1. leht 7-st

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Okt 02, 2014 13:50
Postitas kasparius
Sa nagu mina, ostab ühe mudeli, müüb maha, ostab kohe sama jälle uuesti :)

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Okt 02, 2014 14:10
Postitas tõh
Sa nagu mina, ostab ühe mudeli, müüb maha, ostab kohe sama jälle uuesti :)
+1.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Okt 02, 2014 14:46
Postitas Pootsman
mugavustsoonis on ju hea olla - ei pea töölt nädalat vabaks võtma, et foorumist üles otsida uue mudeli/margi vead ja head. :head:

Naine helistas ja ütles, et kojamehed hakkasid ise tööle. Vihmasensor ehmatas ta ära esimese hooga :D

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Okt 08, 2014 16:02
Postitas Pootsman
Automaatkäigukasti õlivahetus - Linnalegende liigub selle teema ümber umbes must miljon. Valikud:

1) Lasta teha dünaamiline õlivahetus - samas Volvo omanikud väidavad, et nad on peale läbipesu just lahti saanud oma käigukastidest ja suundunud Lätti remonti. Dünaamiline õlivahetus ilma läbipesuta teha?!


2) Teha ise - ostaks 12L õli, kolm-korda läbi lasta õli ja kõik. LINK

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Okt 08, 2014 16:30
Postitas vvs
Ma enda autol lasin (teha) nii, et vana õli välja, uus sisse. Peale seda läks käiguvahetus sujuvamaks ja sõidan siiani (ca. 4 aastat juba) probleemivabalt :)

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Okt 08, 2014 17:21
Postitas AndresV
Tuvastatud miinused
...
- kummist jalamatid puuduvad

6 aasta eest 9-5 ostes tuvastasin ka selle miinuse, olles sinnamaani regulaarselt vett välja kallanud NG900 kummimattidest. Peagi selgus, et tekstiilmatid on paremad kui kumm - viisakad, ei nihku jala all, loike ei teki, kallamise võib unustada :thumb:. Ma ei tea kuhu see niiskus sealt kaob. Kliima kaudu asfaldile ilmselt.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Okt 08, 2014 22:26
Postitas rantto
Ilus masin, muretut lendu!
Link kasti õli vahetamisest on ilus, peale teist ma sõidaks vähemalt kuu kuna see õli peseb ka süsteemi.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: T Okt 14, 2014 20:11
Postitas Pootsman
Aero on ikka Aero, hoolimata sellest kas atm või man. Irve kisub vägisi näole möödasõitudel.

Homme Us-Partsi polüuretaani jahile :thumb:

Selline ta siis on
Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Okt 15, 2014 0:47
Postitas Aasakyla
Igavesti vinge näeb välja :thumb:

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: R Okt 17, 2014 22:35
Postitas andrehh
Sai ka seda masinat täna Mac´i juures nähtud, pole viga :thumb:

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: L Okt 18, 2014 19:53
Postitas Pootsman
Suur hooldus tehtud. Simonsi summuti saabus ja väike võrdlus pilt netist mis leidsin. Minu oma all olev summuti oli ikka päris roostes.

Pilt Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Okt 23, 2014 14:09
Postitas Pootsman
Ülevaatus läbitud. Nurinaid ei olnud.Viimase paagitäie keskmine kütusekulu oli 11.36L / 100km - pooleks maantee ja linn. Ehk siis liiter - pool rohkem kui manuaalil. Samas alles eile võtsin katuseraamid ja rattahoidja maha katuselt, mis ilmselt panid ka otsa kütusekulule midagi.

