1. leht 2-st

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 9:21
Postitas ivomets
OHHH. Ahastus tuleb tänapäevases maailmas peale. Enam ei tea, mis on hea, mis halb.
Laupäeval Riias jooksis mu ühe saab 96 mootor kokku. Mootor millega olen sõitnud mullu kevadest saadik ja nii pikki otsi kui ka ringrada, mingi 4000...5000 km kindlasti. ja nüüd ta lõppes tasakaalustusvõlli 1-se saale kokkujooksmisega.
Kõik sai selgeks kui täna mootori avasin.
ja viga ei saa olla muus kui sitas õlituses ja seega sitas õli määrimisvõimes. Kasutasin odavat Castroli poolsünt õli 10W -40.
ja õli oli mootoris olnud ca 1400 km.
Muidugi ma panen mootori uuesti kokku ja sõidan edasi aga mis õliga??

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 9:46
Postitas IQ*
Kurb kuulda. Täpselt soovitada ei oska, aga ära sa mingil juhul kasuta "tavalist" mootoriõli.

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 9:51
Postitas jupid
huvitav mida see "halb" õli seal mootori tegi, et saale kinni jooksis? Arvad tõesti, et 4000 km-ga kaob õlil igasugune määrimisomadus? Sellist asja ootaks mingi vana NL aegse poolfabrikaat naftaõlist aga mitte tänapäevasest õlist.

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 10:23
Postitas ivomets
huvitav mida see "halb" õli seal mootori tegi, et saale kinni jooksis? Arvad tõesti, et 4000 km-ga kaob õlil igasugune määrimisomadus? Sellist asja ootaks mingi vana NL aegse poolfabrikaat naftaõlist aga mitte tänapäevasest õlist.

just, need vanad mootorid on millega iganes sõitnud ja ma arvan, et oleks edasi ka sõitnud kui poleka jama õli saanud.

sissetöötand värk ju. ja õlisurvet jätkus ka siis kui saale vahelt väljas oli. muidugi mitte tyhikäigul vaiod ca 2000 pöördel.

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 10:51
Postitas skyline
Äkki sattusid piraatõli otsa? Aasias tehakse fake mootoriõlisid ja Philips xenon pirne.
Nt. see uudis räägib piraatõli tehasest Mailaisias, kus toodeti ka "Castrolit" http://www.nst.com.my/latest/fake-engin ... d-1.184587

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 11:16
Postitas alartob
Igapäevaseks normaal sõiduks soovitan sellist asja http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... db=web.nsf kui aga pöörded kipuvad rohkem laes käima siis seda http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... db=web.nsf Muidugi ütlen siinkohal et see on lihtsalt minu valik kuna kasutan ise neid mõlemaid õlisid.Ei pea kasutama sama tootjat jne.Kõik oleneb sellest mida autoga teed ja vastavalt sellele käib ka õli.

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 12:18
Postitas S9K
Ma kasutasin Liqui Moly 10w-40 ja ühel käivitamisel oli tiks sees ja 1 km pärast alt ots lahkus. Aga ma ei tea mida siin süüdistada. Ilmselt võis mootor ise juba nii läbi olla. Peab ikka ülitihe mootor olema, et neid vedelaid õlisi kasutada saaks (mis on ka õige tegelikult).

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 12:25
Postitas tauber
No kui Castroli õliga mootor vaid 1400 km vastu peab ja kokkujooksmine tõepoolest õli kehvast kvaliteedist tingitud on,siis saab ju kahjunõude tootjale esitada,pole küsimustki.
Seda on tegelikult väga raske uskuda,et tõelise Castrol õliga mootor 1400km(!!!) läbimise järel otsad annab-põhjuseks on ikka pigem mootori eripära või tõesti liba Castrol toode.
Huvitav mida Castroli edasimüüjad selle jutu peale kostavad ?(http://balticoil.eu/kontakt/)

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 12:37
Postitas ivomets
helistasin. ja lubasid kohapeale tulla ja vaadata ja omi protseduurireegleid jälgida kuni analüüsideni välja )

väga hea suhtumine oli.

