1. leht 1-st

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: N Juun 12, 2014 10:14
Postitas 95er
Eile hommikul algas selline lugu, et kui masina käivitasin, siis kapoti alt tuli plärinat, mis kestis seni kuni masin soojenes ja pöörded kukkusid alla 1000-e. Siis vaibus ära. Sõitsin päeval hinge kinni pidades vaikuses, et kuulata kas annab veel mingit märku või annab kuidagi sõidus tunda - ei andnud. Soojal käivitusel tundub justkui normaalne heli.

Täna hommikul jälle - nii kaua kuni pärast külma käivitust masin soojeneb on selline plärin nagu kapoti all oleks 2-taktiline murutrimmer käima tõmmatud. Ja pöörete langemisel vaibub ära ja jätkub tavaline nurrumine.

Kapoti all 2.0t bensukas tutika Garret turboga (mis sai vahetatud 10 000 km tagasi). Sisse sõitsin ettevaatlikult.

Sõidu ajal ei tunneta mingit kadu minekus - turbol rõhu lööb kenasti üles ja minek on endine.

On kellegil mingeid ideid, mis siin ees ootamas võib olla selliste sümptomite järel?

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: N Juun 12, 2014 10:29
Postitas Jupats
Väljalaske kolle või summuti sukk ehk lekib?

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: R Juun 13, 2014 10:08
Postitas 95er
Proovisin täna hommikul külmalt käivitades telefoniga heli linti saada. Plärin vaibub videol 1:30 juures.

https://www.youtube.com/watch?v=8U9-Cz2RYEM

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: R Juun 13, 2014 10:11
Postitas ivomets
Väljalaske kolle või summuti sukk ehk lekib?

just selline tunne on. kuumaks minnes paisub vahe kinni.

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: R Juun 13, 2014 10:51
Postitas Homersimpson
Võta turbo pealt plekk ära. Ehk on näha kust lekib. (on tahmane)

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: R Juun 13, 2014 12:10
Postitas 95er
Järgmine kolmapäeval läheb SAABiAntisse ülevaatusele, eks siis selgub täpsemalt. Annan teada, kuidas läks.

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: N Nov 20, 2014 13:51
Postitas 5448
Hääl küll kapoti all teine aga muus osas klapib.
Nii kaua kui mootor külm on kuulda klobina moodi heli ja kui saavutab töötemperatuuri on jälle kõik ilus.
Ega see midagi head ju ei tähenda?

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: R Nov 21, 2014 16:38
Postitas warum
kapott ka võib mitte pingul olla, mul oli just samasugune nuss

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: R Nov 21, 2014 16:40
Postitas warum
kapott ka võib mitte pingul olla, mul oli just samasugune nuss
ma mõtlesin kui kapott kinni

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: R Nov 21, 2014 19:56
Postitas 9-5LPT
Kapott mitte pingul? Mida see tähendab?
Kollektoril vast polt ära murdunud, vähemalt mul oli nii..suhteliselt kiiresti eskaleerus korralikuks jamaks ka sooja mootoriga..nagu õmblusmasinaga lasin ringi.

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: L Nov 22, 2014 8:42
Postitas warum
Kapott mitte pingul? Mida see tähendab?
Kollektoril vast polt ära murdunud, vähemalt mul oli nii..suhteliselt kiiresti eskaleerus korralikuks jamaks ka sooja mootoriga..nagu õmblusmasinaga lasin ringi.
pidasin silmas neid kummist reguleeritavaid vardaid, mis hoiavad kapotti pinges.

Plärin kapoti all külmal käivitusel

Postitatud: R Jaan 23, 2015 11:24
Postitas 95er
Tagantjärele. Viga oli siis järgmine - kollektori juures oli summuti kinnituse polt lahti loksunud ja lasi vahelt plärinat välja. Soojenedes paisus vahe kinni. Polt keerati korralikult kinni ja olukord normaliseerus.