1. leht 1-st

Soojalt kehva käivitus 9-5 3.0 tid

Postitatud: R Juul 18, 2014 20:53
Postitas Artsu
Tere!

Soojalt viimasel ajal suht tavaline, et auto saab käma alles 4.-5. katsel. Isegi kui pika käivituse peale käima mootor läheb, siis süüte lahtilaskmisel sureb välja. Vahel jälle läheb kenasti esimese käivitusega tööle. Enamasti ikka jukerdab.
Diagnostika andis järgnevad veateated:
P0346 - Camshaft sensor; signal not plausible
P1381 - Glow plug relay coil, short circuit to battery positive
P1512 - Signal, ignition lock, position 3 (terminal 50)

Nendest esimene on kõrvaldatud ja asendatud uuega. Probleem ei kadunud.
Veel ideid? Mida need järgnevad veateated üldse tähendada täpsemalt võivad?

Ette tänades,

Ardo

Soojalt kehva käivitus 9-5 3.0 tid

Postitatud: L Juul 19, 2014 12:02
Postitas tõh
Vigase väntvõllianduriga küll koduväravast kaugemale ei julgeks sõita. Mina alustaks sealt.

Soojalt kehva käivitus 9-5 3.0 tid

Postitatud: L Juul 19, 2014 14:35
Postitas Myke
Vigase väntvõllianduriga küll koduväravast kaugemale ei julgeks sõita. Mina alustaks sealt.

Väntvõll ja nukkvõll on kaks erinevat asja.:drink:

Ning kaks järgnevat
eelsüüte relee probla v juhtimine ja süütelukku ühendused( terminal 50)

Soojalt kehva käivitus 9-5 3.0 tid

Postitatud: L Juul 19, 2014 15:02
Postitas tõh
Vigase väntvõllianduriga küll koduväravast kaugemale ei julgeks sõita. Mina alustaks sealt.

Väntvõll ja nukkvõll on kaks erinevat asja.:drink:

Ning kaks järgnevat
eelsüüte relee probla v juhtimine ja süütelukku ühendused( terminal 50)
Õigus, lugesin camshafti crankshaftiks. :red:

Soojalt kehva käivitus 9-5 3.0 tid

Postitatud: L Juul 19, 2014 21:13
Postitas Artsu
Nukkvõlli asendi andur on vahetatud nagu ka esialgses postituses mainisin.
Küsimus pigem selles, et mis nendest kahest järgnevast veateadest tõenäolisem soojalt kehva käivituse põhjustaja võiks olla.
Kas peaks kohe eelsüüteküünalde relee ära vahetama või võib seda veateadet ka vigane juhtmestik põhjustada?