1. leht 3-st
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: P Apr 20, 2014 14:27
Postitas 9-5LPT
Proovisin küll erinevaid autosid, aga ei ole midagi sellist nagu on üks Saab ja tagasi ma nüüd olen - mõnes mõttes natukene projektikas on see pill aga samas palju asju on juba eelmise omaniku poolt tehtud (ostetud kasutajalt" vant"). Karterituulutus, pcv-klapp, õlivõtturi sõel ja karteripõhi puhastatud, nipet näpet asjad veel. Kasutan tema pildimaterjali ka, vast ei pahandata.
https://plus.google.com/photos/10417516 ... banner=pwa
Tegemist on 2.0T mootoriga, 136kw, manuaalkast, veluursisu, kliima, helisüsteem as1 (üsnagi kehv pehmelt öeldes).
Asjad mida ise tegema pean:
*Juhi istmesoojendus korda
*Kerel mõned roostekohad ja iluvead
*Poleerimine
*Eestisse arvele võtta
*Esimesed suunad tahaks natuke värskema olemisega tulede vastu vahetada
*Toonklaasid ja uuemad veljed'rehvid (hetkel all pmst 15" plekkvelgedel tutikad Michelin Ice-X naelad)
*Mingi imelik anomaalia on see, et automaatsete päevasõidutuledega udutuled töötavad (kui ma tahan) ja kombinatsioon park+udukas toimib ka kenasti, aga kui tuled nö tööasendisse keeran siis udukad kustuvad ära - KORRAS!
*Kuidagi nagu ujub see auto teepeal - vbl tuleneb rehvidest, 65 jämedus pisut palju - täna loodan juba suvekad ja veljed alla kruttida, kasutaja "rantto" tuleb siinkohal appi.
*Nahksisu tahaks ka - kui kellelgi pakkuda on siis u2u.
*Helisüsteemiga tuleb ka midagi ette võtta.
*Kindlasti on veel asju mis kohe meelde ei tule
Üks pilt ka kõige lõppu:

Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: E Apr 21, 2014 0:44
Postitas kasparius
nahksisu küsi maardus olevast lammutusest. kasutatudvaruosad.ee vist oli.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: E Apr 21, 2014 1:21
Postitas 9-5LPT
Tänan vihje eest! Täna oli tegus päev ja alla said 18tollised (Saab OEM 5-Spoke Sport 7,5x18") veljed, sõit ei olnudki nii kehv kui oleks arvanud, 3 inimesega kippus koopasse käima ainult ja vajavad ka tasakaalustamist, linnas ei saanud arugi aga maanteel üle 75 ei kannatanud kuidagi sõita.. Tagumine tiir sai toonklaasi ja üldmulje läks sellest kõigest tingituna oluliselt paremaks. Mingisugune pilt ka:

Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: N Apr 24, 2014 23:43
Postitas 9-5LPT
Käisin ka vaatamas mis värk seal Prisma parklas toimub iga neljapäev, aga seekord oli turvafirma juba blokeerinud ligipääsu sinna ning suunduti otse raadile. "Driftiti" igasuguste pillidega, mõni osavamalt - mõni oleks võinud olemata olla (eriti igasugused 53kwsed diislid ja 1 eriti mannetu esinemisega e30).
Üks klõps ka aiaäärest:

Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Apr 25, 2014 8:28
Postitas richard
mulle meeldib selle värvi ja 9-3 kooslus. Meil siin üks selline veel

Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Apr 25, 2014 12:27
Postitas vvs
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Apr 25, 2014 12:34
Postitas teager
Ja ühed omapärasemad veljed, mida Saab on teinud.
terv, teager
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Apr 25, 2014 17:26
Postitas richard
Mis see rehvi laius on? Tundub ikka korralikult jäme pastel

Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Apr 25, 2014 20:49
Postitas 9-5LPT
Viljarile aitäh piltide eest!
Veljed on vinged jah ja teisi selliseis ei leia, tuleb ainult kitsamad rehvid peale panna, praegu üle kahe inimese ei kannata kuidagi autos istuda meie teeolude juures - koguaeg käib koopasse. Velgedega on veel mingi idee oranži ja musta kooslust proovida - näis kuidas välja kukub

.
Richard - 235 on laiuseks

Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Apr 25, 2014 21:09
Postitas richard
225 alla ja okidoki siis:)
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Apr 25, 2014 21:16
Postitas teager
Kui ma ei eksi, siis tegu 9-3 SS 18" velgedega. Kui 9-3 OG'l 17" velgedele soovitatav rehvimõõt on 215/45R17, siis 18" kohta mingit infot pole. Kõige sobivam vist oleks 215/40R18, siis kõrgus ja laius jääb samaks ja ei tohiks koopasse käia.
terv, teager
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Apr 25, 2014 22:00
Postitas 9-5LPT
Tänud soovituse eest teager, seda sai ka kabina grillimisel arutatud natukene ja 215 oli ka rantto soovitus mu mäletamist mööda. Kellelgi Tartus mõnda head keretööde kohta on soovitada?
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Apr 25, 2014 22:02
Postitas AndresV
Veljed ei kōneta aga värv on v. hea. Saab nimetab seda cosmic blue-ks, vähemalt 9-5 küljes. Kosmisk on rootsi keeles üldse äärmiselt positiiivne omadussōna

.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Apr 25, 2014 22:14
Postitas 9-5LPT
Veljed ei kōneta aga värv on v. hea. Saab nimetab seda cosmic blue-ks, vähemalt 9-5 küljes. Kosmisk on rootsi keeles üldse äärmiselt positiiivne omadussōna