Igaljuhul ootan huviga, mis saab.;) ja täiesti eelarvamusteta.

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 13:06
Postitas D116
Olen ise ka sattunudvõltsitud Castrol õli peale, see oli küll üle 10a. tagasi. Autoks oli 2.0 vabahingav tonnine. Peale õli vahetust ~100km hakkasid tõukurid häält tegema, mida varem ei olnud. Kanister oli alles piilusin sisse, ja all oli mingi must sade jäänud põhja ja ülevals suht norm läbipaistev. Mis solk see oli ei tea. Õnneks peale kiiret õlivahetust mootoriga ei juhtunud midagi.

Castroli peale tollest juhtumid ei osta kunagi! Ja teistele ei soovitaks, kui ei tea päritolu!
Liqui Moly kasutasin pikkalt ja rahul. Ühel vabahingaval tonnisel läks mootor emexisse, aga seal oli aeg. Aerol kasutasin http://www.ladu24.ee/et/kemikaalid/7060 ... 0,1/908822

Ivomets: Kanister kust õli valasid on alles? Vaata seda.

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 14:36
Postitas skyline
Näed, siin lausa mingisugune juhend kuidas võltsingul ja originaalil vahet teha http://forum.autoworld.com.my/index.php?showtopic=65034
Aga tundub vist tõesti edaspidi pigem osta mitte päris tippbrändi õli vaid mõni keskmise hinnaklassi alternatiiv, mida keegi ei vaevu võltsima.

Õlikanalid olid Su auto mootirs muidu ikka piisavalt puhtad et välistada nende süü?

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 14:42
Postitas ivomets
Näed, siin lausa mingisugune juhend kuidas võltsingul ja originaalil vahet teha http://forum.autoworld.com.my/index.php?showtopic=65034
Aga tundub vist tõesti edaspidi pigem osta mitte päris tippbrändi õli vaid mõni keskmise hinnaklassi alternatiiv, mida keegi ei vaevu võltsima.

Õlikanalid olid Su auto mootirs muidu ikka piisavalt puhtad et välistada nende süü?

Muidugi, mootor 2 sügist tagasi avatud oli. nüüd juba uuesti uute asjadega koos. elame edasi!

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 15:05
Postitas ivar80
Kui saladus pole, siis kust ostsid selle probleemse õli?

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 15:37
Postitas ivomets
Kui saladus pole, siis kust ostsid selle probleemse õli?

Pärnu balti autoosad kauplusest.

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 15:47
Postitas jupid
kas ei või olla, et see saale lihtsalt oli nii palju kulunud ja nüüd andis lõplikult saba. ausõna seda õli juttu ei usu ma elu sees. sama teema on ju 9-5 vända saaledega. ühel hetkel seal 200000 km juures on saale pealmine kiht nii õhukeseks/olematuks kulunud et punane metall juba paistab ning siis ühel suvalisel hetkel hakkab kooruma ja kokku ta jooksebki. õli selles süüdistada on ju naeruväärne.

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 16:25
Postitas ivomets
kas ei või olla, et see saale lihtsalt oli nii palju kulunud ja nüüd andis lõplikult saba. ausõna seda õli juttu ei usu ma elu sees. sama teema on ju 9-5 vända saaledega. ühel hetkel seal 200000 km juures on saale pealmine kiht nii õhukeseks/olematuks kulunud et punane metall juba paistab ning siis ühel suvalisel hetkel hakkab kooruma ja kokku ta jooksebki. õli selles süüdistada on ju naeruväärne.

vaata, kui oleks saale kulunud rohkem olnud, siis ei oleks seda veel juhtunud. asi oligi selles, et vahe saale ja võlli vahel oli liiga väike, et läksid palavaks ja sitt õlitus ja võll jäi saalesse kinni.

