1. leht 1-st
GREDDY TYPE-S BOV installiküsimus
Postitatud: E Mär 27, 2006 9:53
Postitas saakal
Sai hangitud omle siis selline vidin "GREDDY TYPE-S "
Kuna ise varem BOV paigaldamisega kokku pole puutunud, siis äkki keegi oskab juhendada/aidata. Mida peaks silmas pidama ja mida eriti jälgima. Kõigi kogemused/teadmised on teretulnud:notworthy:
GREDDY TYPE-S BOV installiküsimus
Postitatud: E Mär 27, 2006 12:38
Postitas Cyber
See on vist open-air tükk? See mis teeb kõva lärmi ...

jubinas ise käib selle toru külge, mis turbost tuleb. Sinna tuleb auk sisse teha ja mingi lisatoru keevitada vms asi teha. Olen näinud piltidel nii enne kui pärast coolerit paigaldatuna. Peenike ots tuleks ühendada sisselaskesse, et sinna ka surve/vaakum külge tuleks.
EDIT: ja kui ei ole open-air vaid recirculating, siis peab sealt teisest jämedamast otsast minema ühendus turbosse siseneva toru külge. Ehk siis järsul rõhumuutusel ei lööda survet tagasi turbosse vaid lastakse peale samas suunas kust normaalselt õhk sisse tuleb (open-air laseb lihtsalt õue selle vungi) ja turbo ei saa oma nätakat järsu vastusurve näol. Loodan, et ei saanud väga keeruline..

EDIT 2: tegelikult loobib Google igasugu linke kui otsinguks kirjutada kasvõi "how to install BOV"
GREDDY TYPE-S BOV installiküsimus
Postitatud: E Mär 27, 2006 14:41
Postitas saakal
Tänud Cyberile. Tegu "recirculating valve" tüüpi klapiga.
Internetis on materjali tõesti küllaga aga küsimus selles, et kuna tegu reguleeritava klapiga, siis kuidas rõhud õieti paika keerata tuleks?
Lisatud failid
GREDDY TYPE-S BOV installiküsimus
Postitatud: E Mär 27, 2006 14:53
Postitas saakal
Klapp lahti
Lisatud failid
GREDDY TYPE-S BOV installiküsimus
Postitatud: E Mär 27, 2006 14:53
Postitas saakal
Lisatud failid
GREDDY TYPE-S BOV installiküsimus
Postitatud: E Mär 27, 2006 15:17
Postitas Cyber
Algselt postitas: saakal
Internetis on materjali tõesti küllaga aga küsimus selles, et kuna tegu reguleeritava klapiga, siis kuidas rõhud õieti paika keerata tuleks?
Selles aitab sind OÜ Persemeeter...

seal peal ju pisike kruvi, eks keera ühele ja teisele poole ja sõida vahepeal. Peaks aru saama mis vahe on. Keerad vedru peale, tehakse see klapp hiljem lahti. Keerad lõdvemale, siis lastakse varem vuss korstnasse. Esialgu lase nii nagu nad selle paika on keeranud, ilmselt manualis on öeldud, mis väärtuste juures avaneb.