1. leht 1-st

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: K Juun 11, 2014 10:47
Postitas spark
Tagasilla käitumine on imelik, kas on mingi anomaalia või peabki nii olema.
Nimelt, august või lohust läbi sõites ei käi ainult ratas augus vaid sinna poole kaldub ka kogu tagumine ots st. liigub parmale vasakule. Eriti nõme on diagonaalis üle pikivahede sõita - reavahetus.
Nissanil oli natuke (tagasilla eripära), aga mitte maanteel
Itaalastel ei täheldanud seda kunagi ...
Vinkingis öeldi, et tagasild on kordta tehtud, eelmise omaniku poolt eelmisel aastal. Iisak ka pukse näppides midagi ei avastanud.

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: K Juun 11, 2014 10:57
Postitas vallikas
Mul sama jama, aga selgelt on amordid läbi. Loodan nüüd Troostist saada auto, millel on amordid ja tagaõõtsa esimesed puksid vahetatud (need on nii läbi, et ratas saab vabalt külgsuunas oma jooksusuunda muuta), et mis nägu ta siis on. Näiteks kui suuremal kiirusel nii 90-100ga kurvi lähed ja seal juhtub mingi auk või lohk või muhk olema, siis tagumik ütleb, et 130-140km/h juures viskaks teelt minema.....

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: K Juun 11, 2014 11:55
Postitas Jupats
Tasuks ka tagumiste rehvide rõhud üle kontrollida. Lasin kevadel rõhu ajutiselt 2bar peale, olude sunnil. Selle peale muutus tagaots totaalselt vedelaks. Tegelikult on tagaamordid samuti suht läbi, kuid 2.5bar rõhuga ei olnud teel püsivusega otseselt probleeme.

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: N Juun 12, 2014 10:02
Postitas 95er
Mul oli sama teema. Mõne augu puhul oli just selline tunne, et kohe viskab tagumiku teelt võssa - eriti kurvides. Tagumiste ammortide vahetamine aitas.

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: N Juun 12, 2014 13:12
Postitas spark
ja siit kohe järgmine küsimus.

Kas keegi on proovinud sõita autoga, millele on alla pandud KONI FSD amordid
http://www.tirerack.com/suspension/susp ... toModClar=

on sellel üldse mõtet, neid sinna panna või piisab tavalistest bilsu, koni jne. amortidest
Kuskilt lugesin, et mingi auto all kestsid 15000km, ainult!

maksavad 4tk ~740EUR-

Bilsu B4 on 310EUR-i ja B6-ed 576 EUR-i inglaste müügisait

ei taha mingit madaldust ega väga jäika, lihtsalt, et sõit oleks konkreetne.

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: N Juun 12, 2014 13:47
Postitas Trionic
FSD`d eriti ei kesta meie teedel.

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: N Juun 12, 2014 22:11
Postitas vallikas
Mul täna Monroe tagaamordid ja tagasilla esiõõtsa puksid uued alla + sildade reguleerimine. Ikka viskab nagu madalas augus kuidagi. Võimalik, et see on puhtalt minu puhul 17 tollise velje ehk madala rehvi süü, et madalast august sujuvalt üle ei tule.

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: R Juun 13, 2014 9:27
Postitas tauber
Kui laiad rehvid all on ? Mida laiem rehv,seda hullemini kõik vaod ja ebatasasused tunda annavad.Enda kogemusest võin öelda,et 205 mm laius on viimane mõõt millega sõidad kenasti ka pikivagudes ilma,et rooli sangutaks ja ujuma hakkaks.

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: R Juun 13, 2014 14:21
Postitas spark
225 45 r17
Standard mõõt

rehvi rõhke ei ole veel kontrollinud ...

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: R Juun 13, 2014 14:34
Postitas vvs
Ju teil mingi ikaldus seal sillaga on. Mul 225/40 R18 ja ei mingit viskamist ebatasasel teel.

Soovitaks korra ülevaatuspunktist läbi astuda ja seal selgitavad kohe välja kas ja missugune amort otsa saanud/saamas on :)

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: R Juun 13, 2014 23:44
Postitas konks222
Kui üks tagaamort läbi ja teine töötab korralikult, siis on küll niisugune tunne, et hoia nagu vargal rinnust kinni, aga auto teel ei seisa. Ülevaatuspunkti kontroll ei tuvastanud minu auto tagasillas ühtugi loksu. Silda reguleerima minnes soovitati enne reguleerimist hulga pukse välja vahetada.

9-5 (2005) tagasild (käitumine sõites) ja kas keegi teab midagi KONI FSD amortidest

Postitatud: L Juun 14, 2014 17:06
Postitas tauber
Ju teil mingi ikaldus seal sillaga on. Mul 225/40 R18 ja ei mingit viskamist ebatasasel teel.

Soovitaks korra ülevaatuspunktist läbi astuda ja seal selgitavad kohe välja kas ja missugune amort otsa saanud/saamas on :)

Kui auto tagumine ots ujub on ilmselt tõesti mingi muu kala,aga see on vana tõde,et mida laiem rehv seda ebastabiilsem sõit pikivagudes ja ebatasasel teel(auto on ülejuhitav),ehk teisisõnu , lai rehv otsib teed rohkem kui kitsas.
Ebamugava juhitavuse põhjuseks võib teinekord olla ka lihtsalt mõne rehvi omapära.Neid erinevaid rehvimarke on ju tänapäval väga palju ja sageli on need väga erineva kvaliteediga.Tihti inimesed ei saagi enne aru,et sõitsid kehva rehviga kui ükskord peale õnnestunud rehvivahetust selgub ,et auto käitub palju stabiilsemalt kui varem või siis on muutunud sõit oluliselt vaiksemaks.