1. leht 1-st

Äa turbo rõhu manuaalne regulaator. Ära antud!

Postitatud: P Mai 04, 2014 19:13
Postitas qdwin
Ära anda turbo rõhu manuaalne regulaator. On kuulklapiga, mitte nõelaga. Seega reguleerib ka madalatel pööretel rõhku, mitte ei toimi drosselina.
Ta on kõikide eestis saabidele paigutatud kuulklappide ema! Ise joonistasin, valmis tegid oskajad, pind on anodeeritud ( seega kulumiskindel - see on ju väga tähtis)!
Toimib nii nagu peab - ta hingel on kahe Garretti korpusesse lastud labad! Võta endale ja sa näed ning ka kuuled kuidas Garret väriseb!
Kasutusõpetus:
1) Keera rõhk parajaks, no selliseks et hea oleks sõita. Vea suunurgad kõrvuni ja sõida 20km. Kuuldes tolmuimeja häält, võid näoilme taastada.
2) Pane peale järgmine Garrett aga ära keera rõhku päris parajaks.
3) Nüüd viska ka see Garrett minema ja pane peale Mitsu. Aga seekord tasub üle käia pidurid, õlivõtt ja reduktsiooniklapp. Turbo rõhk keera jälle parajaks ja korrigeeri 2 korda aastas, kevadel ja hilissügisel ning muidugi enne ärevaid hetki. Regulaator on hea aga et jahedamate ja törts niisekemate ilmadega mahub mootorisse rohkem õhku, kütust ja seega ka rõõmu, ei pruugi tegevus alati jätkusuutlik olla.

Austusega
Qdwin




Lisatud failid