9-5 asjad on kaasaegsed asjad ja kaasaegetest materjalidest ja -tööstusest ja seal võll ja saaled 200000 km juures pea aegu kulumata näevad välja. sama värk, et ist on liiga tihe....
ehk 9-5 võll ja saaled peaks küll kestma 500000...700000 km. ilma rem. vajamata, kui korralik õlitus olnud.

ega ma castroli vastu kohtusse lähe, lihtsalt lahe arutada, et miks nii läks sissesõitnud mootoriga. mitte vana ja väga lõpuni sõidetud mootoriga. ütlen, et ist jäi 0,05 mm piiresse, ehk 0,02 on min, millega asjad kokku käivad. seega paras uus mootor alumise poole pealt. välli ning kepsu ja vändasaalede mõõtmistulemusena

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 17:34
Postitas Jupats
kas ei või olla, et see saale lihtsalt oli nii palju kulunud ja nüüd andis lõplikult saba. ausõna seda õli juttu ei usu ma elu sees. sama teema on ju 9-5 vända saaledega. ühel hetkel seal 200000 km juures on saale pealmine kiht nii õhukeseks/olematuks kulunud et punane metall juba paistab ning siis ühel suvalisel hetkel hakkab kooruma ja kokku ta jooksebki. õli selles süüdistada on ju naeruväärne.

Minu mootoril (B235E) polnud 210 000km peal saalede peal ühtegi kriipsu, rääkimata kulumisest. Tulevad need saaled ju kõik ühe liini pealt, seega neid süüdistada pole ka nagu mõtet:P

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 18:04
Postitas Riho1231
s..t/odav õli võib küll nii teha. Minagi kasutasin mingit odavat ja minu jaoks tundmatut õli (5W40 ~18€/4L) ei vaevunud isegi marki meelde jätma (mingi XL... või midagi sellist oli). Seda ostes mõtlesin, et mida hullu se odav õli ikka nii väga teha saab. Aga tulemust sai näha juba enne 4000km läbimist :). Ei pidanud ültse kaua ootama. :D

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 18:09
Postitas D116

9-5 asjad on kaasaegsed asjad ja kaasaegetest materjalidest ja -tööstusest ja seal võll ja saaled 200000 km juures pea aegu kulumata näevad välja. sama värk, et ist on liiga tihe....
ehk 9-5 võll ja saaled peaks küll kestma 500000...700000 km. ilma rem. vajamata, kui korralik õlitus olnud.
Vanema tonnise turbokas kannatas jah 500k km, hea õliga ja eelenevate vahetustega(e. mitte tehase 30k km) võib olla 700k km väga krgejalalisel :)
Uuema tonnise 94- turbokat juba ei kesta nii palju :facts:
Ja paljuid 9-5 bensukaid tean kus veidi üle 200k km saalteringid tehtud(ei keritud!) hooldus intervalid nagu tehas ettemääras 30k km õlivahetus.
Mida uuem SAABi bensu mootor seda lühem on tema eluiga tundub. Just sellepärast ise valisin nüüd, peale 9k Aero-t, disla millel ka omad "rõõmud" :)

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 18:14
Postitas Pootsman
ega ma castroli vastu kohtusse lähe, lihtsalt lahe arutada, et miks nii läks sissesõitnud mootoriga. mitte vana ja väga lõpuni sõidetud mootoriga. ütlen, et ist jäi 0,05 mm piiresse, ehk 0,02 on min, millega asjad kokku käivad. seega paras uus mootor alumise poole pealt. välli ning kepsu ja vändasaalede mõõtmistulemusena

sinisel rallikal lendas saale ? See on sihtotstarbelises kasutus sul - saab pööret rohkem ja võimsust ka tõstetud ju. (kulumine kiirem)

