1. leht 1-st
Käivitades check engine, fcod 4882
Postitatud: E Juul 14, 2014 13:20
Postitas Jupats
Tundub nagu DI elab mingit oma elu. Ega juhuslikult hiina DI pole kasutusel?
EDIT: Kahtlen, et asi küünaldes. Sõidan isegi nendega, pisut tigedama softiga.
EDIT2: Kontrollida tasuks ka DI pistikut ja juhet. Ajapikku muutuvad need väga rabedaks.
Käivitades check engine, fcod 4882
Postitatud: E Juul 14, 2014 13:29
Postitas Jupats
Platinumid on pakist tulles juba õige vahega. Üldiselt selle muutmine miskit ei muuda. Samuti on oht kahjustada kaitsekihti.
Madal detonatsioonide ja Missfire kogus samuti ei viita küünaldele.
EDIT: Minu teada oli TECH2-l olemas DI testimise režiim. See võib abiks olla.
Käivitades check engine, fcod 4882
Postitatud: N Aug 07, 2014 19:13
Postitas Homersimpson
Techil on see testi variant küll.. Oleneb hoopis auto väljalaske aastast (auto softist tegelikult)

Käivitades check engine, fcod 4882
Postitatud: R Aug 08, 2014 16:20
Postitas Trionic
Vahepeal niipalju infot, et Tech2-l sellist režiimi ei ole, kui on, siis kasutada ei osata. Pakuti julgesti kohe uut DI-d.
Pistiku nokkimine, mille ise ette võtsin, vist andis tulemust, siiani ei ole ühtegi korda enam erroreid tekkinud. Knocke pole peaaegu üldse (enamasti kõik nullis) ja paarikümne km sõidu peale misfiret koguneb ka vast paarkümmend.
Techil on kõik vajalik olemas. Testimine eeldab ka vastavaid küünlaid-kaablit.. Pistikust pole midagi nokkida.