1. leht 1-st

9000 2,3T mootor ei tööta päris ühtlaselt

Postitatud: T Apr 04, 2006 17:19
Postitas Macrohard
Tühikäigul jätaks aegajalt nagu vahele. Mitte midagi hullu, aga kuna eelmisele 2,3 T-le lõppes analoogne vahelejätmine kasseti riknemisega, mõtlesin, et äkki süütekassett... Kassetil oli ka ülepeksmise jälgi, aga nagu hiljem kuulsin, ei ole see veel mingi näitaja. Sai Tevalost mingit superdielektrikku ostetud, mis igasugu ülepeksmise peaks ära lõpetama. Kui selle pealekandmise oodatud tulemust ei andnud otsustasin uue kasseti ära osta. Sai ühe tuulega diagnostika ka ära tehtud, mis mingeid veakoode teada ei andnud. Sestap küsingi, kas kellegil on mingi analoogse probleemiga varem pistmist olnud ja probleemi lahenduskulg teada?

9000 2,3T mootor ei tööta päris ühtlaselt

Postitatud: T Apr 04, 2006 17:32
Postitas suur
Algselt postitas: Macrohard
Tühikäigul jätaks aegajalt nagu vahele. Mitte midagi hullu, aga kuna eelmisele 2,3 T-le lõppes analoogne vahelejätmine kasseti riknemisega, mõtlesin, et äkki süütekassett...

Ehk tahab tühikäigu klapp kasimist. Selle vea sümptomid on küll ebaühtlansed pöörded, aga otsi foorumist "IAC".

9000 2,3T mootor ei tööta päris ühtlaselt

Postitatud: T Apr 04, 2006 17:46
Postitas IFF
Algselt postitas: Macrohard
Tühikäigul jätaks aegajalt nagu vahele. Mitte midagi hullu, aga kuna eelmisele 2,3 T-le lõppes analoogne vahelejätmine kasseti riknemisega, mõtlesin, et äkki süütekassett... Kassetil oli ka ülepeksmise jälgi, aga nagu hiljem kuulsin, ei ole see veel mingi näitaja. Sai Tevalost mingit superdielektrikku ostetud, mis igasugu ülepeksmise peaks ära lõpetama. Kui selle pealekandmise oodatud tulemust ei andnud otsustasin uue kasseti ära osta. Sai ühe tuulega diagnostika ka ära tehtud, mis mingeid veakoode teada ei andnud. Sestap küsingi, kas kellegil on mingi analoogse probleemiga varem pistmist olnud ja probleemi lahenduskulg teada?

Kaua sul selline jama toimund on? Minul oli taoline jama tingitud halvast Kütusest. Tankisin Keila Statoilis ning pärast seda mängisid tühipöörded 1000-1500 vahel. Täiesti nõme oli. Tagusin paagi uuesti 98 teisest kohast täis ning järgmine päev oli kõik tiptop korras ning on siiani.

9000 2,3T mootor ei tööta päris ühtlaselt

Postitatud: T Apr 04, 2006 22:38
Postitas Trionic
Algselt postitas: Macrohard
Tühikäigul jätaks aegajalt nagu vahele. Mitte midagi hullu, aga kuna eelmisele 2,3 T-le lõppes analoogne vahelejätmine kasseti riknemisega, mõtlesin, et äkki süütekassett... Kassetil oli ka ülepeksmise jälgi, aga nagu hiljem kuulsin, ei ole see veel mingi näitaja. Sai Tevalost mingit superdielektrikku ostetud, mis igasugu ülepeksmise peaks ära lõpetama. Kui selle pealekandmise oodatud tulemust ei andnud otsustasin uue kasseti ära osta. Sai ühe tuulega diagnostika ka ära tehtud, mis mingeid veakoode teada ei andnud. Sestap küsingi, kas kellegil on mingi analoogse probleemiga varem pistmist olnud ja probleemi lahenduskulg teada?


See,mida tevalost sebisid,seda ära sinna rohkem pane.Täiesti tõsiselt räägin.Küünlad peavad olema NGK-BCPR-5,või 6 ES,kontaktivahe täpselt 1mm.
See oleks kogu mootori korraliku töö eelduseks.Mingi muu brand`i küünlaid EI OLE LUBATUD kasutada,kuna DI-kasseti toimemehanism rajati nende süüteküünalde omaduste järgi.
Krütox`i kasutamine samuti eluliselt vajalik.

Tule tee väike demo.Ütlen,kas süüte,või toitesüsteemis viga-
tavaliselt ma mööda ei pane;) ja kiirdiagnoosi eest pappi ei küsi.:red:

9000 2,3T mootor ei tööta päris ühtlaselt

Postitatud: K Apr 05, 2006 20:00
Postitas Macrohard
Pöörded iseenesest ei kõigu. Varasematele kogemustele tuginedes julgeksin arvata, et vahelejätmised meenutavad kõige rohkem el süsteemi ebastabiilsust kuid mürki ei võta. Küünlad just samad alles paigaldasin kuid vahe näitas kataloogist minu mäletamist mööda tiba suuremat (kas oli 1,1 või 1,2). Dielektriku vajalikkuse kohta olen ka ise lugenud (vist saabnet.com`ist) kuid Saabianti soovitas mitte piserdada seda(vähemalt mitte uuele kassetile, mis hankisin), kuna tehases on selle eest hoolt juba kantud.
Kui juhtub vaba moment olema, siis võiksin läbi veereda Trionicu juurest. Selleks puhuks oleks mul vaja teada, kuhu täpsemalt tulla...

9000 2,3T mootor ei tööta päris ühtlaselt

Postitatud: K Apr 05, 2006 20:04
Postitas Trionic
Algselt postitas: Macrohard
Pöörded iseenesest ei kõigu. Varasematele kogemustele tuginedes julgeksin arvata, et vahelejätmised meenutavad kõige rohkem el süsteemi ebastabiilsust kuid mürki ei võta. Küünlad just samad alles paigaldasin kuid vahe näitas kataloogist minu mäletamist mööda tiba suuremat (kas oli 1,1 või 1,2). Dielektriku vajalikkuse kohta olen ka ise lugenud (vist saabnet.com`ist) kuid Saabianti soovitas mitte piserdada seda(vähemalt mitte uuele kassetile, mis hankisin), kuna tehases on selle eest hoolt juba kantud.
Kui juhtub vaba moment olema, siis võiksin läbi veereda Trionicu juurest. Selleks puhuks oleks mul vaja teada, kuhu täpsemalt tulla...

52 72 989