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 18:22
Postitas D116
ega ma castroli vastu kohtusse lähe, lihtsalt lahe arutada, et miks nii läks sissesõitnud mootoriga. mitte vana ja väga lõpuni sõidetud mootoriga. ütlen, et ist jäi 0,05 mm piiresse, ehk 0,02 on min, millega asjad kokku käivad. seega paras uus mootor alumise poole pealt. välli ning kepsu ja vändasaalede mõõtmistulemusena

sinisel rallikal lendas saale ? See on sihtotstarbelises kasutus sul - saab pööret rohkem ja võimsust ka tõstetud ju. (kulumine kiirem)

1.4k km tallatud :)

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 20:31
Postitas ivomets
ega ma castroli vastu kohtusse lähe, lihtsalt lahe arutada, et miks nii läks sissesõitnud mootoriga. mitte vana ja väga lõpuni sõidetud mootoriga. ütlen, et ist jäi 0,05 mm piiresse, ehk 0,02 on min, millega asjad kokku käivad. seega paras uus mootor alumise poole pealt. välli ning kepsu ja vändasaalede mõõtmistulemusena

sinisel rallikal lendas saale ? See on sihtotstarbelises kasutus sul - saab pööret rohkem ja võimsust ka tõstetud ju. (kulumine kiirem)

Sinisel rallikal ma mingite säästuõlidega ei katseta. :thumb:

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 21:06
Postitas pistyk
korraliku firma õli ost on siis nagu loterii,kas saad norm asja või saasta ,mis su auto mootori kokku jooksutab?Kuradi jama ikka

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: E Juun 02, 2014 23:25
Postitas maxuud
Võib-olla poleks üldse pidanud poolsünti kasutama, vaid hoopis tavalist mineraali :eureka:
Kusagilt on nagu meelde jäänud, et kui tehas on ette näinud mineraali siis ei pea sinna poolsünti sisse valama, sest selle mootori välja-töötamise ajal poolsünte ju veel kasutatud, vähemasti mitte nii laialt nagu tänasel päeval.

Teiseks. See ei ole sul esimene 96, meenuta, mida varasematel kasutanud oled ja kuidas kestnud on, kaasa-arvatud rallipillidel.

Kolmandaks. Meil kellelgi pole kahe käe peal kokku nii palju sõrmi, kui sinul erinevaid projektikaid on olnud. Seega, tuginedes sinu aastate pikkusele kogemusele putitamise vallas, võiks ehk hoopis sinu enda käest küsida, mida sisse valada võiks ja mida vastupidi ei soovitaks.

Kui sa nüüd siia vastuseks kirjutad, et hea tootja kvaliteetne mineraal (5w30, kui sellist poest saada on !?) on kehvem, kui madala hinnaklassiga poolsünt siis äkki põhjendad ära ka miks ?

On olemas asjad ja on olemas lollikindlad asjad. Usutavasti on vana mootor lollikindel asi, vala sinna tavaline lollikindel õli (mis muidugi ei tähenda, et mineraalidega poleks mootorid kokku jooksnud).

Odav õli---- mootor kotti

Postitatud: T Juun 03, 2014 15:19
Postitas ivomets
Castrolist helistati ;)
Ikka iga päev saab nailjaaa!!
" mina olen kõva mees!, ainuke magister Eestis, mootori õlide peal" mees helistas ja hakkas rääkima , et kas ma tankides kütuse sertifikaati kpsisin ja proovi tulemusi vaatasin jne....
ja kas mootori tootja andmed nendega sobiksid ja ühesõnaga süüdistas kütust!!!!

ee teeb kohe tuju heaks! ja veel:

ja et ma rikkusin protseduuri reegleid, et avasin mootori ja vaatasin, et mis seal see viga on ennem kui nende esindajaga ühedust võtsin...

Lahe! Mulle meeldib see mäng. aga Castrolist tänu sellele "mina olen kõva mees!" ma loobun.

Muidu on mootor taas koos ja peal ja nurrub kenasti. vja sissesõite tegema hakata.

Ja võib olla tõesti kasutada keskmise tootja keskmist õli.... nagu siiani harilikult.