Huvitavaid tähelepanekuid viimasest tegemisest - velje poldid kõik olid üsna lahjalt kinni, küünlad olid kinni keeramata, pidurivedeliku pole keegi kunagi vahetanud (see oli süsimust). VM-is hooldatud auto...:freak:

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: R Okt 24, 2014 13:15
Postitas 13piisab
Sul on uued piduri kuluosad - täitsa võimalik, et esimesed paar tuhat kilomeetrit hõõrduvad need rohkem, kui peaks ning kütusekulul on vähenemiseks potentsiaali. Mul ei sobinud uued tagumised klotsid (Delphi LP1423) ülemäära hästi. "Sobitasin" natuke juba vahetades, aga ca 500km järel võtsin maha ning viilisin neid veidi - et saaks supportis töösilinder-ketas suunal ikka vabalt liikuda. Ei olnud supporti korrosioonist tulenev häda - B-jupp oli lihtsalt "liiga täpne".

lahtised poldid on äkki üldisem Saabihooldajate "kaubamärk"? Mu masinal on olnud:
- "enne minu aega" on tõmberelee suurele ringile tulev pidev pluss kinni keeramata jäetud. St mutter oli näpuga paar tiiru saanud, siis vajas ilmselt võtmega lähenemiseks akuplussi lahtiühendamist. Edasine oli juba töömehel ununenud. Loomulikult avaldus see ühel hommikul selles, et tõmberelee klõpsis, aga starter tööle ei hakanud :)
- "minu aja alguses" ehk 2012 sügisel käis masin Audaceris, kus sai muuhulgas uued esimese stabikavarda kerepuksid. Enne seda operatsiooni ei olnud esisilla "mingi plaadi" poldid lahti, pärast oli aga nii nagu pildil :)
(see, et enne ei olnud lahti on teiselt pildilt tuvastatav fakt. Ehk siis ma ei "musta" vaid konstanteerin fakti)

mu manuaal-aero tarbib suvel keskmiselt 9,3..9,5l kütust. Maanteed on sellest vast 60..70%, aeg-ajalt on maal käies ka kerghaagis sabas. Kusjuures haagisega 110km/h alas kulgedes on kulu lausa 9..10 kandis, niiet kohati on maanteesõidul täheldatav keskmise kulu näidu suurenemine :)
üldiselt on mu kulguril kah rattaraamid katusel - pole raske maha võtta, aga pole ka head põhjust. See suvi kanuudega haagist sikutades kasvas kütusekulu muidugi pääääris jõudsalt - maanteekulu oli selle "purjega" liikudes ca 14..15l/100 :)

head aerutamist,
Teet

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: R Okt 24, 2014 14:13
Postitas Pootsman
Sul on uued piduri kuluosad - täitsa võimalik, et esimesed paar tuhat kilomeetrit hõõrduvad need rohkem, kui peaks ning kütusekulul on vähenemiseks potentsiaali. Mul ei sobinud uued tagumised klotsid (Delphi LP1423) ülemäära hästi. "Sobitasin" natuke juba vahetades, aga ca 500km järel võtsin maha ning viilisin neid veidi - et saaks supportis töösilinder-ketas suunal ikka vabalt liikuda. Ei olnud supporti korrosioonist tulenev häda - B-jupp oli lihtsalt "liiga täpne".

Esimesed pidurid hakkasid normaalselt tööle tõesti kuskil 500km läbimisel. Tagumised said peale alles 100km tagasi ja eks elavad alles sisse. Peale läks support suht tihkelt klotsile - silma peal hoidma, vb tahab tõesti veits töötlemist klots. Delphi on muidu täiesti kvaliteetne klotsi tootja.
mu manuaal-aero tarbib suvel keskmiselt 9,3..9,5l kütust.

:D Sellist kulu nägin viimati 9-5 LPT-l, 125kw manuaal MY98. Mul linnasõites on palju lühikesi otsasi - lisaks veojõu tuli vilgub üsna tihti kohalt minnes. Ma arvan, et see kulu on OK :thumb: Spritmonitor.de lehel saavad umbes samasse auku teised Saabi omanikud oma kulud.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Okt 30, 2014 12:18
Postitas Pootsman
Kütusepaagi kinnitus vitsad - annab kuskilt tellida või peab ise plekkseppa mängima?