.
Kui sa seda pilti vaatad millega ma alustasin, siis ega ta midagi erilist polnud - suhteliselt raibe nägi välja ja ainult värvi pärast pilk talle pidama jäigi, saaks keretööd ka veel vaikselt tehtud ja poleerimine oleks 5+. Ma pole sellist värvi saabi enne näinudki

.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: K Mai 14, 2014 19:52
Postitas 9-5LPT
Nii, küsimus laiemale ringile - kas mu 9-3le on võimalik paigaldada blow-off klappi või mitte? Audacerist öeldi, et pole sellele mootorile võimalik, saabiantist sain hinnapäringule vastuse - ehk siis nende arvates on võimalik?
Edit: lisan vin-koodi ka, kui see midagi aitab: YS3DE55H8Y2043301
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: K Mai 14, 2014 21:45
Postitas Riho1231
Blow-off klappi on võimalik lisada küll (fuusiliselt), mis seal takistuseks saab olla, iseasi kuidas se mootorit ja selle juhtsüsteemi mõjutama hakkab.
Kui seda blow-offi häält taga ajad, siis se on võimalik saavutada ka originaal bypass klappiga.
Mu tonnisel on ka täisesti orig. bypass ja paigaltatud ka nii nagu originaalis peab ja teeb sellist häält ja päris kõvasti veel. Sõber kuulis km kauguselt "blow-offi" häält, kui metsavahe teel sõitsin

, ei ole veel pihta saanud miks ta valjemini töötab kui tavaliselt.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: N Mai 15, 2014 8:41
Postitas Trionic
Sa ei saa võrreda "Mu tonnist" ja T7 poolt juhitud mootoriga masinat. Täiesti erinevad maailmad. T7 puhul tavameetoditega "blow-off" klappi kasutada ei saa.
Blow-off klappi on võimalik lisada küll (fuusiliselt), mis seal takistuseks saab olla, iseasi kuidas se mootorit ja selle juhtsüsteemi mõjutama hakkab.
Kui seda blow-offi häält taga ajad, siis se on võimalik saavutada ka originaal bypass klappiga.
Mu tonnisel on ka täisesti orig. bypass ja paigaltatud ka nii nagu originaalis peab ja teeb sellist häält ja päris kõvasti veel. Sõber kuulis km kauguselt "blow-offi" häält, kui metsavahe teel sõitsin

, ei ole veel pihta saanud miks ta valjemini töötab kui tavaliselt.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: N Mai 15, 2014 20:58
Postitas 9-5LPT
No siis on otsustatud, jääb see vidin lisamata.
Pärisin veel üle saabiantist ja nad jäid oma arvamusele kindlaks - kummaline

Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: N Mai 15, 2014 21:24
Postitas richard
No siis on otsustatud, jääb see vidin lisamata.
Pä:notworthy:risin veel üle saabiantist ja nad jäid oma arvamusele kindlaks - kummaline

Ei ole kummaline. Vaata teoorias saab kõike.
Mu autole saab nende arust lühemat rihma ka panna (üks rullik vahele jätta). Peale kolme korda töökojas oli tulemuseks ikkagi õige pikkusega rihm. Õnneks nad kompenseerisid selle tasuta uue rulliku ja rihma ja auto kohaletoomisega.
Enam tagasi väga minna ei taha. (audaceri omad arvasid kohe et pole päris õige värk).
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: N Mai 15, 2014 21:31
Postitas 9-5LPT
Lugesin jah su teemast, mul on ka Audaceriga ainult head kogemused töö ja nõuannete osas, seega pole rohkem arutamist väärt teema

.
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: K Mai 21, 2014 22:32
Postitas Ride
Olen Tartus siin-seal näinud ja tuleb tõdeda, et päris märkamatuks ei jää. Väga kena komboga on tegu.
Edu!
:)
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: K Mai 21, 2014 23:06
Postitas 9-5LPT
Tänud! Praegu pole paar nädalat Eestis olnud küll, aga varsti olen jälle liikvel. Eks on sinugi Mazdat nähtud ja kui ma ei eksi siis sul oli vanasti üks Nissani spordikas ka?
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: R Mai 30, 2014 2:17
Postitas 9-5LPT
Pärast 3 nädalast seismist viskas sõidu ajal mootoritule põlema, näitas veakoodiks P1110 mida lahatakse täpsemalt siin teemas:
http://saabworld.net/f144/p1110-charge- ... lve-25528/
Vahetasin ühe vooliku üldse välja, kuna vana oli suhteliselt murenenud ja räbal.

Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: K Juun 04, 2014 18:55
Postitas 9-5LPT
Niisiis - uuel nädalal ees ketivahetus (proovin Tartus ühte garaazi mis võidab et nad on saabidel kette korduvalt vahetanud - eks näha ole siis kas tasub minna või mitte), ühtlasi saab ära tehtud ka karteri tihendi vahetus, väntvõlli otsatihendi vahetus ja käigukasti ja mootori vaheline tihend (midagi sellist umbes, ma päris täpselt ei tea mis selle korrektne nimetus oleks).
Saab 9-3, 2.0T 136kw, 2000, 9-5LPT MÜÜDUD
Postitatud: K Juun 04, 2014 23:28
Postitas iisak
Kindlasti küsi vana komplekti kogu ulatuses näha.
Ei oleks esimene kord,kui vahetus piirduks "suure keti läbitõmbamisega"...