1. leht 1-st

3.0 diisli käivitusprobleem

Postitatud: K Mai 28, 2014 11:50
Postitas ErkiV
Tegemist saab 9-5 3.0 TID 130 kw 2004a auto oli mingi aja seisnud enne ostmist. Käivitus pisut raskelt kohe alguses nii 4-5 sekundit pidi külmast peast käiama soojast läks kenasti käima. Tankisin paagi täis ja sõitsin jutti ca 500 km kui ülesmäge möödasõittu sooritades korraks puterdas mootori tuli läks põlema ja jõud kadus ära pöörded ei tõusnud enam üle 2500rpm jätkasin sõitu ca 80 km esimese tanklani ja seal jätsin seisma. Kuna olin teel Norrast- Eestisse ja teises riigis ei osanud muud arvata kui äkki on küttefilter kinni prrovisin uuesti käivitada läks pika pika käiamise peale käima kuid ikka jõuetu sõitu sain rahulikult jätkata edasi ca 150 km kui tegin puhke peatuse ja peale seda enam auto ei käivitunud. Vahetasin kütusefiltri kuigi olemasolev nägi igati korralik ja puhas välja. Diagnostika näitas väga madalat peaaegu olematut kütuse survet .... KAS keegi asjatundja oskab siinkohal aidata millest peaks alustama või mis võib olla mureks pole veel midagi teinud ega puutunud peale filtri ja diagnostika ... Ehk oskate ka mõnda spetsialisti Tartu kandis soovitada kes masinat õigest kohast katsuda oskab ?

Ettetänades !!!

3.0 diisli käivitusprobleem

Postitatud: K Mai 28, 2014 15:58
Postitas Cyber
Noh, üsna erinevad on need probleemid ilmselt, sest teema algatajal oli bensukas ja viimane on diisel... ma parem teen spliti...

3.0 diisli käivitusprobleem

Postitatud: K Mai 28, 2014 16:26
Postitas ivomets
pakun lihtsalt lambist, et äkki paagis vaakum tekib?

3.0 diisli käivitusprobleem

Postitatud: N Mai 29, 2014 10:24
Postitas praktikant
teemaalgataja asub teelahkmel.
Esiteks peaks tegema põhimõttelise valiku, kas leida Tartu kandis asjamees või süveneda diisli kütusemaailma.
Kui on juba selge, et kütus (piisavas koguses)mootorisse ei jõua, siis on suht lihtne tuvastada auklik toru või rikkis pump.
Vaakumi probleemi puhul peaks käivitumine peale mõneminutilist seismist olema OK. Vaakum saab tekkida kestval sõitmisel.