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Okt 30, 2014 17:20
Postitas flood
Kunagi ng-l roostetasid paagivitsad läbi, küsiti 25 euri/tk. Relekas ja plekk olid olemas ja vähem kui tunniga olid uued vitsad löigatud ja alla pandud.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Nov 12, 2014 14:25
Postitas Pootsman
Pilt

MReq läheb ~1280 peale ja kick-downi tehes lendab turbo seier üle punase ala siis tuleb punase lõppu ja püsib seal :headbang:

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: P Nov 16, 2014 17:40
Postitas Pootsman
Huvitav leid - see klapp, esiteks ta lasi mõlemat pidi õhku läbi - st lasi turborõhu otse karterisse ja teiseks murdus ta pooleks. Ehk siis homme poodi uut klappi otsima.
Torque rodi tuunisin polüuretaani täis ja toimib täitsa. Vaatab kaua see kestab ka. Jäigem on küll kui originaal.
Uus tulekustuti sai ka ostetud kuna pagassis olnud kustuti oli tühi.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: E Nov 17, 2014 19:42
Postitas eero
esiteks ta lasi mõlemat pidi õhku läbi - st lasi turborõhu otse karterisse ja teiseks murdus ta pooleks. Ehk siis homme poodi uut klappi otsima.

Ma ei tea, kas Pärnus sellist poodi on, kus Saabi originaalosi müüdaks. Aga Kolmapäeva hommikuks saaks ta sulle saata enne kui Pärnus poed lahtigi tehakse :)
See tuleb niimoodi koos toruga. Ja 32,90 maksab.
http://statics2.carparts-cat.com/webdat ... 1.5927.jpg

Muidu täiesti kuluosa kõikidel 9-5 -tel.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Nov 20, 2014 17:18
Postitas 13piisab
Kütusepaagi kinnitus vitsad - annab kuskilt tellida või peab ise plekkseppa mängima?
mis neist sai? Ma põlgasin suvel VM-i kullahinnas asjad ära ning tekitasin endale max 30min ajakuluga uued metallosad. Kui mäletaks pikkuseid, lõikaks nüüd veel ühed ning saadaks galvaanikast läbi - saaks roostekindlad asjad alla. Nende vahetamine on 9-5-l lausa lapsemäng :)

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Nov 20, 2014 19:35
Postitas Pootsman
Kütusepaagi kinnitus vitsad - annab kuskilt tellida või peab ise plekkseppa mängima?
mis neist sai? Ma põlgasin suvel VM-i kullahinnas asjad ära ning tekitasin endale max 30min ajakuluga uued metallosad. Kui mäletaks pikkuseid, lõikaks nüüd veel ühed ning saadaks galvaanikast läbi - saaks roostekindlad asjad alla. Nende vahetamine on 9-5-l lausa lapsemäng :)

Ma olin täiesti kindel, et mul on roostevaba plekk olemas garaazis vanadest aegadest aga eksisin. Seega jäi nende tegemine hetkel katki, eebliga koputasin ja väänasin neid veits, ohtu ei ole, et päris alt ära kukuvad lähiajal. Ainus probleem on, et kus võiks leida 1-2mm roostevaba plekki jaemüügist...

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: R Nov 21, 2014 8:59
Postitas 13piisab
2mm on liialdus. 0,7..1mm on täitsa ok ;)

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: R Nov 21, 2014 16:25
Postitas Pootsman
Uued talverehvid - Hankook Winter Spike*RS W419 225/45 R17

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Nov 27, 2014 13:02
Postitas Pootsman
Üks Volvo mees äris mulle pool muidu dp flantsi koos koonuse ja üleminkuga 3" toru peale. Koonus roostevaba, pasun volvo dp otsast lõigatud. Avade vahe on 72mm - seega peaks sobima teoreetiliselt.

Pilt Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Dets 17, 2014 7:48
Postitas Pootsman
Ei olnud ilma ega kohta...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt