1. leht 2-st
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Apr 03, 2006 18:49
Postitas S9K
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Apr 03, 2006 19:21
Postitas mts
täpipealt sama aasta masin mis mul, ainult sul üx null rohkem

noh,ega's sis midagi kui palju sõidurõõmu ja edukat nokitsemist.
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Apr 03, 2006 19:42
Postitas midnight
õnnitlused uue auto puhul:)
seest paistab päris korras olevat, kuidas väljast lood ka on?
ehk viitsid varsti mõne pildi väljast ka üles panna.
mida rohkem Saabe, seda rohkem saab...
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Apr 03, 2006 19:52
Postitas IFF
Kodanik midnight on ilmselgelt uuem nägu siin

NImelt on seda autot juba päris pikalt ehitatud ning uuesti elustatud Kodanik SAABNINETHOUSAND'i poolt. Ma kohe ootan valmis masinast pilte.
ps. ikka väga kadedaks teeb, et inimestel on kohti kus nii atuoga, tegeleda. Linnlane ning korteris nagu mina pesitsen selliseid võimalusi lihdsalt ei ole

Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Apr 03, 2006 20:32
Postitas Nastix
Punane sisu näeb SAABil ikka väga šeff välja

Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Apr 03, 2006 21:31
Postitas S9K
IFF: Sa osta alumise korruse korter ära ja ehita sinna garaaz.
Nastix: Punane on üle kõige.

Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Apr 03, 2006 22:42
Postitas midnight
Algselt postitas: IFF
Kodanik midnight on ilmselgelt uuem nägu siin

NImelt on seda autot juba päris pikalt ehitatud ning uuesti elustatud Kodanik SAABNINETHOUSAND'i poolt...
mhmmm.....
To Nastix-->To SAABNINETHOUSAND: punane sisu on hea mahe toon, mul endal on ka samasugune, selline hea, ei riku silma. kui masendus peal, istu autosse, äkki hakkab parem:P
[/quote]ps. ikka väga kadedaks teeb, et inimestel on kohti kus nii atuoga, tegeleda. Linnlane ning korteris nagu mina pesitsen selliseid võimalusi lihdsalt ei ole

[/quote]
nõustun, mul on vaja laepolstrit vahetada, ja seda praegusel ajal õues teha on väga nadi(teen suvel), ja kortermaja õues liiguvad igast kahtlased isikud ringi; teen suvel maal ära parem, siis on soe, ja ruumi palju:)
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: T Apr 04, 2006 13:33
Postitas S9K
Autost endast natuke. Ostsin auto onu käest. Hind oli soodne. Mootor klõbises jubedalt. Hakkasime sõbraga vigu otsima. Vanal plokikaanel oli nukkvõlli õlitus peenikeste torude kaudu. Need plast jubinad mis torude küljes olid, olid kõik katki, võtsime ka nukkvõlid maha, et kontrollida hüdrotõukureid, need olid ka kõik pehmed (koguaeg). Hakkasime nukkvõlle tagasi panema ja kinni keeramise hetkel murdus üks musta värvi polt. Vaatame polti, oi näe auk sees. Siis oli kohe teada mis jama selle masinaga tehtud oli. Need poldid mis aukudega pidid olema, olid hoopis tavalised. Ühesõnaga nukkvõll ja hüdrotõukurid ei olnud õli näinudki. Krt kus me siis kirusime neid töömehi kelle juures onu autoga paranduses käis (onu kirusime ka). Nad olid vist ise ka kõik aukudega poldid puruks keeranud. Ostsin uue kaane millel oli õlitus ilma torudeta (kanalid olid juba kaanes sees). Panime selle peale ja mootori kokku ning käima. Õlisurve tuli pidevalt põles. Ei ole midagi, uuesti laiali. Õlivann alt ära ja jälle õlitus probleem. Õlivõtturit oli keegi keevitanud ja sinna oli auk sisse sulanud. Mootor sai õli asemel õhku. Krt nii idioot ei saa ju olla. Parandasime ka selle ära ja käima pannes läks hääl väga palju vaiksemaks. Võtsime klapikambri kaane maha ja ainult kolm hüdrokat olid pehmed. Kett klõbises ka. Tänaseks on mootori juures tehtud: uus plokikaas, tihendid, kett, tallad, klapisääre tihendid, klapid soveldatud (võibolla midagi veel, aga hetkel ei meenu). Lähipäevil üritan jälle elu sisse puhuda. Eks siis ole näha, mis edasi Saab.
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: K Apr 05, 2006 22:09
Postitas avelito
Täna siis sai SAABNINETHOUSAND-i Saab jälle hääled sisse, siiski mõningate puudujääkidega, aga ikkagi sai !!!
Oi mis suits sealt tagant tuli

