1. leht 1-st

Saab 9000 CS 2.0 LPT, 1996, joker

Postitatud: R Juul 04, 2014 15:32
Postitas joker
Tere siis ka Saabipere! Sai endale Juunikuu viimasel päeval selline Tonnine ostetud. Täpsemalt siis 96a, Saab 9000 CS 2.0 turbo 110kw manuaal.

Varem omanud päris palju erinevaid marke autosid aga Saabiga polnud veel kokku puutunud. Kuna mõte Saab osta oli peas idanenud juba pikemat aega, saigi see siis lõpuks teoks tehtud. Varem olid küll just eriti silma jäänud vanad 900 Turbod aga lõpuks sai tehtud selline valik..

Auto on tehnilise poole pealt täitsa kobe. Kässar ainult tahab peale jääda. Iluvigasid aga esineb. Esipamper puudu ning esiukse ja tagaluugi peal väikesed mõlgid. Need vead aga mind ei morjendand, sest proovisõit jättis kohe hea mulje. :) Mootor käib ilusti, veermikus kolinaid ei ole. Ka elektrilisad kõik töötavad, isegi konditsioneer puhub külma.

Ja nii see Tonnine mu õuele veeres. Esmamuljed autoga on küll väga positiivsed. Sõita on väga mõnus ja mugav ja ruumipuudust ei ole.:thumb: Eraldi mainiks veel ära, et Saabi istmed on ülimugavad.

Mõni pildike ka siis:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9000 CS 2.0 LPT, 1996, joker

Postitatud: R Juul 04, 2014 23:17
Postitas joker
Eile sai väheke Saabi kapoti all uudistatud, mahlade tasemed üle kontrollitud ja ka õhufiltrit sai vaadatud. See oli aga ikka üpris umbes.. Ega siis midagi, Automaailma ja uus filter asemele.

Pilt

Saab 9000 CS 2.0 LPT, 1996, joker

Postitatud: E Juul 07, 2014 18:53
Postitas joker
Esipõllega läks küll hästi, panin siia Saabiklubisse kuulutuse üles ja järgmine päev oli asi juba olemas. Nüüd sai siis pamper koos udukatega ette ka kruvitud, auto esiosal kohe teine nägu.:)

Saabi roolis on esimene nädal mugavalt ja muretult läinud. Kohe tõsiselt hästi tunnen end seal, pikemaid otsi on väga mõnus sõita.:thumb: Ka kütusekulu tuleb julgelt alla 10 liitri sajale. Võibolla ainuke asi, mille puhul võiks natuke nuriseda, on auto minek. Samas ju LPT 110kw mootorist ei saagi hingematvaid kiirendusi nõuda. Muidugi kellelegi nüüd jalgu küll ei jää ja ka möödasõidud saab tehtud aga ju siis ma arvasin Saabi LPT minekust rohkem.

Usun, et tulevikus oleks soov sellele mootorile KW juurde saada. Eesmärgiga just igapäevastele sõitudele väheke sõidurõõmu juurde saada.

Siit küsimus foorumi rahvale, et kas alguses oleks selleks ikkagi kõige mõistlikum variant aju kallale minna või on ka muid võimalusi? Kas Tartus on võimalik ka leida sellist tegijat?

Saab 9000 CS 2.0 LPT, 1996, joker

Postitatud: L Aug 16, 2014 19:00
Postitas joker
Olude sunnil oli mu tonnine vahepeal müügis. Õnneks pole vajadust enam müüa, nii et saan oma Saabi õnneks omale jätta.

Vahepeal on siis juba 3000km ringi vuratud, siiamaani pole mingeid probleeme esinend. Ka keskmine kütusekulu 8,4 l sajale on täitsa vastuvõetav, maanteel saab vabalt ka 7l hakkama.

Nüüd varsti on ka mootoriõli vahetuse aeg käes. Mida Saabimehed sisse kallata ka soovitavad? Kas täissünt oleks Saabi turbomootorile parem valik?

Saab 9000 CS 2.0 LPT, 1996, joker

Postitatud: L Aug 16, 2014 21:18
Postitas joker
Kuna Saabi hingeeluga ei ole veel nii kursis, siis tekkis mul täna selline küsimus. Minu 9000 on süütekassett musta värvi. Mis vahe neil mustal ja punasel DIl peale värvi on???

Saab 9000 CS 2.0 LPT, 1996, joker

Postitatud: L Aug 16, 2014 22:26
Postitas 9-5LPT
Musta asemele punast ei pane ja vastupidi :)

Edit: Punase asemele musta ikka saab panna jah.

Saab 9000 CS 2.0 LPT, 1996, joker

Postitatud: L Aug 16, 2014 22:31
Postitas que
Tonnisel peaks ikka olema punane ju :freak:
Äkki on ülevärvitud vms?

Vaata numbrid üle

Saab 9000 CS 2.0 LPT, 1996, joker

Postitatud: L Aug 16, 2014 22:44
Postitas Homersimpson
Punase asemele musta pannakse küll... Vastupidi mitte.
Muidu punane Trionic5 masinatel ja must Trionic7 mootori juhtimisega masinad.

Saab 9000 CS 2.0 LPT, 1996, joker

Postitatud: K Aug 20, 2014 20:56
Postitas joker
Tonnisel peaks ikka olema punane ju :freak:
Äkki on ülevärvitud vms?

Vaata numbrid üle

Ülevärvitud kindlasti ei ole.
Küsimus tekkiski jah sellepärast, et niipalju kui ma netiavarustest uurisin, peaks tonnistel olema punane süütekassett. Aga nagu näha sobib must siis ka, sest mootori tööle küll mingeid etteheiteid ei ole.