võtta, turbomured on samad ja kontroll ja ennetus on ka sama hinnaga?
Mis selle ennetusravi hind võib olla?
Kas tõesti pole tartus kohta, kus lihtsalt turbo seisukorda kontrollida?
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Mär 22, 2006 11:58
Postitas IFF
Algselt postitas: guidz
Tänud!
Saan ma õieti aru, et vahet pole milline 9-5 võtta, turbomured on samad ja kontroll ja ennetus on ka sama hinnaga?
Mis selle ennetusravi hind võib olla?
Kas tõesti pole tartus kohta, kus lihtsalt turbo seisukorda kontrollida?
Minu arusaamist mööda AEROdel pidi asi parem olema, kuna neil on peal teist marki turbo, mis on tiba ägedam. Luura ringi foorumis siin on 9-5 turbo teemadel juttu küll olnud.
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Mär 22, 2006 12:16
Postitas ivomets
vihje:
äkki sel masinal oli vedrudega midagi ?? vahetati? miks?
mida myygimehed räägivad selle kohapealt...
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Mär 22, 2006 12:22
Postitas Cyber
Arxrei vist käis hiljuti just seda nn ennetustööd tegemas, kas ma mäletan õieti? See on vist mingi tehase poolt pakutav pakett, hinnad võivad sõltuda sellest, kas autot on hooldatud ikka ametlikus teeninduses või mitte. Aga eks ma hetkel võtan pisut suu täis, sest ega ma ju tegelt sellist autot ei oma ja "Naised Saunas Rääkisid". Ilmselt saad telefonitsi selle info VM-ist kätte.
Need õlitusmured (umbemineva karterituulutuse tõttu tekib surve mootorisse ja tavaliselt lõpetab selle peale turbo oma töö esimesena, lööb õli välja sealt kus ei peaks seda mitte tulema) ei piina Aero mudeleid, seal on pisut teine vurr vahel (Mitsubishi oma) ja eks need Aerod saavad rohkem vatti ka, mis omakorda ei lase sel tuulutusel umbe minna.
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Mär 22, 2006 13:02
Postitas guidz
Sellel autol on vedrud-amordid pagassis ja väidetavalt on need sportvedrud sääl. All pidid siis uued olema? Kui õieti aru sain.
Krt, ivomets müüs enda auto täpselt nädala jagu liig vara maha.
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Mär 22, 2006 13:14
Postitas vulkanus
Ei saa aru mis sellel anne autoaial viga on nende vedrudega. Minu omal oli samuti vedrud ära vahetatud, kuid aru ma ei saanud miks se vajalik oli .Võibolla mul ka spordid all igatahes hirmus kõva on küll sõita
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Mär 22, 2006 19:58
Postitas tarmiit
See saabik on müügis olnud pikemat aega,siis oli hind tüki kõrgem. Mõned nädalad tagasi helistasin,küsisin et miks müümata...konkreetset vastust ei tulnud,siis küsisin,et miks massin maapinnalt kõrgemale tõusnud on,vastus oli et all olid sport vedrud ja amordid ja et sellise vastu huvi puudus,siis vahetati need välja. Rohkemat tarka müügimees ei osanud öelda,et kõik pidi funkama....aga eks oma silm on kuningas!!
Ja siis ma mõtlesin,et mida kuradit ma otsin ja võtsin ühe siit samast!:thumb:
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Mär 22, 2006 20:05
Postitas teager
Algselt postitas: tarmiit
Ja siis ma mõtlesin,et mida kuradit ma otsin ja võtsin ühe siit samast!:thumb:
OT: ivometsa roheline 9-5???
terv, teager
9-5 Anne autoaias
Postitatud: T Apr 04, 2006 22:34
Postitas andrius
Vot mina just panin uue posti selle auto teemal Varia alla. Plaanis on see isend laupäeval ära osta. Sport-vedrustus on tõepoolest pagasnikus ja nad olevat klassikalise variandi alla pannud. Tegin ka proovisõidu ning kõik tundus väga hästi töötavat.
9-5 Anne autoaias
Postitatud: K Apr 05, 2006 7:48
Postitas suur
OT:
Algselt postitas: andrius
Vot mina just panin uue posti selle auto teemal Varia alla.
Kustutasin su tehtud teema varia alt ära. Et poleks topelt. Muuseas, kui topelt poleks olnud, siis varia alla ta poleks väga käinud kah - meil selleks ostuabi rubriik

9-5 Anne autoaias
Postitatud: N Apr 06, 2006 23:07
Postitas tog
Võin muidugi eksida, kuid pilt veel kord üle vaadates jääb mulje, et see masin oli müügis juba ka sügisel. Käisin proovimas ja mulje jäi hea. Kaubaks ei läinud igal juhul seetõttu, et hooldust polnud ühel korral päris tähtajaliselt tehtud ja seetõttu oli mootori 8-aastane garantii lõppenud.