1. leht 1-st
Lihtsalt huvi
Postitatud: E Apr 10, 2006 16:04
Postitas MadMan
On teada, et mingi Itaalia versioon on 147kW, aga siin:
Saab 900 Turbo 160kW
Sensonic on siiski poolautomaat minu arust, aga see selleks.
Pildike ka

Lihtsalt huvi
Postitatud: E Apr 10, 2006 16:59
Postitas epsum
Mis siin kummalist? Turbomootoril ju võimalik lihtsalt kw'e juurde meelitada, iseasi kas Sergei seda teinud on ja ka dünos käinud.. või lihtsalt lakke vaadanud ja otsustanud et see number õige on.
Lihtsalt huvi
Postitatud: E Apr 10, 2006 17:50
Postitas Cyber
Sensonic tähendab automaatsidurit. Kast seal taga on sama, mis manuaalil..

Müüakse ka ümberehituskomplekte, kui see sensonic saba annab ja seda ravida ei taheta.
2.0T NG 900 peaks olema vist 136kW... rohkem oli tehasest ainult Viggen, millel oli 2.3T.
Lihtsalt huvi
Postitatud: E Apr 10, 2006 22:28
Postitas guidz
Jubedalt ära trööbatud auto, oleks nagu ehitajate käes olnud... Mootor käis suht ühtlaselt aga samas olid õhutorud turbo juures õlised... Minust jäi ta ostmata
Lihtsalt huvi
Postitatud: P Apr 16, 2006 8:52
Postitas D116
Käisin eile vaatamas seda autot. Värv on igaltpoolt väikseid krimustatusi täis

, salong oli ka mitte parimas seisundis. Peale auto käivitamist (mis võttis 10 minutit, sest akku oli tühi), mootori pöörded olid 1200-1300 ja kui mootor sai oma töö temperatuuri pöörded ikka ei langenud alla 1000

. Peale 5000 pööret tekkib mootoril vibratsioon, mis on tunda salongis, mis seda võis põhjustada (kulunud mootori padjad või oma eluiga elanud ära vurr)?
Lihtsalt huvi
Postitatud: E Apr 17, 2006 6:49
Postitas strife

..arvan et ikka ära elanud mootor....palju tuld saanud:P..aga jah et sellised lähevad sinna kuhu nad lähevad...

..teisele ringile:P