1. leht 1-st

Vahetasin akut, enam ei käivitu!

Postitatud: E Mär 31, 2014 8:25
Postitas SaabiKäbi
Autoks saab 9-5 3l 147kw 1999a. Ühesõnaga situatsioon järgmine. Jätsin õhtul auto seisma, kuna olin maal ei võtnud võtit süütelukust välja. Hommikul üritades käivitada, akul enam jõudu ei olnud (aku oli ise ka juba vana, oli mul enne ka tühjaks saanud, kui armatuuri pirne vahetasin ja tunnike pirne pidevalt kontrollisin). Panin uue aku peale ja peale seda käivitades tegi nagu kergelt poole pöörde plotsu, kuid rohkem mitte grammigi. Kütusepumba kaitsme all pinge puudub. Kui tavaliselt võtab kütusepumba käivitades järgi, siis hetkel ei tee pump midagi. Kas oskab keegi öelda, võib selle akuvahetus protsessi juures mingi nipu veel olla?

Vahetasin akut, enam ei käivitu!

Postitatud: E Mär 31, 2014 8:45
Postitas ivomets
tunne tekikis selline, et juhtmed ei anna korralikult ühendust.

Vahetasin akut, enam ei käivitu!

Postitatud: E Mär 31, 2014 9:09
Postitas praktikant
esmaspäeva hommikul sihukesed küsimused....
mul jäi ka ühe korra kogu nädalavahetuseks süüde sisse, sest oli muudki huvitavat teha.
küllap bensupump tüdines sellest jamast ja viskas rihma maha.

Põhiline nipu on aku klemmid õigesti ühendada.

Vahetasin akut, enam ei käivitu!

Postitatud: E Mär 31, 2014 9:33
Postitas SaabiKäbi
Täiendan natuke, starter käib ikka hooga ringi ja veab mootoritki kaasa. Aga mitte üht plotsu. Võtan pumba maha, kontrollin seda, kuid ise kahtlen. Süüde oli väljas, võti oli lihtsalt lukuaugus.

Vahetasin akut, enam ei käivitu!

Postitatud: E Mär 31, 2014 9:37
Postitas praktikant
mis sest pumbast maha võtta, kui pinge puudu. Peaks vaatama ega pump lühises pole, siis kadunud pinge üles otsima

Vahetasin akut, enam ei käivitu!

Postitatud: T Apr 01, 2014 21:58
Postitas Executive
Tuttav olukord. Tühja akuga käivitamisproovid võivad päris kiiresti ECU hävitada :(

Vahetasin akut, enam ei käivitu!

Postitatud: N Apr 10, 2014 22:30
Postitas SaabiKäbi
Oli vahepeal aega autoga tegeleda. Kokkuvõtteks oli tegu ikkagi pumbaga, mis saba oli andnud. Miks ma pumba otstel pinget ei näinud oli lihtne. Enne käivitamist laseb ta pumbale paariks sekundiks voolu peale, et surve üles saada, aga ei jäta toidet peale. Pumba paneb tööle peale seda, kui mootor käima on läinud ;). Tagasi vaadates kõik imelihtne. Pumba sain välja võttes ja natuke koputades tööle, ilmselt nihkusid harjad natuke vms. Peale seda jättis mind ikkagi peale 30km läbimist teele. Koju ikka ei jõudnud 1km jäi puudu. Lihtsalt, kui kaks häda korraga, siis ei suuda uskuda, et üks viga ei põhjusta veel teist, vaid kaks asja korraga saab ka saba anda! Tänud kõigile lahenduse leidmisel.

Vahetasin akut, enam ei käivitu!

Postitatud: R Apr 11, 2014 9:20
Postitas laht
Nagu mul kunagi - kõigepealt andis saba vända andur. Kui see vahetatud sai, läks auto korraks tööle ja suri välja. Kohe suri ka bensupump järgi ära.