1. leht 1-st

LC1 segukella kellelgi laenata?

Postitatud: T Okt 14, 2014 14:21
Postitas KT100
Sooviks laenata segukella, et võrrelda T5 ja kella väärtust.

LC1 segukella kellelgi laenata?

Postitatud: T Okt 14, 2014 16:05
Postitas sebastian
On sul põhjust arvata, et T5Suite valetab?
Oma kogemusest: kui tavaline NB Lambda andur küljes, siis vabakäigul töösooja mootori
puhul on näit 14,5...14,9. Sellisest vahemikus kõigub. Keskmiselt 14,7 ta peabki olema
closed loop korral ehk siis vabakäik ja sõidu ajal teatud pöörete/rõhuni.
Külma mootoriga on alguses mõnda aega 12,0 ja alla selle.
Kõike muidugi eeldusel, et softis pole adaptsioonid välja lülitud.

T5Suite settingutes kindlasti määrasid ära LC-1 jaoks mõõtmispiirkonna:
0,00V = AFR 7,39
5,00V = AFR 22,30
Mõõdad ikka ECU sisendi kaudu AD_EGR (pin 69)

Enda oma kahjuks laenata ei saa, mul üsna kapitaalselt see kinni ehitatud..

edit: võid LC-1 väljundit multimeetriga mõõta.
AFR 14,7 = 2,45V
LC-1 segukell ongi voltmeeter, erilist vahet pole :)

LC1 segukella kellelgi laenata?

Postitatud: K Okt 15, 2014 8:25
Postitas KT100
Tänud vastuse eest. Mõtlesin, et kellaga oleks lahedam sõiduajal tagasisidet saada. Multimeetriga mõõtes on see pinge väga kõikuv. 14,7 juures sain tulemuseks 2,4... täpset seisukohta raske võtta.
Kuigi ma kasutan praegu simueeritud NB väljavõtet ajule, tundub see selle mõõtmise järgi toimivat. T5Suite näitab mulle 14,7 tühikäigul, mõõdan multimeetriga otse LC1 karbi tagant (välistan juhtmestiku ja maanduseprobleemid, mis võivad LC1-ECU vahel tekkida) ja saan 2,4.. Järelikult peab peab kogu kooslus kenasti toimima?

LC1 segukella kellelgi laenata?

Postitatud: K Okt 15, 2014 10:34
Postitas sebastian
Peaks jah kõik õige olema.
Multimeetril tõesti natuke ebamugav neid numbreid jälgida, seepärast eelistataksegi just osutiga segukellasid.
Ajutise lahendusena võiks ju üsna suvalisest mõõteriistast vajaliku voltmeetri teha ja vastavalt pingetele skaala joonistada-printida.
Iseasi, kes seda tänapäeval viitsib...