1. leht 1-st

Kiirendusel jõnksutab

Postitatud: N Okt 09, 2014 12:28
Postitas Petja
Tere

Olen siin uus ja eriti Saabist ei tea kuid see mingi aeg tagasi soetatud sai. Ehk siis Saab 9-5, 1999 aasta 125kW ja 2,3 bensiin. Olen tähldanud et hooti kiirendamisel pedaal põhjas kiirendusel tekib mingi jõnksutamine. Oskab keegi nõu anda, et milles küsimus. Tundub nagu turbo kontrollimine oleks ebatabiilne.

Petja

Kiirendusel jõnksutab

Postitatud: N Okt 09, 2014 13:09
Postitas 9-5LPT
Vaata õhuvoolikud üle algatuseks.

Kiirendusel jõnksutab

Postitatud: N Okt 09, 2014 13:13
Postitas wilddog
Kui põhjagaasiga kiirendades jõnksutab ja tagant ka tahmab, siis väga suure tõenäosusega tegu õhulekkega või õhulugeja veaga. Pole välistatud ka DI kasseti defekt. Alusta lihtsaimast ja kontrolli, et vaakumvoolikud oleksid korras (värsked) ja sisselase ei lekiks. Peavad olema tehase nõutud küünlad ning välp poleks ületatud. Edasi tuleb juba kallimaid tükke kahtlustama hakata. Diagnost Tech2-ga ka ikka abiks.

Kiirendusel jõnksutab

Postitatud: N Okt 09, 2014 13:56
Postitas Petja
Kusjuures õlivahetus on mul mingi 3000 üle läinud ja see tekkis suht hiljuti. Kunagi on olnud vaakumvoolik lahti ja siis ei hoidnud tühikäiku, lükkasin otsa tagasi ja korras. Eks ma katsun homme töökojas uurida kui saab üles tõsta masina.
Kui kallis sellel masinal üldse õlivahetus on? Klotsid uurisin järgi, need vajavad ka vahetust ja nende hind kogu komplekt tuli mingi 70 nõks peale. Õli ikka täissünt eks? Kas filtrid peaks kõik vahetama? Salongi jne?

Vahest on, kui ma õigesti mäletan nagu mingit kerget kärsakat sisse ajanud....polegi aru saanud kas äkki mootori juurest tuleb see. Oh, probleeme terve hunnik, peab neid otsast lahendama hakkama, auto ju sõidumugavust arvestades mõnus.

Kiirendusel jõnksutab

Postitatud: N Okt 09, 2014 13:57
Postitas Petja
Tähendab hiljuti ei tekkinud õlivahetuse möödumine vaid ikka see jõnksutamine:P

Kiirendusel jõnksutab

Postitatud: N Okt 09, 2014 14:45
Postitas wilddog
Tundub, et autol on tehtud hooldust vaid hädapäraselt. Alusta ülalkirjeldatud asjadega, vaakumvollad vahetada, boosti-voolikud kontrollida, küünlad ja loomulikult õlivahetuse välp tubomasinal 10k km, täissünt.