Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

que
Postitusi: 1257
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja tonnar

#26

N Veebr 11, 2016 14:05

LS 186k sisse uus õli, õhufilter, mootorifilter, karterituulutuse voolik, vahetusse läksid ka esimesed piduriklotsid.
To do listi: Tagasilla puksid, mootoripadi, tagumise tiiva värvimistööd, väline temp. andur paneb endiselt segast, kohapeal seistes näitab välistemp. tõusu.
juhiistme soojendus tahab samuti uurimist saada.
Everyday Regular SAAB guy!
que
Postitusi: 1257
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja tonnar

#27

E Apr 04, 2016 19:45

Täna töölt koju sõites tegi auto viimaseid hingetõmbeid, kuid veeres õnneks veel koduväravast sisse.
Algul oli muidugi peamine kahtlusalune DI, SoS'i abiga proovisime tema auto DI'd, vaatasime üle kaitsmed, selgus et siiski süüdlane oli bensiinipump, sai tiba mehejuttugi aetud.

Kas bensiinipumba vahetamine toimub nagu klassikul https://www.youtube.com/watch?v=7QafjS0Mh8w
ja 91.a tonnisel https://www.youtube.com/watch?v=r1xzGRYriH4
Kõige keerulisem on tundub keermega tihendi maha saamine..
Mingeid nippe veel pumba vahetamisel?
Hea oleks muidugi kui saaks ilma treilesõiduta hakkama :)

Võib pakkuda uut või uueväärset pumpa :)
Everyday Regular SAAB guy!
ARZT
Postitusi: 393
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#28

E Apr 04, 2016 20:26

Tõsi, selle krae lahti saamine on pumba vahetusel kõige keerulisem ülesanne :)
que
Postitusi: 1257
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja tonnar

#29

T Veebr 14, 2017 23:10

Vahepeal ikka ühtekomateist toimunud..
Tehtud korraline õlivahetus, vahetusse läks geneka rihm, mõned rullikud, simmeri tihend ja pinguti.
Alla sai ka uus summuti "ring", Bosali keskmine ja tagumine pütt, nagu oleks uus hingamine.
Esituled said ka seest puhtamaks tehtud, külge kruvitud Nightbraker Laserid aga tegu endiselt pimedasõidu mõttes "linnaautoga". :)

Todo listis leiab veel ikka ühteteist.. :mad:
Tähelepanu nõuavad vägisi esimesed tiivad ja tagumine juhipoolne tiib.. :(
Pahtel versus keevitamine.. nõuanded oodatud
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2113
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#30

K Veebr 15, 2017 13:07

Esitiibade vahetus, tagatiivale vajalik tükk keevitada. Olenevalt kui hullud on muidugi.
Tean mida tunned, mul täpselt sama asi ees ootamas. Nüüd lihtsalt enam ei pääse, kui pole kohe hoolas olnud.
que
Postitusi: 1257
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja tonnar

#31

K Veebr 15, 2017 15:24

Uss juba enne mind sees, üks esitiib sai korra kindlustusega ära tehtud, üllatus 4 kuud ja uuest peale, kohale minnes oli loogiline järeldus, rooste oli all ju, mis me siis teha saime, loogiline.
Sebastian, kasutad tagumise tiiva jaoks paranduskitti?

Veel.. Kust saaks värvikoode?
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 797
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#32

K Veebr 15, 2017 15:36

kui hull tagumine tiib on?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13552
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#33

K Veebr 15, 2017 15:36

Värvikood peaks sul ju juhi pool tagaukse juures olema...

Pilt
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2113
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#34

K Veebr 15, 2017 19:25


Sebastian, kasutad tagumise tiiva jaoks paranduskitti?

Algul mõtlesin jah, aga parandada ma ei oska, tagaluugi alumise servaga on see selgeks saanud. Roosteuss ikka tuleb ja suur töö mitmeid kordi nihu läinud.
Võibolla eksin, ega see rooste äranühkimine ja pahtliga parandamine tundub ka spetsidel suht ajutine lahendus olema. Kui juba roosteaugud sees, siis on abi antud ja keevitamisest ei pääse.

Mõtlesin doonorilt tagatiiva tüki lõigata ja lasta see külge keevitada. Mul sama värk nagu sinul - juhipoolne tagatiib kobrutab ja üsna uhkelt.
Mingi värk just selle juhipoolsega on, paljudel kusjuures.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 429
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#35

K Veebr 15, 2017 23:01

See on see värk, kui roolis surströmmingit sööd ja rapped aknast välja lennutad - nii need tagatiivad rooste lähevad.

Ses suhtes pole vahet, kas ise üritad värvida või viid spetsile - kui roostetavat detaili lased üle värvida, siis varsti jälle samasugune. Ja roostet sa võid lihvida ja liivakaga puhastada ja sada imet teha. Isegi roostesurm jne. ei ole tõsine lahendus, korralik lahendus on vaid välja lõikamine ja uue jupi keevitamine külge.

Esitiibasid ma siin ju keevitasin ja nutsisin - praegu ostaks uued tiivad ja asi mott. Tagatiivaga pole pääsu, peab keevitama hakkama. Keevitus ise kerge, kui masin korralik - mina panin 0.6mm traadiga ja teises käes oli kompressor õhuga - paar täppi ja kohe külma õhku peale - jahutasin detaili maha, muidu ühel hetkel tõmbab pleki kõveraks ja siis hakkab pidu!
13piisab
Postitusi: 350
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Saku
Auto: 2tk 9-5, 2tk Vectra2000, 2tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140(6)

#36

K Veebr 15, 2017 23:48

roostet annab peatada küll. Aga polüesterpahtel (ja kivikaitse) ei ole selleks õiged vahendid - need aitavad vaid probleeme ajutiselt peita.
mu pealt 10a tagune nn eksperiment roostetanud plekiga. Lihtsustatud (aga vähem roostekindel) variant ilma täitekrundita:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&pid=20846#pid20846

uste ja luukide ussitavad valtsivahed kipuvad end samas praktikas taas ussitavana ilmutama. Isegi kerehermeetiku kihtide alt. Aga seda siiski mitmete aastate pärast ja "lapiga eemaldatava roostenire" näol.
que
Postitusi: 1257
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja tonnar

#37

T Juun 19, 2018 20:50

Polegi ammu siia teemasse midagi kirjutanud.. :D
ls hetkel 206k..
Pidureid jne ikka siit sealt vahepeal sätitud..
Eelmisel suvel käis nt. tripil Budapestis.

Tegemist tahaks endiselt juhipoolne esimene ja ja tagumine tiib.. esitiib tundub ikka paras defka :x

Pilt
Everyday Regular SAAB guy!
Vasta