1. leht 1-st

Mida teha (9-5)

Postitatud: N Mär 30, 2006 16:42
Postitas kunstnik
Tere

Plaanis soetada ka esimene Saab (2.0T 2001.a.)

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Käisin Vikingus testis, mingid väiksemad vead olid, aga mitte midagi sellist mis paneks väga muretsema. Pigem oli suur lünk hooldusraamatus, (nii arvas vähemalt Vikingu meeskond), ei tea kas ongi selle auto oma, ja mootorit nagu kontrolida ka eriti ei saa. Kui uskuda raamatut siis on väga harva hoolduses käidud. Seega kahtlustati, et kui selle raamatu järgi õlisid vahetati, siis ei pea küll mootor eriti vastu.

Kas kellelgi on antud isendiga või müüaga kokkupuuteid või sarnaseid juhtumeid olnud.

Ei teagi mida teha, auto muidu meeldib! Aga ei tahaks nagu varsti eriti mootorit ostma ka hakata.

PS! turbo pidi ok olema

Ettetänades
Kunstnik

Mida teha (9-5)

Postitatud: N Mär 30, 2006 18:13
Postitas ivomets
kui juba aero design, siis asi kahtlane

Mida teha (9-5)

Postitatud: N Mär 30, 2006 19:08
Postitas Madis
kas kuidagi imeliku kohapeal pole ohutule lüliti....minu mäletamist mööda peaks ikka 9-5l see lüliti olema seal kus sellel autol on see kleepekas(tuulutus võrede kõrval)??

Mida teha (9-5)

Postitatud: N Mär 30, 2006 20:57
Postitas gsaab
Mina olen ühe auto ostnud, mille mootor üsna suure tõenäosusega halva õlivahetuse nahka läks aga eks see on ka natuke mootori disainis kinni kui vastupidav ta sellisele ajale on. Ma arvan muidugi et vikingu vendi tasub uskuda.

Mida teha (9-5)

Postitatud: L Apr 01, 2006 22:32
Postitas gl0in
Ohutulede lüliti on nähtavasti ise allapoole tõstetud - Saksas kiirteel läheb seda tihti vaja ja all vähe mugavam vajutada:)

Mida teha (9-5)

Postitatud: L Apr 01, 2006 22:59
Postitas Madis
Algselt postitas: gl0in
Ohutulede lüliti on nähtavasti ise allapoole tõstetud - Saksas kiirteel läheb seda tihti vaja ja all vähe mugavam vajutada:)

arvad?? minu meelest ei tasu selline asi ennast küll ära.....kas inimestel siis käsi kõrgemale ei ulatu!? aga krt neid fritsusi teab;)

Mida teha (9-5)

Postitatud: L Apr 01, 2006 23:49
Postitas gl0in
Seal kleepsu all on auk niikuinii:P

Mida teha (9-5)

Postitatud: P Apr 02, 2006 11:21
Postitas Cyber
tegelikult on ju seal käigukangi taga see nupp palju halvemini kätte saadav kui seal üleval...
Aga tegelikult pole ju see nupp mingi näitaja. Inimene küsis auto ja müüja kohta, mitte nupu..:).
Hüüdlaused "AUTO ON VÄGA HEAS KORRAS. ,,,,AERO DESIGN,,,, SERVISRAAMAT LÕPPUNI." tekitavad minus mingeid imelikke võdinaid. Eriti kui see tegelikkusele ei vasta, nagu välja tuli. Aerost teeb Aero siiski eelkõige mootor, mitte kere.
Ma ei ole hetkel väga tuttav selle hinnaklassiga, aga kui see auto on keskmise või üle selle hinnas, siis võiks üritada maha kaubelda, rõhudes siiski firmateenindusest saadud andmetele. Odavama otsa puhul võib see ehk pisut raske olla. Ostu-müügi puhul lepingusse kõik vead kirja ja siis on hiljem alust ehk müüja käest remonti välja nõuda..;)
Just my 0.02$

Mida teha (9-5)

Postitatud: E Apr 03, 2006 2:41
Postitas RedBaron
Algselt postitas: Madis
Algselt postitas: gl0in
Ohutulede lüliti on nähtavasti ise allapoole tõstetud - Saksas kiirteel läheb seda tihti vaja ja all vähe mugavam vajutada:)

arvad?? minu meelest ei tasu selline asi ennast küll ära.....kas inimestel siis käsi kõrgemale ei ulatu!? aga krt neid fritsusi teab;)

ja autol pealegi hollandi number ees, nii et tont seda teab, kuidas see suhe nende saksa kiirteedega üldse on...

Mida teha (9-5)

Postitatud: E Apr 03, 2006 8:18
Postitas smr
Algselt postitas: RedBaron
Algselt postitas: Madis
Algselt postitas: gl0in
Ohutulede lüliti on nähtavasti ise allapoole tõstetud - Saksas kiirteel läheb seda tihti vaja ja all vähe mugavam vajutada:)

arvad?? minu meelest ei tasu selline asi ennast küll ära.....kas inimestel siis käsi kõrgemale ei ulatu!? aga krt neid fritsusi teab;)

ja autol pealegi hollandi number ees, nii et tont seda teab, kuidas see suhe nende saksa kiirteedega üldse on...
No olgem ausad, vahet pole kas auto on Beneluxi ja saksa või prantsuse numbritega. Samad kiirteed kõigil.

Mida teha (9-5)

Postitatud: N Apr 06, 2006 23:12
Postitas tog
Selle auto teemal ei ole tegelikult vaja pikemalt leierdada. Cyber on toonud välja iva:
Cyber:
Hüüdlaused "AUTO ON VÄGA HEAS KORRAS. ,,,,AERO DESIGN,,,, SERVISRAAMAT LÕPPUNI." tekitavad minus mingeid imelikke võdinaid.

Keegi asjatundja kaasa paluda/palgata ja üle vaadata!

Pakun orienteeruvaks tehingu toimumise tõenäosuseks siiski ca 7,142857%

Edu!

Mida teha (9-5)

Postitatud: R Apr 07, 2006 0:46
Postitas smargus
Teemast eemale, aga ...
Mind ajab marru see, et sellised "SERVISRAAMAT LÕPPUNI..." vennad toovad kusagilt Saksa-Hollandi-Belgia-tont-teab-kust-maalt siia 9-5, mis selgelt vajaksid kohest ja korralikku remonti ja hooldust uue omaniku käe all. :gun:
Mida krdit :wall: nad just Saabe peavad siia tooma? Kusagilt oma ajuhallollusest on pähe võtnud, et vohh! selle margi saab lõdvalt maha müüdud! Think again sucker!
Saabi ostjad ei ole mingid Baieri toodangu kummardajad, kelle peamine eesmärk on oma "lõpp hästi kätte saadud käruga" millel rõvedalt koopast väljaulatuvad pastlad Tallinna peal kõvaks ajada (no offense Trionic).

Minu arust tuleks sellistele ettevõtjatele ruttu selgitada, et Saab ja Saabi austajad/tulevased omanikud ei mõtle ainult oma tagumikuga.
Ootan põnevusega, millal Autowelt hakkab Saksast tooma sel garantiikontrolli läbinud Saabe. Usun, et see oleks nii mõnelegi meist tervitatav nähe. ;)