1. leht 1-st

kuidas puhastada egr klappi 1.9 diislil

Postitatud: R Mai 09, 2014 14:30
Postitas Groggy
Tere
Selline küsimus ongi et kas keegi on võtnud lahti ja puhastanud egr klappi, tegemist on 2006 aasta 9-5 ga 1.9 diisel 110kw.
Kus täpsemalt asub egr ja mida täpsemalt selle klapi juures puutuda võib ja ei või?
Kasutasin ka otsingu mootorit siin aga nagu ikka ei leidnud ma infot selle mootori kohta.

kuidas puhastada egr klappi 1.9 diislil

Postitatud: R Mai 09, 2014 14:47
Postitas Herki
Tere
Selline küsimus ongi et kas keegi on võtnud lahti ja puhastanud egr klappi, tegemist on 2006 aasta 9-5 ga 1.9 diisel 110kw.
Kus täpsemalt asub egr ja mida täpsemalt selle klapi juures puutuda võib ja ei või?
Kasutasin ka otsingu mootorit siin aga nagu ikka ei leidnud ma infot selle mootori kohta.

Lingilt olevatelt piltidelt leiad asukoha.
Tegu mehaanilise klapiga. Võta kisu maha, aruta laiali, puhasta õhu ja muude vedelikega ära ning lappa kokku.
Tegu ei ole keerulise ettevõtmisega, küll aga võib määrida;)

Herki

https://www.google.co.uk/search?q=saab+ ... 66&bih=653

kuidas puhastada egr klappi 1.9 diislil

Postitatud: R Mai 09, 2014 16:16
Postitas D116
Puhastamine võib ka mitte aidata.
Uus klapp, või mehaaniliselt pannakse EGR kinni ja programeeritakse ECU EGR-i vabaks.


Kui ECU programeerimisele anda, siis juba võtta DPF ka sealt maha ja chippida. Paarist probleemist igaveseks lahti ja võimsust rohkem.

kuidas puhastada egr klappi 1.9 diislil

Postitatud: T Mai 13, 2014 9:11
Postitas freddyd
Paarist probleemist igaveseks lahti ja võimsust rohkem.

Ja tehnoülevaatus keerulisem=)

kuidas puhastada egr klappi 1.9 diislil

Postitatud: T Mai 13, 2014 9:31
Postitas turuplats
Olen neid ka paar korda maha võtnud ja puhastanud, keerulist pole midagi, aga ega nad väga kestma jää. Uue saab juba mingi 80 euroga, seega lihtsam juba uus panna.

kuidas puhastada egr klappi 1.9 diislil

Postitatud: T Mai 13, 2014 10:34
Postitas D116
Paarist probleemist igaveseks lahti ja võimsust rohkem.

Ja tehnoülevaatus keerulisem=)

Ei! Peale tahma kogust ei mõõdeta midagi. Võib vabalt maha võtta.
Vigase EGRiga võid mitte läbida TÜV.

Ma just hiljuti võtsin softiga EGRi maha, oli puhastatud, aga juba ei aitanud see. Näitas et on kinni, aga tegelikkuses oli veidike lahti. Sellest hakkast kütusekulu kasv ja must toss summutist ja uimasem minek.
Kui võtta EGR maha sisselaske kolle ka püsib puhtasem, sest ei tule sinna ületöödelduid gaase väljalaskest enam.

kuidas puhastada egr klappi 1.9 diislil

Postitatud: T Mai 13, 2014 11:33
Postitas turuplats
egr vaid looduse säästmiseks, autole pole tast kasu midagi

kuidas puhastada egr klappi 1.9 diislil

Postitatud: T Mai 13, 2014 11:54
Postitas D116
egr vaid looduse säästmiseks, autole pole tast kasu midagi

Aga kui ei ole töökorras, siis momentaalsel kogu looduse säästmine tuhandete km-itega saavutattud kompenseerib paari saja km-iga ära, reostab rohkem kui oleks ilma + sellele tahmub sisselaske ja kiirem "swirl rod" eluiga lõpp.
Sisselaske tahmub rorhkem kui isegi täiesti töökorras EGR. Sellepärast otsustasin ise eemaldada seda, mitte osta uus.

kuidas puhastada egr klappi 1.9 diislil

Postitatud: T Mai 13, 2014 13:06
Postitas freddyd
ei, mu lause oli tahmafiltri eemaldamisest, siis EUR4 enam ei saa

kuidas puhastada egr klappi 1.9 diislil

Postitatud: T Mai 13, 2014 13:57
Postitas D116
ei, mu lause oli tahmafiltri eemaldamisest, siis EUR4 enam ei saa
Seeda ma ei eemaldanud, ostsin uue. Kui teaks enne osu asjast rohkem, siis eemaldaksin DPFi. Seda ei vaadata Eesti TÜV, täitsa eemaldada tünni pole vaja, vaid seest tühjaks. EURO 4 nõuetele ei vasta enam siis - EURO 3, aga Eestis see ei tähenda midagi absoluutselt :) Diislitel ei ole erimakse Eestis.
Eemaldades DPF pikkendad ka turbo eluiga :)