1. leht 1-st

Klassiku pritsungi kütusetoru vahetus/parandamine

Postitatud: K Apr 19, 2006 13:15
Postitas Ryhkija
Mure sihuke, et kuna ma veepumpa vahetades väheke vääratasin, läks 1. silindri pihustisse minev plastist kütusetoru (makaron) pihustipoolse otsa juurest katki :( ja ma üritasin seda ühe varus olevaga, aga see ei jäänud benssu pidama ...
Asendusmakaroni üks ots oli senistest erinev, nagu võib näha ka Tupsu teemas oleval pildil.
Kuidas seda otsa kütust pidama saada, ehk siis vanale makaronile otsik jälle külge (katsetasin, aga ei suutnud)?

Või vedeleb kellelgi ehk üks ülearune terve makaron koos otsikutega?

Klassiku pritsungi kütusetoru vahetus/parandamine

Postitatud: K Apr 19, 2006 14:05
Postitas Cyber
Minu teada ei mängi see rolli, milline see otsik on. Sinna saab panna ka tonnistelt pärit torusid näiteks. Samuti peaks sama pritise olema peal mingitel audidel ja volkaritel. audi "makaronid" on muuseas painduvad ja mitte sellest ülihaprast kapronist või mis iganes see materjal on. Ehk leiab lammutusest neid rohkem kui SAABe.

Kas ta ajab sul välja otsiku ja vooliku vahelt või ei olnud võimalik seda otsikut korralikult kinni keerata ja ajab sealt vahelt? Viimasel juhul võiks aidata ehk korralike vaskseibide panek sinna vahele. Pildi järgi tundub mulle see viimane variant..

Klassiku pritsungi kütusetoru vahetus/parandamine

Postitatud: K Apr 19, 2006 14:32
Postitas Ryhkija
Neid vaskseibe saab vist igast varuosakauplusest?