:freak::freak:
Protsessist täpsemalt räägib arvatavasti SAABNINETHOUSAND ise...ma arvan (tal oli õhtul veel suht paha tuju, et kõik veel korras ei olnud)
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: N Apr 06, 2006 9:13
Postitas S9K
teise teema all vuran pikemalt.
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: K Apr 12, 2006 23:27
Postitas S9K
Selle autoga on nii palju jamasi. Kogu aeg närvid mustad. Aga siis istud maha, paned koni ette ja annad oma saabikule kõik andeks.
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: N Apr 13, 2006 16:46
Postitas S9K
Jälle targem. Ilma poolteljeta ei tasu autot eriti liigutada. Ratas kipub alt ära tulema:fight: (viimasel hetkel sain pidama).
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: R Apr 14, 2006 18:07
Postitas Trionic
See on ju elementaarne,miski peab ju rattalaagr(eid,2 tk. ühel pool)it koos hoidma.Jäme polt ja mutter on alati abiks ja u. 200 Nm. kokku tõmmata.Kui korra lasid laagritel nihkuda separaatorite-saalede-korpuse suhtes,siis varsti saad ka uued hankida,või sõidad undavatega.
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: R Apr 14, 2006 19:04
Postitas S9K
Mootor on laiali võetud ja nüüd vaja uusi raamlaagrid, kepsulaagrid, väntvõll lihvida, remont kolvid ja rõngad. Siis kõik ok. (ma loodan).
Huvitav palju need asjad maksavad?
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: R Apr 14, 2006 19:10
Postitas andres
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mootor on laiali võetud ja nüüd vaja uusi raamlaagrid, kepsulaagrid, väntvõll lihvida, remont kolvid ja rõngad. Siis kõik ok. (ma loodan).
Huvitav palju need asjad maksavad?
Aga tee Troosti hinnapäring. Miks uurida foorumist mis maksab ja mis maksab.....

Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: R Apr 14, 2006 21:03
Postitas S9K
On ka teisi variante veel. Kas uus 2.0, 2.0 turbo, 2,3 või 2,3 turbo peale osta. Siis veel vana ära remontida, või kõik maha müüa ja sõitev pill osta.
Küsin kohe ära ka, kas keegi on huvitatud punasest sisust?
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: R Apr 14, 2006 22:55
Postitas Cyber
Soodsam on sõitev mootor osta, kui seda remontida. Täieliku kapremondi peale arvesta julgelt 15-20k raha...
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: L Apr 15, 2006 21:29
Postitas S9K
Tõesti ei viitsi enam möllata. Kellel siin oli mootor pakkuda?
EDIT: Ise küsin ise vastan. Kenil ja Märdil. Võtan ühendust.
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: N Juun 08, 2006 1:52
Postitas S9K
Märdilt mootor omastatud. Laiali võetud ja kahest üks kokku pandud. Lähipäevil jälle hääled sisse. Ainuke jama see, et turbo kolvid on, nendega surveaste väiksem ja ka võimsus kohe madalam. Kindlasti mõjub see ka kütusekulule.
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: N Juun 08, 2006 9:29
Postitas Cyber
siis ei jää muud üle kui turbo külge keerata..

Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Okt 02, 2006 14:41
Postitas S9K
Peab vist selle turbo ikka külge installima. Punast iluvõret paluks mitte mainida:P, sest selle kaotan esimesel võimalusel ära. Mootor töötab ka tänaseks väga hästi, salongis kõik pirnikesed vahetatud. Lae ja uksepolstrid vajavad veel liimimist.
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Okt 16, 2006 16:55
Postitas S9K
Tegin järelpärimise Viikingisse. Nimelt mind huvitasid kõik puksid ja ülejäänud värk. No suu jäi natuke lahti, et siis päris tugev hind kokku.
Avastasin täna ka selle, et meil ka tööjuures TECH 2. Ainuke asi mis silma riivas oli suzuki kiri kohe seal kõrval, et kas siis nagu erinevatel markidel on erinev TECH?
- esistab.puksid 198.-tk ( läheb 2)
- esistab.kont 967.-tk (2)
- kondi puks 86.-tk(4)
- sarniir 501.-tk (2)
- õõtsa tag.puks 850.-tk(2)
- esim.puks 668.-tk(2)
- puksi kinnitus 144.-tk(4)
- vas.õõts 3780.-
- par.õõts 3780.-
- välim.rooliots 422.- (2)
- sisem.rooliots 1228.- (2)
- Tagasilla puksid 192.- ; 192.- ; 223.- ; 206.-
- tag.amordi alum.puks 152.- (2)
- stab.varda kinnituse puks 142.-(2)
- tag.õõtsa puks 380.-(2)
- tag.õõtsa puks 809.-(2)
- moot.ülem.padi 290.-(2)
- alum.padi 3124.-(2)
- kasti padi koos korpusega 2694.-
- tag.stab.puks EI SAA ENAM
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Okt 16, 2006 17:45
Postitas vulkanus
neeed hinnad on veidi liig,nii mõnegi puksi saab aretada ja ka mujalt varuosakauplustest odavamalt Viking on ikka esindus ja seega viimane koht kust hindu küsida ennem tasuks nagu saabiantilt ja troostist küsida ja ka teised varuosade pakkujatelt sab kindlalt mõistlikuma hinna on.Lomulikult juppe mida mujalt ei saa kui viikingust
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Okt 16, 2006 19:47
Postitas S9K
Ma just sellepärast küsisin, et esinduse jubinad kestavad kauem. Muud põhjust nagu polnudki ja võib olla on saabism liiga pähe löönud.
Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Postitatud: E Okt 16, 2006 20:02
Postitas Cyber
TECH on riist lihtsalt. Soft sinna sisse on see, mis asjast asja teeb.